بهترین ssd اکسترنال 2 ترابایت با سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه!

فکر می‌کنید چه کسانی به دنبال خرید بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی هستند؟ SSD اکسترنال 2 ترابایتی برای گیمرها، کسانی که فیلم و سریال آرشیو می‌کنند و عکاسان حرفه‌ای مانند یک هدیه گران‌بهاست!

این کاربران همیشه برای ذخیره فایل‌های سنگین خود با کمبود حافظه مواجه می‌شوند و به همراه داشتن یک حافظه SSD اکسترنال 2 ترابایتی یعنی دقیقاً همان چیزی که نیاز دارند. حافظه‌های 2 ترابایتی فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار این کاربران قرار می‌دهند اما این کافی نیست! سرعت انتقال بالا و قیمت مناسب هم اهمیت دارد.

در این مقاله شما را با بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی با سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه در بازار ایران آشنا می‌کنیم. بنابراین اگر قصد خرید درایور SSD اکسترنال دارید، تا انتها همراه ما باشید.

چرا باید SSD اکسترنال 2 ترابایتی با سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه بخریم؟!

خرید SSD اکسترنال 2 ترابایتی برای کاربرانی که نیاز به ظرفیت بالا دارند ضروری است. اما سوالی که خیلی از کاربران می‌پرسند این است که چرا باید SSD با سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه خریداری کنیم. در ادامه برخی از دلایل را بیان می‌کنیم:

1. انتقال سریع داده‌‌ها

اولین و ساده‌ترین دلیل، سرعت بالای انتقال فایل‌هاست. سرعت بالای 2000 مگابایت بر ثانیه به شما اجازه می‌دهد فایل‌های سنگین و با حجم زیاد را با سرعت بسیار بالا به دستگاه‌های دیگر انتقال دهید.

SSD سرعت بالا برای انتقال فایل‌هایی مانند فیلم‌های با کیفیت بالا، بازی‌های سنگین و یا فایل‌های با حجم زیاد بسیار مناسب است.

2. اجرای سریع‌تر برنامه‌ها

وقتی سرعت انتقال داده‌های SSD اکسترنال بالا باشد شما به راحتی می‌توانید داده‌هایی که روی آن ذخیره شده را اجرا کنید. در واقع می‌توانید برنامه‌های سنگین را روی این حافظه نصب کنید تا سرعت اجرای آن در کامپیوتر شما افزایش پیدا کند.

3. مناسب گیمرهای حرفه‌ای

حافظه‌های SSD که سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه دارند برای گیمرها هم مناسب هستند. گیمرها می‌توانند بازی‌های با حجم بالای خود را روی این حافظه‌ها نصب و اجرا کرده و بدون هیچگونه مشکلی بازی کنند.

بیشتر بخوانید : بهترین ssd اکسترنال برای گیمینگ با سرعت انتقال 2GB/S!

4. پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت 4K و 8K

اگر روی حافظه SSD اکسترنال خود فیلم و سریال‌هایی با کیفیت 4K یا 8K ذخیره کرده‌اید، برای تماشای این فیلم‌ها، می‌توانید روی سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه‌ای SSD حساب ویژه‌ای باز کنید. این نوع SSDها با سرعت بالایی فایل‌های شما را خوانده و با همان کیفیت بالا پخش می‌کنند.

در کل، سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه برای یک SSD اکسترنال به معنای کارایی بالاتر و تجربه بهتری برای آرشیو فیلم، تصاویر و کاربری‌های گیمینگ بوده و همچنین برای کاربری‌های متفاوت مناسب است.

اس اس دی اکسترنال مدل SE900G ای دیتا

حالا که با مزایای خرید SSD اکسترنال 2 ترابایتی با سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه آشنا شدید، خوب است بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی بازار ایران را به شما معرفی کنیم. اس اس دی اکسترنال مدل SE900G شرکت ADATA‌ دقیقاً همان چیزی‌ست که می‌خواهید!

بهترین حافظه اکسترنال 2 ترابایتی

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این SSD عبارت است از:

مجهز به پورت USB 3.2 Gen 2×2

بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی شرکت ADATA به جدیدترین پورت USB موجود مجهز شده است. شرکت ای دیتا SSD اکسترنال مدل SE900G را به پورت USB 3.2 Gen 2×2 مجهز کرده تا انتقال فایل‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

به لطف وجود این پورت USB، این SSD می‌تواند فایل‌های شما را با سرعت 20 گیگابایت در ثانیه به دستگاه‌های دیگر انتقال دهد. این سرعت دو برابر سریع‌تر از USB 3.2 نسل 1×2 و تا چهار برابر سریع‌تر از USB 3.2 نسل 1×1 است!

توجه داشته باشید که سرعت خواندن و نوشتن SSD در صورتی قابل استفاده است که دستگاه‌های مقصد هم از این سرعت پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید : 3 روش سریع برای تست سرعت خواندن و نوشتن SSD

دارای سرعت انتقال 2000 مگابایت بر ثانیه

بهترین حافظه اکسترنال 2 ترابایتی شرکت ای دیتا می‌تواند سرعتی معادل 2000 مگابایت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار دهد. با این سرعت چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ در زیر برخی از این کارها را بیان می‌کنیم:

  • می‌توانید فیلم و سریال‌های با کیفیت 4K را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر انتقال دهید.
  • می‌توانید نرم‌افزار و برنامه‌های سنگین را روی SSD نصب کرده و به طور مستقیم از روی SSD اجرا کنید.
  • می‌توانید بازی‌های با کیفیت و حجم بالا را روی این SSD نصب و اجرا کنید.
  • می‌توانید از SSD به عنوان آرشیو تصاویر و فیلم و سریال‌های باکیفیت خود استفاده کنید.

سریع‌ترین حافظه اکسترنال 2 ترابایتی

مهندسان شرکت ای دیتا ادعا کرده‌اند که سرعت انتقال داده‌های SE900G تا 25 برابر سریع‌تر از هارد دیسک‌های معمولی است. در واقع شما می‌توانید یک فیلم 4K با حجم 10 گیگابایت را در کمتر از 10 ثانیه به این SSD انتقال دهید!

دارای نورپردازی RGB

پس از دیدن این SSD اکسترنال ADATA، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، ظاهر جذاب آن است. مهندسان شرکت ای دیتا این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که در عین سبکی و ابعاد کوچک، زیبایی چشم‌نوازی داشته باشد.

سطح SSD اکسترنال مدل SE900G با مجموعه‌ای از چراغ‌های LED رنگی پوشانده شده است. این چراغ‌ها تا 74 درصد از پنل بالایی SSD را پوشانده‌اند تا جلوه‌ای زیبا به آن بدهند.

پس از اتصال کابل USB این SSD به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر، چراغ‌های RGB این محصول روشن شده و رنگ‌های جذاب آن، زیبایی آن را دو برابر می‌کند. این ویژگی برای کاربرانی که به دنبال محصولی کاربردی و در عین حال زیبا هستند جذابیت زیادی دارد.

بهترین حافظه اکسترنال 2 ترابایتی

مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای

زندگی گیمرهای حرفه‌ای با بازی‌های با کیفیت و حجم بالا عجین شده است؛ اما مشکلی که همیشه وجود دارد، فضای کافی برای ذخیره بازی‌ها و سرعت مناسب برای انتقال یا اجرای بازی‌هاست.

حافظه SSD اکسترنال مدل SE900G شرکت ای دیتا با ظرفیت 2 ترابایتی خود، نیاز گیمرها به ظرفیت بالا را برطرف کرده است. قبلا درباره بهترین SSD های گیمینگ صحبت کرده بودیم.

این حافظه همچنین به دلیل سرعت بالای انتقال داده‌های خود، یک محصول مناسب برای کسانی‌ست که دوست دارند بازی‌های خود را روی SSD اکسترنال نصب کرده و اجرا کنند. با این کار، سرعت اجرای بازی‌ها هم به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

سازگار با سیستم عامل‌های مختلف

حافظه SSD ای دیتا مدل SE900G با سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند که آن را به ویندوز متصل کرده باشید، یا macOS یا سیستم عامل لینوکس. بدون نیاز به نصب درایور، به راحتی می‌توانید آن را فعال کرده و استفاده کنید.

عرضه شده با سه ظرفیت مختلف

شرکت ای دیتا برای اینکه کاربران با سطح بودجه‌های مختلف را راضی نگه دارد، این SSD اکسترنال خود را با سه ظرفیت مختلف روانه بازار کرده است.

برای کسانی که به دنبال محصولی با قیمت پایین‌تر هستند، SSD با ظرفیت 500 گیگابایتی عرضه شده است. کاربران دیگر می‌توانند مدل 1 ترابایتی آن را هم خریداری کنند. اما کسانی که به دنبال محصولی با بالاترین ظرفیت هستند، مدل 2 ترابایتی SSD مدل SE900G را خریداری می‌کنند.

دارای گارانتی 3 ساله آونگ

آونگ یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای محصولات دیجیتال در ایران است. این شرکت ایرانی، بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی بازار ایران را 3 سال گارانتی کرده است.

گارانتی این محصول از نوع گارانتی تعویض بوده و این یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی در عملکرد SSD، می‌توانید با نمایندگی‌های آونگ تماس گرفته، محصول را پس از هماهنگی، عودت داده و یک SSD اکسترنال جدید تحویل بگیرید.

آونگ با بیش از 300 نمایندگی فعال در سراسر ایران به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های ایرانی ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ADATA شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید : قبل از خرید SSD بخوانید: بهترین گارانتی SSD در ایران

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین SSD اکسترنال 2 ترابایتی بازار ایران پرداختیم. حافظه SSD مدل SE900G شرکت ADATA به لطف ویژگی‌های منحصربفرد و سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه‌ای، یکی از پرفروش‌ترین SSDهای 2 ترابایتی موجود در بازار ایران است.

این محصول با گارانتی 3 ساله آونگ در بازار ایران به فروش می‌رسد. شما می‌توانید نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود درباره حافظه SSD اکسترنال 2 ترابایتی را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.