خدمات پشتیبانی آونگ

اگر در پیدا کردن سریال محصولات یا تاریخ گارانتی دچار مشکل شده‌اید می توانید مقاله نحوه پیدا کردن سریال محصولات و مدت زمان باقی مانده از گارانتی را مطالعه کنید

گارانتی آونگ برای محصولات ای دیتا

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

تاریخ شروع و پایان گارانتی:

جهت اطلاع از مدت گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به شماره 100001665 ارسال کنید. همچنین برای محصولاتی که تاریخ شروع و پایان روی آنها ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش، تاریخ مندرج بر روی بسته‌بندی محصول است.

تمامی هارددیسک های گارانتی شده توسط آونگ، در یکسال اول گارانتی شامل خدمات رایگان بازیابی اطلاعات می‌شوند.

مواردی که در ادامه مشاهده می کنید آونگ را از ارائه پشتیبانی به مشتری معذور می دارد :

شماره سریال محصول از موارد ضروری جهت ارائه به بخش خدمات است و در صورت مخدوش بودن سریال، قطعه وارد مرحله تست نخواهد شد.

نمونه برچسب ضمانت ساختگی

عدم وجود سریال روی محصول

عدم وجود و یا مخدوش بودن برچسب ضمانت

اشکالات پیش آمده ناشی از ضربه، آب خوردگی(به استثنای محصولات ضد آب و ضد ضربه)،شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، تعمیر توسط مراکز غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، آتش سوزی، حوادث طبیعی، سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتنگی، زنگ زدگی و اکسیده شدن شامل گارانتی آونگ نمی باشند.

شرایط گارانتی: 

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می‌گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

نمونه موارد خارج از گارانتی آونگ:

هرگونه استفاده نامتعارف مانند استخراج رمزارز 

خراشیدگی تخته مدار چاپی سوختگی پین

خرابی یا نبود IC

خرابی کانکتور USB

شکستگی یا بی حالت شدن دیسک فلش

شکستگی کارت حافظه

عدم وجود یا مخدوش بودن لیبل محصول

باز بودن کیس محصول

در صورتی که از محصولات ای دیتا برای هرگونه استفاده نامتعارف با حجم ذخیره سازی و تبادل بالا و خارج از استاندارد مانند استخراج انواع رمز ارز استفاده شود، بروز اشکال در عملکرد آن ها مصداق صدمه عمدی کاربر بوده و ارائه سرویس به این محصولات خارج از تعهد گارانتی است. لازم به ذکر است که مرجع تشخیص استفاده نامتعارف از محصولات، تست فنی کارشناسان خدمات پس از فروش آونگ است.

محصولاتی که از رده تولید خارج شده باشند و مشمول شرایط گارانتی آونگ باشند با محصول مشابه در سبد کالای روز با تائید مشتری تعویض می شوند.

اولویت آونگ در ارائه خدمات، سرعت پاسخگویی می باشد به همین دلیل در صورت امکان قطعه شما در همان دقایق تحویل جایگزین خواهد شد، اما در برخی موارد خاص که قطعه مورد نظر نیاز به بررسی تخصصی تر و تست داشته باشد بین 3 تا 5 روز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مشتری تماس گرفته خواهد شد.

گارانتی آونگ برای محصولات دی‌لینک

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، وارد شدن مایعات به داخل دستگاه، آتش‌سوزی و حوادث طبیعی، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گردوغبار بسیار زیاد یا رطوبت، زنگ‌زدگی یا سولفاته شدن قطعات و المان‌های داخلی روی برد، اتصال پورت تلفن به دستگاه برق، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیر اصلی با تشخیص کارشناسان فنی شرکت آونگ مشمول خدمات و ضمانت نیست.
  • بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضیعت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این شرکت است.
  • مخدوش شدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • باز کردن یا دست‌کاری سخت‌افزاری توسط اشخاص غیرمجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
  • گارانتی فقط و فقط شامل سخت‌افزار دستگاه است و شرکت هیچ‌گونه تعهدی در قبال خسارات جانبی و از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بروی آن ندارد
  • اگر در مدت زمان گارانتی، دستگاهی غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود، دستگاه سالم دیگری مطابق مدل دستگاه معیوب و یا معادل آن برحسب موجودی کالا و شرایط به مشتری ارائه می‌گردد.
  • تجهیزات جانبی شامل باطری، اداپتور، ال سی دی، اسپلیتر و آنتن شامل گارانتی نیستند.
  • هزینه ارسال و دریافت کالای معیوب به دفتر خدمات بر عهده مشتری است.
  • کلیه تعمیرات برای کالاهایی که در مدت زمان گارانتی نیست به مدت یک ماه تحت پوشش گارانتی تعمیرات قرار می‌گیرند و در صورت ارجاع دوباره و عدم تعمیر مجدد عیب دستگاه هزینه تعمیر قبلی به مشتری مسترد می‌گردد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب کالا در نظر گرفته شده و تنها شرط دریافت کالا ارایه رسید است.
  • مدت زمان اعتبار رسید 45 روز پس از صدور است و پس از این مدت مسئولیتی به عهده شرکت نیست.
  • در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
    • در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
    • در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
    • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
    • کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
    • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
    • کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

گارانتی آونگ برای محصولات ایسوس

شرایط گارانتی:

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات ایسوس دارای 3 سال گارانتی از شروع تاریخ مندرج بر روی برچسب آونگ می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا در صورت عدم امکان تعمیر ، کالا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • پایان مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه

گارانتی محصولات نتربیت

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

محصولات نتربیت دارای 3 سال گارانتی است. یک سال اول تعویض با دستگاه نو و دو سال گارانتی خدمات تعمیر رایگان که در صورت عدم تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد شد.
کالاهایی که در طول مدت زمان گارانتی از طرف کارخانه سازنده تولید نشوند یا در دسترس نباشند، تعمیر شده و در صورت عدم امکان تعمیر به تشخیص کارشناسان فنی با کالای مشابه تعویض می‌شوند. تعویض با مدل های بالاتر نیز شامل هزینه تعویض خواهد شد.
تنظیم دوباره دستگاه های ارسال شده به این شرکت شامل خدمات پس از فروش نیست. لطفا قبل از ارسال تنظیمات دستگاه خود را در جایی ثبت کنید.
صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و گارانتی شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نیست.
هرگونه آسیب دیدگی ا به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال، بر عهده مشتری است.
تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود.
وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نیست.

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • پایان مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، سولفاته شدن، آب خوردگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
  • خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیراصل، ‌با تشخیص کارشناسان فنی شامل خدمات و ضمانت نمی‌شود.
  • عدم وجود و یا مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه.
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز.
  • استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.

گارانتی آونگ برای محصولات تندا

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات تندا دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب
    می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد .
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط گارانتی: 

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .

گارانتی آونگ برای محصولات آی‌پی‌کام

شرایط گارانتی:

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات آی‌پی‌کام دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب
    می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد .
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .

گارانتی آونگ برای محصولات هانت کی

  • همه مدل های پاور 3 سال ضمانت تعویض
  • پاور سری X7، پنج سال ضمانت (3 سال تعویض + 2 سال تعمیر)
  • آداپتور لپ تاپ: 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • چندشاخه برق (محافظ برق): 3 سال گارانتی تعویض آونگ
  • شارژر USB :1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • پاوربانک (شارژر همراه) : 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • PIO یا کامپیوترهای بدون کیس : 1 سال گارانتی آونگ برای مانیتور، بدنه، اسپیکر، وب کم، پاور (شرایط ضمانت پردازنده، رم و هارد را که هنگام خرید افزوده می شوند، از فروشنده بخواهید)در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
    • در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
    • در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
    • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
    • کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
    • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
    • کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

گارانتی آونگ برای محصولات اندرومدیا

شرایط گارانتی محصوالت اندرومدیا به شرح زیر می باشد:

شرایط گارانتی:

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

اسپیکر و استند:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

در صورت وجود مشکل، کالا توسط کارشناسان فنی تعمیر شده و در شرایطی که امکان تعمیر وجود نداشته

باشد، تعویض می گردد.

پاوربانک:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

پاوربانک های اندرومدیا تنها دارای گارانتی تعویض می باشند.

گارانتی آونگ برای محصولات ایناول

شرایط گارانتی: 

در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری کالا در 24 ساعت ابتدایی دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض می گردد.
• در صورتیکه مدت زمان تعمیرات و یا تامین کالای تعویضی برای مشتریان بیش از یک ماه زمانبر باشد تا زمان تعمیر و یا تامین کالا، کالای جایگزین بصورت امانی در اختیار مشتری قرار می گیرد.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری ، کالا تعویض خواهد گردید.
• تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا شش ماه تحت ضمانت خواهد بود.

• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• کالاهای مشمول هزینه، قبل از هراقدامی برروی کالا، هزینه آن توسط کارشناسان شرکت بصورت حدودی به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.
• در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
• کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

با تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز، در صورت نیاز به استفاده از گارانتی آونگ و خدمات پس از فروش محصولات ایناول، با شرکت آونگ نماینده رسمی ONYX در ایران تماس حاصل فرمائید.
برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی لطفا شرایط گارانتی آونگ را بدقت مطالعه بفرمائید.
ثبت این محصول در بخش ضمانت سایت آونگ ضروری می باشد. دریافت تاریخ شروع و پایان ضمانت از سایت آونگ به آدرس avang.cc به نشانه تائید ضمانت شما می باشد. توسط این ضمانتنامه، گارانتی آونگ سالم و بی عیب بودن محصول شما را از لحاظ مواد استفاده شده و طرز کار آن را به مدت 12 ماه از زمان خرید تضمین می کند.
اگر در مدت زمان ضمانت، محصول به دلیل ساخت یا مواد بد دچار مشکل شود بدون دریافت هزینه ای بابت قطعات و یا دستمزد، با توجه به مواردی که در ادامه می آیند محصول مورد نظر تعمیر و یا تعویض (کل محصول یا فقط قطعه خراب) خواهد شد و تمام محصولات و قطعات تعویض شده متعلق به آونگ خواهد بود. چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی آونگ میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه مناسب تعویض می گردد و در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.
  1. ارائۀ سرویس گارانتی تنها در قبال همراه بودن فاکتور/ رسید خرید کالا (که شامل اطلاعات مربوط به زمان خرید، مدل و نام فروشنده می باشد) با محصول خراب و در طی مدت زمان گارانتی آونگ، امکان پذیر می باشد. تیم گارانتی آونگ در صورت ارائه نشدن مدرک فوق، ناقص بودن یا نامعتبر بودن آن از ارائه سرویس معذور می باشند. ضمانت کالا در صورت دستکاری، حذف یا مخدوش شدن مدل و شماره سریال ذکر شده روی محصول نیز قابل ارائه نخواهد بود.
  2. جهت جلوگیری از پاک شدن یا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه، کارت های حافظه یا دیگر لوازم جانبی ذخیره سازی، قبل از ارائه به واحد خدمات پس از فروش از داشتن نسخۀ پشتیبان اطمینان حاصل کنید.
  3. گارانتی آونگ هزینه های جابجایی و خطرات احتمالی نقل و انتقال آن به آونگ را پوشش نمی دهد.
  4. گارانتی آونگ برای این محصول موارد ذیل را شامل نمی شود:
    • تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل استهلاک و طول عمر محصول.
    • لوازم مصرفی (قطعاتی که لزوم تعویض در دوره های زمانی مشخص در طول عمر محصول دارند مانند باتری.) لازم به ذکر است که شرکت آونگ ضمانت می کند که باتری قرار گرفته در تبلت ایناول، از نظر مواد استفاده شده و ساخت از تاریخ خرید به مدت 1 سال بی عیب و نقص باشد.
    • خرابی یا مشکلات ایجاد شده به دلیل استفادۀ نامتعارف.
    • ایجاد تغییر در محصول یا خرابی به دلیل استفادۀ نادرست، مانند:
      • ایجاد خرابی فیزیکی یا شیمیایی یا خرابی های سطحی یا تغییرات در محصول یا خرابی و خراشیدگی صحفه نمایش .
      • ناآشنایی در نصب یا استفاده از محصول در حالت معمول آن یا رفتاری متعارض با دستورالعمل های ذکر شدۀ ONYX برای نصب و استفادۀ از محصول.
      • عدم رعایت قوانین و قواعد امنیتی ONYX .
      • عدم محافظت و نگهداری از محصول در مغایرت با قواعد ONYX جهت استفادۀ درست.
      • نصب یا استفاده محصول در مغایرت با قوانین تکنیکی یا امنیتی حاکم در ایران.
      • خرابی توسط هر نوع ویروس یا نرم افزارهای
      • بد نصب شده- بجز خرابی احتمالی ناشی از نرم افزارهای نصب شدۀ اولیه و موجود بر روی دستگاه.
      • راب شدن سیستمی که محصول با آن استفاده شده (به جز دیگر محصولات اینوول که برای استفاده با آن طراحی شده اند) شامل گارانتی نخواهد بود.
      • استفاده از محصول با لوازم جانبی که مورد تائید ONYX نباشند.
      • تعمیر یا تلاش برای تعمیر توسط افراد تائید نشده توسط ONYX.
      • تنظیمات یا تغییرات مهم در محصول بدون اجازه کتبی از ONYX، شامل بروز رسانی محصول فرای مشخصات فنی یا امکانات ذکر شده در دفترچۀ راهنما.
      • آتش، غفلت درمراقبت، آسیب دیدگی از مواد شیمیایی یا دیگر مواد نفوذ کننده، ضربه و شوک، گرمای بیش از حد، تهویۀ نامناسب، نوسانات جریان، جریان ورودی زیاد یا نادرست به دستگاه، قرار گرفتن در معرض تشعشعات و میدانهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی، تخلیۀ الکترواستاتیکی و دیگر نیروهای خارجی مضر.
  5. این ضمانت نامه تنها قطعات سخت افزاری محصول را پوشش داده و نرم افزارها را شامل نمی شود.
  6. هزینۀ بررسی و تست محصول در صورت رخ دادن موارد ذیل توسط مشتری باید پرداخت گردد.
    • اگر پس از بررسی قطعۀ شما توسط خدمات پس از فروش شرکت آونگ مشخص گردد که کالا (با توجه به شرایط ضمانتنامه) مشمول دریافت خدمات نمی باشد و یا سالم بوده و ایراد سخت افزاری در آن وجود ندارد.
  7. پیکسل معیوب یا سوخته:

تعداد پیکسل های معیوب در صفحه نمایش با توجه به استاندارد ISO-9241-302, 303, 305, 307:2008 کلاس ii با جزئیات ذیل می باشند:

پنل های کلاس ii همه یا هر کدام از موارد ذیل را جزو ضمانت نمی داند.

  • 2 پیکسل همیشه روشن
  • 2 پیکسل همیشه خاموش
  • 5 تا 10 زیر پیکسل تکی یا 2 تایی روشن یا خاموش (با توجه به تعداد هر کدام، کمتر از 5 پیکسل “روشن مانده” جزو ضمانت نمی باشد)

به جز موارد ذکر شده آونگ ضمانتی در خصوص کیفیت، کارایی، دقت، قابلیت اطمینان، تناسب برای هدف خاصی یا موارد دیگر محصول یا نرم افزار های همراه آن نمی دهد.

آونگ تنها به محصولاتی که تحت شرایط این ضمانتنامه باشند خدمات پس از فروش ارائه می کند. آونگ مسئول ضرر یا مشکلات مرتبط با محصولات یا سرویس های ارائه شده نمی باشد که شامل :

  • ضرر مالی و نا مشهود
  • هزینۀ پرداخت شده برای محصول
  • از دست رفتن سود، درآمد، داده ها، لذت یا نیاز به استفاده از محصولات و قطعات همراه آن.
  • خسارت یا ضرر غیر مستقیم یا اتفاقی مشتری.
  • زیان مالی، قطع بودن در زمان خاص، از دست رفتن زمان کاربر یا وقفه در کسب و کار به دلیل دیرکرد بازگشت محصول از گارانتی به علت نبود قطعات جایگزین.
  • خرابی یا از دست رفتن نرم افزارها یا لوازم ذخیره سازی یا ویروسی شدن و دیگر عوامل .

لطفا برای بهره مندی از خدمات آونگ برای تبلت خود، شماره سریال آنرا در سایت آونگ ثبت نمایید:

برای ارتباط با مراکز خدمات پس از فروش آونگ به صفحه مراکز گارانتی رجوع کنید.