Loading...
>شرایط گارانتی محصولات
شرایط گارانتی محصولات۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۰:۰۹:۴۵

خدمات پشتیبانی آونگ

گارانتی آونگ برای محصولات ای دیتا

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

گروه محصولمحصولات زیر مجموعهمدت زمان گارانتی
هارد دیسک اکسترنالسری ضد آب و ضد ضربه
سایر هارد دیسک ها
4 سال گارانتی تعویض
3 سال گارانتی تعویض
فلش مموریفلش مموری های معمولی و OTG
فلش مموری های لایتنینگ
گارانتی مادام العمر تعویض
1 تا 2 سال گارانتی تعویض
مموری کارتکلیه مموری کارت هاگارانتی مادام العمر تعویض
حافظه رم کامپیوترDDR4 و DDR3گارانتی مادام العمر تعویض
درایو SSDکلیه SSD ها2 تا 6 سال گارانتی تعویض
پاور بانکانواع پاور بانک1 سال گارانتی تعویض
لوازم جانبی موبایلانواع کابل و شارژر1 سال گارانتی تعویض
لوازم جانبیهاب، مبدل و قاب هارد دیسک1 سال گارانتی تعویض
لوازم جانبی گیمینگموس، موس پد و کیبورد گیمینگ
هدست گیمینگ
1 سال گارانتی تعویض
2 سال گارانتی تعویض

تاریخ شروع و پایان گارانتی:

جهت اطلاع از مدت گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به شماره 100001665 ارسال کنید. همچنین برای محصولاتی که تاریخ شروع و پایان روی آنها ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش، تاریخ مندرج بر روی بسته‌بندی محصول است.

تمامی هارددیسک های گارانتی شده توسط آونگ، در یکسال اول گارانتی شامل خدمات رایگان بازیابی اطلاعات می‌شوند.

مواردی که در ادامه مشاهده می کنید آونگ را از ارائه پشتیبانی به مشتری معذور می دارد :

شماره سریال محصول از موارد ضروری جهت ارائه به بخش خدمات است و در صورت مخدوش بودن سریال، قطعه وارد مرحله تست نخواهد شد.

نمونه برچسب ضمانت ساختگی

عدم وجود سریال روی محصول

عدم وجود و یا مخدوش بودن برچسب ضمانت

اشکالات پیش آمده ناشی از ضربه، آب خوردگی(به استثنای محصولات ضد آب و ضد ضربه)،شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، تعمیر توسط مراکز غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، آتش سوزی، حوادث طبیعی، سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتنگی، زنگ زدگی و اکسیده شدن شامل گارانتی آونگ نمی باشند.

نمونه موارد خارج از گارانتی آونگ:

خراشیدگی تخته مدار چاپی سوختگی پین

خرابی با نبود IC

خرابی کانکتور USB

شکستگی یا بی حالت شدن دیسک فلش

شکستگی کارت حافظه

باز بودن کیس محصول

محصولاتی که از رده تولید خارج شده باشند و مشمول شرایط گارانتی آونگ باشند با محصول مشابه در سبد کالای روز با تائید مشتری تعویض می شوند.

کالاهایی که از گارانتی خارج شوند یا شامل موارد بالا باشند پس از برآورد هزینه و تایید مشتری تعمیر شده و در صورت تعمیر نشدن بدون دریافت هزینه به مشتری عودت داده می شوند.

اولویت آونگ در ارائه خدمات، سرعت پاسخگویی می باشد به همین دلیل در صورت امکان قطعه شما در همان دقایق تحویل جایگزین خواهد شد، اما در برخی موارد خاص که قطعه مورد نظر نیاز به بررسی تخصصی تر و تست داشته باشد بین 3 تا 5 روز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مشتری تماس گرفته خواهد شد.

گارانتی آونگ برای محصولات دی‌لینک

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

نوع محصولمدت زمان گارانتی
محصولات شبکه دی لینکسه سال گارانتی
محصولات Passiveیک سال Physically
25 سال Performance
  • محصولات شبکه دی-لینک دارای 3 سال گارانتی از شروع تاریخ مندرج بر روی برچسب آونگ است. محصولات Passive دی لینک دارای یک سال گارانتی Physically و 25 سال گارانتی Performance است
  • در خصوص گارانتی Performance محصولات دی لینک، در صورتی که تمامی بستر شبکه از برند دی‌لینک استفاده شده باشد، موارد گزارش شده توسط کارشناس دی لینک که دارای گواهینامه D-Link Certified Cabling Expert (DCCE) Certificate است، بررسی و پس از تایید کارشناس مربوطه، مشمول شرایط گارانتی خواهد شد.
  • خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، وارد شدن مایعات به داخل دستگاه، آتش‌سوزی و حوادث طبیعی، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گردوغبار بسیار زیاد یا رطوبت، زنگ‌زدگی یا سولفاته شدن قطعات و المان‌های داخلی روی برد، اتصال پورت تلفن به دستگاه برق، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیر اصلی با تشخیص کارشناسان فنی شرکت آونگ مشمول خدمات و ضمانت نیست.
  • بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضیعت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این شرکت است.
  • مخدوش شدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • باز کردن یا دست‌کاری سخت‌افزاری توسط اشخاص غیرمجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
  • گارانتی فقط و فقط شامل سخت‌افزار دستگاه است و شرکت هیچ‌گونه تعهدی در قبال خسارات جانبی و از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بروی آن ندارد
  • اگر در مدت زمان گارانتی، دستگاهی غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود، دستگاه سالم دیگری مطابق مدل دستگاه معیوب و یا معادل آن برحسب موجودی کالا و شرایط به مشتری ارائه می‌گردد.
  • تجهیزات جانبی شامل باطری، اداپتور، ال سی دی، اسپلیتر و آنتن شامل گارانتی نیستند.
  • هزینه ارسال و دریافت کالای معیوب به دفتر خدمات بر عهده مشتری است.
  • کلیه تعمیرات برای کالاهایی که در مدت زمان گارانتی نیست به مدت یک ماه تحت پوشش گارانتی تعمیرات قرار می‌گیرند و در صورت ارجاع دوباره و عدم تعمیر مجدد عیب دستگاه هزینه تعمیر قبلی به مشتری مسترد می‌گردد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب کالا در نظر گرفته شده و تنها شرط دریافت کالا ارایه رسید است.
  • مدت زمان اعتبار رسید 45 روز پس از صدور است و پس از این مدت مسئولیتی به عهده شرکت نیست.

گارانتی آونگ برای محصولات ایسوس

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات ایسوس دارای 3 سال گارانتی از شروع تاریخ مندرج بر روی برچسب آونگ می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا در صورت عدم امکان تعمیر ، کالا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • پایان مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه

گارانتی آونگ برای محصولات تندا

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات تندا دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب
    می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد .
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .

شرایط احراز گارانتی 25 ساله شرکت اشنایدر:

  • استفاده End-to-End از محصولات
  • تاییدیه نقشه و اجرای پروژه از محصولات دی جی لینک-اشنایدر توسط افرادی که گواهینامه SCCE دارند
  • ارسال فرمها و نقشه های مربوطه به اشنایدر

نحوه دریافت تاییدیه توسط SCCE اشنایدر

گواهی مهندسی کابل کشی اشنایدر، شامل یک دوره فنی است که جهت تایید افرادی برگزار میگردد که دوره فنی کابل کشی ساختار یافته را گذرانده اند.

فقط مهندسین دارنده گواهینامه (SCCE)، واجد شرایط جهت گواهینامه ضمانت 25 ساله اشنایدر هستند.

مدت دوره: طول دوره شامل برنامه 3 روزه بوده که شامل موارد زیر است:

  1. سیستم های جابه جایی اطلاعات (بنیادی، استانداردها، کدها، شاخص ها)
  2. تجهیزات رسانه ای مسی و نصب آنها
  3. اتصال بندی مس
  4. تست کابل های مسی و رفع عیب
  5. تجهیزات فیبری و نصب آنها
  6. اتصال بندی فیبر
  7. تست فیبر و رفع عیب

گارانتی آونگ برای محصولات آی‌پی‌کام

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات آی‌پی‌کام دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب
    می باشد .
  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت را ندارد .
    ( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )
  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
    هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبیعی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات گردد، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی، ‌با تشخیص کارشناسان فنی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .

گارانتی آونگ برای محصولات هانت کی

  • همه مدل های پاور 3 سال ضمانت تعویض
  • پاور سری X7، پنج سال ضمانت (3 سال تعویض + 2 سال تعمیر)
  • آداپتور لپ تاپ: 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • چندشاخه برق (محافظ برق): 3 سال گارانتی تعویض آونگ
  • شارژر USB :1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • پاوربانک (شارژر همراه) : 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • PIO یا کامپیوترهای بدون کیس : 1 سال گارانتی آونگ برای مانیتور، بدنه، اسپیکر، وب کم، پاور (شرایط ضمانت پردازنده، رم و هارد را که هنگام خرید افزوده می شوند، از فروشنده بخواهید)

گارانتی آونگ برای محصولات اندرومدیا

شرایط گارانتی محصوالت اندرومدیا به شرح زیر می باشد:

اسپیکر و استند:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

در صورت وجود مشکل، کالا توسط کارشناسان فنی تعمیر شده و در شرایطی که امکان تعمیر وجود نداشته

باشد، تعویض می گردد.

پاوربانک:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

پاوربانک های اندرومدیا تنها دارای گارانتی تعویض می باشند.

گارانتی آونگ برای محصولات ایناول

با تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز، در صورت نیاز به استفاده از گارانتی آونگ و خدمات پس از فروش محصولات ایناول، با شرکت آونگ نماینده رسمی ONYX در ایران تماس حاصل فرمائید.
برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی لطفا شرایط گارانتی آونگ را بدقت مطالعه بفرمائید.
ثبت این محصول در بخش ضمانت سایت آونگ ضروری می باشد. دریافت تاریخ شروع و پایان ضمانت از سایت آونگ به آدرس avang.cc به نشانه تائید ضمانت شما می باشد. توسط این ضمانتنامه، گارانتی آونگ سالم و بی عیب بودن محصول شما را از لحاظ مواد استفاده شده و طرز کار آن را به مدت 12 ماه از زمان خرید تضمین می کند.
اگر در مدت زمان ضمانت، محصول به دلیل ساخت یا مواد بد دچار مشکل شود بدون دریافت هزینه ای بابت قطعات و یا دستمزد، با توجه به مواردی که در ادامه می آیند محصول مورد نظر تعمیر و یا تعویض (کل محصول یا فقط قطعه خراب) خواهد شد و تمام محصولات و قطعات تعویض شده متعلق به آونگ خواهد بود. چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی آونگ میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه مناسب تعویض می گردد و در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.
  1. ارائۀ سرویس گارانتی تنها در قبال همراه بودن فاکتور/ رسید خرید کالا (که شامل اطلاعات مربوط به زمان خرید، مدل و نام فروشنده می باشد) با محصول خراب و در طی مدت زمان گارانتی آونگ، امکان پذیر می باشد. تیم گارانتی آونگ در صورت ارائه نشدن مدرک فوق، ناقص بودن یا نامعتبر بودن آن از ارائه سرویس معذور می باشند. ضمانت کالا در صورت دستکاری، حذف یا مخدوش شدن مدل و شماره سریال ذکر شده روی محصول نیز قابل ارائه نخواهد بود.
  2. جهت جلوگیری از پاک شدن یا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه، کارت های حافظه یا دیگر لوازم جانبی ذخیره سازی، قبل از ارائه به واحد خدمات پس از فروش از داشتن نسخۀ پشتیبان اطمینان حاصل کنید.
  3. گارانتی آونگ هزینه های جابجایی و خطرات احتمالی نقل و انتقال آن به آونگ را پوشش نمی دهد.
  4. گارانتی آونگ برای این محصول موارد ذیل را شامل نمی شود:
    • تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل استهلاک و طول عمر محصول.
    • لوازم مصرفی (قطعاتی که لزوم تعویض در دوره های زمانی مشخص در طول عمر محصول دارند مانند باتری.) لازم به ذکر است که شرکت آونگ ضمانت می کند که باتری قرار گرفته در تبلت ایناول، از نظر مواد استفاده شده و ساخت از تاریخ خرید به مدت 1 سال بی عیب و نقص باشد.
    • خرابی یا مشکلات ایجاد شده به دلیل استفادۀ نامتعارف.
    • ایجاد تغییر در محصول یا خرابی به دلیل استفادۀ نادرست، مانند:
      • ایجاد خرابی فیزیکی یا شیمیایی یا خرابی های سطحی یا تغییرات در محصول یا خرابی و خراشیدگی صحفه نمایش .
      • ناآشنایی در نصب یا استفاده از محصول در حالت معمول آن یا رفتاری متعارض با دستورالعمل های ذکر شدۀ ONYX برای نصب و استفادۀ از محصول.
      • عدم رعایت قوانین و قواعد امنیتی ONYX .
      • عدم محافظت و نگهداری از محصول در مغایرت با قواعد ONYX جهت استفادۀ درست.
      • نصب یا استفاده محصول در مغایرت با قوانین تکنیکی یا امنیتی حاکم در ایران.
      • خرابی توسط هر نوع ویروس یا نرم افزارهای
      • بد نصب شده- بجز خرابی احتمالی ناشی از نرم افزارهای نصب شدۀ اولیه و موجود بر روی دستگاه.
      • راب شدن سیستمی که محصول با آن استفاده شده (به جز دیگر محصولات اینوول که برای استفاده با آن طراحی شده اند) شامل گارانتی نخواهد بود.
      • استفاده از محصول با لوازم جانبی که مورد تائید ONYX نباشند.
      • تعمیر یا تلاش برای تعمیر توسط افراد تائید نشده توسط ONYX.
      • تنظیمات یا تغییرات مهم در محصول بدون اجازه کتبی از ONYX، شامل بروز رسانی محصول فرای مشخصات فنی یا امکانات ذکر شده در دفترچۀ راهنما.
      • آتش، غفلت درمراقبت، آسیب دیدگی از مواد شیمیایی یا دیگر مواد نفوذ کننده، ضربه و شوک، گرمای بیش از حد، تهویۀ نامناسب، نوسانات جریان، جریان ورودی زیاد یا نادرست به دستگاه، قرار گرفتن در معرض تشعشعات و میدانهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی، تخلیۀ الکترواستاتیکی و دیگر نیروهای خارجی مضر.
  5. این ضمانت نامه تنها قطعات سخت افزاری محصول را پوشش داده و نرم افزارها را شامل نمی شود.
  6. هزینۀ بررسی و تست محصول در صورت رخ دادن موارد ذیل توسط مشتری باید پرداخت گردد.
    • اگر پس از بررسی قطعۀ شما توسط خدمات پس از فروش شرکت آونگ مشخص گردد که کالا (با توجه به شرایط ضمانتنامه) مشمول دریافت خدمات نمی باشد و یا سالم بوده و ایراد سخت افزاری در آن وجود ندارد.
  7. پیکسل معیوب یا سوخته:

تعداد پیکسل های معیوب در صفحه نمایش با توجه به استاندارد ISO-9241-302, 303, 305, 307:2008 کلاس ii با جزئیات ذیل می باشند:

پنل های کلاس ii همه یا هر کدام از موارد ذیل را جزو ضمانت نمی داند.

  • 2 پیکسل همیشه روشن
  • 2 پیکسل همیشه خاموش
  • 5 تا 10 زیر پیکسل تکی یا 2 تایی روشن یا خاموش (با توجه به تعداد هر کدام، کمتر از 5 پیکسل “روشن مانده” جزو ضمانت نمی باشد)

به جز موارد ذکر شده آونگ ضمانتی در خصوص کیفیت، کارایی، دقت، قابلیت اطمینان، تناسب برای هدف خاصی یا موارد دیگر محصول یا نرم افزار های همراه آن نمی دهد.

آونگ تنها به محصولاتی که تحت شرایط این ضمانتنامه باشند خدمات پس از فروش ارائه می کند. آونگ مسئول ضرر یا مشکلات مرتبط با محصولات یا سرویس های ارائه شده نمی باشد که شامل :

  • ضرر مالی و نا مشهود
  • هزینۀ پرداخت شده برای محصول
  • از دست رفتن سود، درآمد، داده ها، لذت یا نیاز به استفاده از محصولات و قطعات همراه آن.
  • خسارت یا ضرر غیر مستقیم یا اتفاقی مشتری.
  • زیان مالی، قطع بودن در زمان خاص، از دست رفتن زمان کاربر یا وقفه در کسب و کار به دلیل دیرکرد بازگشت محصول از گارانتی به علت نبود قطعات جایگزین.
  • خرابی یا از دست رفتن نرم افزارها یا لوازم ذخیره سازی یا ویروسی شدن و دیگر عوامل .

لطفا برای بهره مندی از خدمات آونگ برای تبلت خود، شماره سریال آنرا در سایت آونگ ثبت نمایید: