محصولات خانه هوشمند دی لینک جایزه برتر تایوان را کسب کردند

خانه هوشمند دی لینک

جدیدترین محصولات خانه هوشمند دی لینک ، دوربین وای فای  Full HD و حرفه‌ای مدل DCS-8526LH و پریز هوشمند وای فای فضای بیرونی مدل DSP-W320، جایزه محصول برتر تایوان در سال 2021 را دریافت کردند

شرکت D-Link در تاریخ 25 نوامبر 2020 در شهر تایپه، پایتخت تایوان، اعلام کرد که دو محصول خانه هوشمند دی لینک ، یعنی دوربین وای فای  DCS-8526LH Full HD Pan & Tilt Pro و پریز هوشمند DSP-W320 mydlink Outdoor Wi-Fi در مراسم سالانه‌ی Taiwan Excellence Award برنده‌ی جایزه محصول برتر تایوان 2021 شده‌اند. دوربین دی لینک مدل DCS-8526LH یک دوربین نظارتی با زاویه دید 360 درجه است که کیفیت Full HD واقعی و ویژگی‌های پیشرفته مانند تکنولوژی pan and tilt (قابلیت حرکت دوربین به صورت عمودی و افقی)، تشخیص چهره براساس اطلاعات قبلی (edge-based)، ردیابی خودکار و دید پانورامیک را ارائه می‌کند. محصول DSP-W320 یک پریز هوشمند وای فای برای فضای بیرونی است و گواهی IP54 را برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب در کارنامه دارد که برای کنترل وسایل خارج از خانه بسیار کاربردی است. هردو محصول دی لینک هم با اپلیکیشن mydlink کار می‌کنند و هم با Google Assistant و Alexa سازگار هستند .

بیشتر بخوانید : IP Rating یا میران مقاومت در برابر آب و گرد و غبار چیست ؟

معرفی جایزه Taiwan Excellence Award

وزارت امور اقتصادی تایوان در سال 1993 جایزه برتر تایوان (Taiwan Excellence Award) را بنیان نهاد. جایزه برتر تایوان هرساله محصولات برجسته‌ای را انتخاب می‌کند که «ارزش نوآورانه» دارند و «ساخت تایوان» هستند. داوران محصولات برگزیده و برنده‌ی این جایزه را براساس چهار معیار انتخاب می‌کنند:

  • تحقیق و توسعه
  • طراحی
  • کیفیت
  • بازاریابی

محصولات دی لینک قبلا هم برنده‌ی این جایزه شده بودند. سال قبل هم گیت‌وی دی لینک DWR-2010 5G NR برنده جایزه Taiwan Excellence Award شد.