محصولات جدید ای دیتا موفق به کسب دو نشان طراحی شدند

برند Adata به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده سخت افزارهای کامپیوتری به ویژه محصولات گیمینگ است که تاکنون جوایز زیادی را در حوزه نوآوری و طراحی محصولات از آن خود کرده است. در رقابت Good Design Awards 2022 نیز محصولات جدید ای دیتا توانستند دو نشان برتر طراحی را دریافت کنند.

در حال حاضر تمایل خریداران قطعات و کامپیوتری و سخت افزار، علاوه بر انتخاب محصولات با کارایی بالا، توجه به زیبایی ظاهری و طراحی کاربرپسند آن‌هاست. SSD های ای دیتا سری LEGEND 960 , و ماژل‌های رم سری ACE با طراحی کاملا مدرن و عملکرد بی‌نظیر می‌توانند به نیاز کاربران پاسخ دهند.

دقیقا به همین دلیل است که این محصولات جذاب توانستند نظر داوران جشنواره Good Design Awards 2022 را جلب کنند و مفتخر به دریافت جایزه طراحی شوند.

ماژول‌های رم سری ACE؛ انتخابی ایده‌آل برای تولیدکنندگان محتوا

ماژول‌های رم سری ACE ای دیتا با طراحی جذاب و هیت سینک آلومینیومی به همراه نوشته‌های چاپ شده به کمک فناوری نانو، نگاه هر کاربری را به خود جذب می‌کنند. این ماژول‌ها دارای پوشش ویژه‌ای هستند که از آن‌ها در برابر اثر انگشت محافظت می‌کند.

همچنین در این حافظه‌های رم از پروفایل‌های XMP شرکت اینتل برای اورکلاک آسان استفاده شده تا به راحتی بتوانید عملکرد ماژول خود را افزایش دهید. حافظه‌های سری ACE با هدف استفاده گیمرها و تولیدکنندگان محتوا و با پشتیبانی از جدیدترین پلتفرم‌های اینتل و AMD به بازار عرضه می‌شوند.

محصولات Good Design Award 2022 ای دیتا

با SSDهای سری LEGEND 960 MAX نهایت سرعت را تجربه کنید!

حوزه گیمینگ هر ساله پیشرفت‌های زیادی را به خود می‌بیند و گیمرها برای تجربه حداکثری گیمینگ نیاز به سخت افزارهای قدرتمند و بروز دارند. SSD ای دیتا سری LEGEND 960 MAX با ارائه نهایت سرعت دقیقا برای پوشش همین نیاز تولید شده است.

این SSD جدید از رابط PCIe Gen4 و پروتکل NVMe 1.4 در کنار بهترین تراشه‌ها و الگوریتم‌های نرم افزاری بهره می‌برد و به همین دلیل است که می‌توانید سرعت فوق العاده 7400/6800 را به ترتیب برای خواندن و نوشتن اطلاعات تجربه کنید.

چنین عملکردی این حافظه SSD را تبدیل به انتخاب اول گیمرها، تولیدکنندگان محتوای بصری و سازندگان انیمیشن می‌کند. LEGEND 960 MAX در ظرفیت‌های مختلف تا 4 ترابایت عرضه می‌شود و خبر خوب اینکه با بهره مندی از هیت سینک با کارایی بالا، با پلی استیشن 5 هم سازگاری دارد.

در نهایت کسب جایزه Good Design Awards 2022 نشان از طراحی نوآورانه اس اس دی LEGEND 960 MAX ای دیتا است.

محصولات جدید ای دیتا که موفق به دریافت این جایزه بین المللی شده‌اند به زودی در ایران با گارانتی رسمی آونگ عرضه می‌شوند.