گیت وی D-Link 5G برنده جایزه Taiwan Excellence Award شد

گیت وی D-Link 5G برنده جایزه Taiwan Excellence Award شد

در مراسم اهدای جوایز محصولات برتر در تایوان، گیت وی حرفه ای مدل DWR-2010 5G  دی-لینک به عنوان محصول تایوانی برتر شناخته شد.

در مراسمی که در 27 نوامبر در تایوان برگذار شد شرکت D-Link اعلام کرد که در بیست و هشتمین مراسم سالانۀ معرفی محصولات برتر تایوان در سال 2020 با افتخار از محصول این شرکت یعنی DWR-2010 5G NR Enhanced Gateway تجلیل شد. DWR-2010 5G NR Enhanced Gateway  دی­- لینک می‌تواند از طریق شبکه بی‌سیم 802.11ax / ac / n اتصال 5گیگابایتی فراهم کند و به کاربرانش اینترنتی را ارائه می‌دهد که سرعت آن از استاندارد LTE فعلی  10 برابر بیشتر است. کاربران پس از اتصال به این شبکه، حتی در مکان هایی که دسترسی به شبکه معمولی میسر نیست، می‌توانند با سرعتی که در محدوده Gbps است داده ها و رسانه‌های مورد نظر خود را منتقل کنند.

درباره جایزه برتری تایوان (Taiwan Excellence Award)

این مراسم در سال 1993 توسط وزارت امور اقتصادی تایوان تأسیس شد و هدف و وظیفۀ آن شناسایی و معرفی محصولات برجسته‌ای است  که از لحاظ «خلاقیت و ابتکار»  ارزش بالایی دارند و «در تایوان» ساخته شده‌اند. داوران این مراسم محصولات برنده را از چهار جنبه بررسی کرده و سپس انتخاب می‌کنند: تحقیق و توسعه، طراحی، کیفیت و ارزش بازاریابی.

حضور DWR-2010 در CES 2019

لازم به یادآوری است که در رسانۀ رسمی رویداد CES که هر ساله عرضه کنندگان، تحلیلگران و بیش از 1500 رسانۀ تأثیرگذار این صنعت را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد، گیت وی مدل DWR-2010 به عنوان نوآوری برتر CES 2019 دست پیدا کرد. این گیت‌وی از فناوری شبکۀ Wi-Fi دی لینک پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که به راحتی امکان افزودن دستگاه‌های دیگر برای ایجاد شبکۀ مش فراهم شود و مناطق بزرگتری تحت پوشش آن قرار بگیرند و مواردی مانند Zigbee ، Z-Wave و BLE بتوانند به شبکه متصل شده و طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند خانگی و IoT نیز از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

از سوی دیگرDWR-2010 برای ارائه دهندگان خدمات امکانات و گزینه‌هایی را فراهم می‌کند که با استفاده از آنها می‌توانند بعضی از موارد را طبق خواسته‌ها و نیازهای خود شخصی‌سازی کند و همین موضوع باعث می‌شود استقرار و پیاده‌سازی آن در طیف وسیعی از تنظیمات شبکه مناسب و امکان‌پذیر باشد. این دستگاه دارای یک ماژول 5G NR (New Radio) NSA است و قادر است در تنظیمات 200 مگاهرتز (2x 100MHz ) یا 800 مگاهرتز (8x 100MHz) با فرکانسهای زیر 6 گیگاهرتز یا mmWave کار کند. TR-069 و FOTA امکان کنترل آسان و از راه دور را برای سرویس‌دهندگان فراهم می‌کند.

در مورد جوایز نوآوری CES

جایزۀ نوآوری CES، برنامۀ سالانه‌ای است که از طراحی‌های برجسته و برتر تجلیل می‌کند، CES برای اهدای جوایز خود محصولات 28 دسته مختلف را بررسی می‌کند. هیئت داوران این کمیته شامل طراحان، مهندسین و اعضای رسانه فناوری هستند. موارد ارسالی بر اساس طراحی، کارایی، جذابیت برای مصرف کننده، مهندسی و مقایسۀ آنها با محصولات رقیب خود بررسی و انتخاب می‌شوند. حامیان مالی جایزۀ نوآوری CES ، انجمن فناوری مصرف کنندگان (CTA) ، مالک و تولید کننده CES هستند و این نمایشگاه بزرگترین و تأثیرگذارترین رویداد بین‌المللی در حوزۀ فناوری می‌باشد. CTA از سال 1976 دستاوردهای مربوط به طراحی و مهندسی محصولات را بررسی و شناسایی می‌کند. DWR-2010 شرکت دی‌لینک در نمایشگاه نوآوری CES 2019 رونمایی و راه اندازی شد.