‌‌‌‌XPG اسپانسر رسمی مراسم CS_SUMMIT 6  

شرکت XPG ارائه دهنده محصولات با کیفیت در زمینه بازی‌های کامپیوتری به عنوان اسپانسر رسمی نوت‌بوک‌های گیمینگ (Official Gaming Notebook) در تورنومنت بازی‌های آنلاین کمپانی Valve از سری مسابقات CSGO Online با نام CS_SUMMIT 6 حضور داشت.

تورنومنت بازی‌های رایانه‌ای در ۲ تیر تا ۱۵ تیر توسط (Beyond the Summit (BTS برگزار شد.  XPG به عنوان اسپانسر رسمی این مسابقات، نوت‌بوک‌های گیمینگ XPG XENIA را در اختیار شرکت کنندگان این مسابقه قرار داد.

افراد برگزیده مسابقات منطقه‌ای در داخل اروپا و آمریکای شمالی، مجوز حضور در این تورنومنت که به صورت جهانی پخش زنده شد را پیدا کردند. این دومین بار است که XPG به عنوان اسپانسر نوت‌بوک‌های گیمینگ، در تورنمنت‌هایی که توسط BTS برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کند. در دوره قبلی مسابقات که با نام CS_SUMMIT 5 برگزار شد، XPG به عنوان اسپانسر بخش کیبورد با BTS همکاری کرد.

میشل چنگ، سرپرست بخش فروش و بازاریابی Beyond the Summit در مصاحبه‌ای، اینگونه خبر همکاری مجدد این مجموعه با XPG را اعلام کرد:

” پس از حضور موفقیت آمیز کیبور‌د SUMMONER در تورنمنت CS_SUMMIT 5، ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم XPG برای یک سال دیگر نیز در کنار ما خواهد بود و نوت‌بوک‌های گیمینگ XPG XENIA را در اختیار شرکت‌ کنندگان این تورنمنت قرار خواهد داد. به شخصه احساس بسیار خوبی از حضور XPG به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه ساخت سخت افزار گیمینگ در تورنمنت CS_SUMMIT 6 دارم. حتما بسیاری از گیمیرها نیز با من هم عقیده‌اند که محصولات XPG همواره در بالاترین سطح قرار داشته و این شرکت سهم بزرگی در پیشرفت صنعت بازی‌های کامپیوتری دارد.

الکس یین، مدیر بخش گیمینگ XPG نیز در خصوص همکاری مجددشان با Beyond the Summit بیان کرد:

” شرکت ما بسیار خوشحال است که می‌تواند یک سال دیگر در کنار Beyond the Summit حضور داشته باشد و نقشی در جذاب‌تر شدن تورنمنت CS_SUMMIT 6 ایفا کند. ما مطمئن هستیم مردمی که به خاطر بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، می‌توانند نبرد جذاب تیم‌های قدرتمند برای کسب عنوان قهرمانی را تماشا کرده و لذت ببرند. این تورنمنت همچنین تاثیر بسیار مثبتی در معرفی بیشتر تیم‌های شرکت کننده و به طور کلی، صنعت بازی‌های کامپیوتری خواهد داشت.

 ‌‌‌‌لپ‌تاپ XPG XENIA در تورنمنت CS_SUMMIT 6  

این رقابت‌ها از طریق کانال BTS در شبکه Twitch به بیش از ۱۰ زبان زنده دنیا به صورت مستقیم پخش شد. مجموع جوایز این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار دلار است و تیم ها در دو هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند. مسابقه افتتاحیه این تورنمنت در تاریخ ۲ تیرماه برگذار شد.

لپ‌تاپ XPG XENIA که در اوایل ماه آوریل امسال (فروردین ماه) معرفی شد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. چرا که این اولین بار است که شرکت XPG اقدام به ساخت یک لپ‌تاپ گیمینگ سبک می‌کند.

نوت‌بوک XENIA از پردازنده قدرتمند اینتل Core i7-9750H بهره می‌برد که به صورت مشترک توسط XPG و اینتل ساخته شده است. در کنار این پردازنده فوق سریع، یک SSD بسیار پیشرفته به نام SX8200 Pro M.2 نیز قرار گرفته است. این SSD که توسط خود XPG ساخته شده است، توانسته جوایز معتبری را نیز کسب کند. یک ماژول رم 2666 مگاهرتزی با ظرفیت 32 گیگابایت که از تکنولوژی DDR4 استفاده می‌کند نیز در این محصول فوق‌العاده سریع XPG به کار گرفته شده است.

 درباره Beyond the Summit

Beyond the Summit یکی از پرطرفدارترین برگزار کنندگان تورنمت‌های بازی‌های رایانه‌ای در جهان است. این شرکت علاوه بر برگزاری مسابقات، در زمینه بازی‌های رایانه‌ای تولید محتوا می‌کند و پخش رقابت‌های مختلف را نیز بر عهده دارد.

Beyond the Summit در سال ۲۰۱۳ در شهر لس‌انجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد و در ابتدا تمرکز خود را معطوف به رقابت‌هایDota2  در کشورهای آسیایی کرده بود. امروزه این استدیو به صورت جهانی شناخته شده و هر ساله تورنمت‌های SUMMIT را در بخش‌های مختلف برگزار کرده و میلیون‌های بیننده را از سر تا سر جهان جذب می‌کند. BTS تلاش می‌کند تا همواره یک تجربه خاص از تماشای رقابت‌های جذاب بازی‌های کامپیوتری را برای بینندگان فراهم کند تا بتواند طیف گسترده‌ای از طرفدارن صنعت بازی‌سازی را راضی نگه دارد. یکی از وجوه تمایز BTS با سایر شرکت‌های برگزار کننده رقابت‌های بازی‌های رایانه‌ای،‌ استفاده از مهارت داستان گویی برای انتقال یک پیام خاص به مخاطب است. به عنوان مثال،BTS  با استفاده از شیوه‌های بسیار خلاقانه برای معرفی اسپانسرها، نه تنها کاربر را خسته نمی‌کند، بلکه توجه او به تبلیغ نمایش داده شده را نیز افزایش می‌دهد. امسال ششمین دوره این مسابقات با نام CS_SUMMIT 6 برگذار شد.

 درباره XPG

شرکت Xtreme Performance Gear که با نام تجاری XPG در بازار حضور دارد، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه ADATA است که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با صنعت بازی‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. هدف اصلی XPG ساخت محصولاتی با بالاترین کیفیت است که بتواند توجه علاقه‌مندان به حوزه گیمینگ را به دست بیاورد. این شرکت با حضور فعال در جوامع علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری، ارتباط نزدیکی با آن‌ها برقرار کرده و تلاش می‌کند با استفاده از نظرات ایشان، محصولی ایده‌آل به بازار ارائه کند. XPG برای ساخت یک محصول برتر و قابل اطمینان، سعی دارد تا بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و لوازم را به کار بگیرد. طراحی جذاب محصولات سبب شده تا این شرکت جوایز مهمی مانند iF Design را در تالار افتخارات خود داشته باشد. علاوه بر ساخت محصولات مرتبط با صنعت بازی‌های کامپیوتری، XPG حضور فعالی در تورنمنت‌ها و رویداد‌های مرتبط با بازی‌های کامپیوتری دارد و همواره ارتباط خود با جامعه علاقه‌مندان به این حوزه را حفظ می‌کند.

شرکت آونگ به عنوان نماینده رسمی XPG و ADATA در ایران، محصولات این دو شرکت را با گارانتی معتبر عرضه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.