CES 2020

تجهیزات 5G دی لینک انقلابی در عرصه‌ی ارتباطات همراه ایجاد می‌کند

تجهیزات 5g دی لینک

معرفی تجهیزات 5G دی لینک

محصولات 5G دی لینک (DWP-1020, DWR-978, DWR-2101 از چپ به راست) آینده‌ی دنیا را به هم وصل می‌کند

شرکت دی لینک در تاریخ 13 مه 2020 در تایوان، از محصولات جدید خود که مجهز به فناوری 5G هستند، رونمایی کرد. تجهیزات 5G دی لینک دنیایی از امکانات را چه در خانه و محیط کار و چه به صورت قابل حمل فراهم می‌کنند. شبکه‌های 5G اتصال اینترنت موبایل را بهتر می‌کند و تکنولوژی اینترنت اشیا (IoT) را به اندازه‌ای ارتقا می‌دهد که پیش از این سابقه نداشته است. تکنولوژی 5G با عملکرد فوق‌العاده و اطمینان‌پذیری حداکثری، صنایع را بازتعریف و دچار تحول خواهد کرد و روش زندگی ما را به کلی تغییر خواهد داد. دی لینک (D-Link) با سه محصول خود یعنی اکسس‌پوینت فضای بیرونی DWP-1020 5G، روتر وای‌فای DWR-978 5G و مودم قابل حمل DWR-2101 5G Wi-Fi 6 ظرفیت پهنای باند را بهبود می‌بخشد، تأخیر را به حداقل می‌رساند و پهنای باند فوق‌العاده و نسل جدیدی از سرعت را مهیا می‌کند.

لوری هو (Lori Hu)، مدیرعامل شرکت دی‌لینک، در سخنرانی خود گفته است: «دی لینک اعتقاد دارد که تکنولوژی 5G به سرعت توسعه پیدا کرده و به همین روند ادامه خواهد داد و تجربه‌های خارق‌العاده و ارزشمندی را برای کاربران ایجاد می‌کند.» او اضافه کرده است که «عرضه‌ی جدیدترین تجهیزات 5G دی لینک که قواعد بازی را تغییر می‌دهند، تعهد دی لینک را به دنیای همیشه در حال تحول و پیشرفت ارتباطات اثبات می‌کند.»

اکسس‌پوینت DWP-1020 دی لینک

جایزه‌ی نوآوری CES 2020 به DWP-1020 تعلق گرفت که یک اکسس‌پوینت با باندهای فرکانسی 5G NR است که شامل فرکانس‌های 6GHz و mmWave می‌شود. این اکسس‌پوینت برای نصب در بیرون از خانه یا ساختمان محل کار طراحی شده است، با این هدف که دریافت سیگنال به‌خصوص برای فرکانس‌های mmWave به بهترین شکل انجام گیرد. این دستگاه استاندارد ضدآب IP65 را دریافت کرده که از آن در مقابل گردوغبار و پاشیده شدن آب، محافظت می‌کند. برای نصب راحت‌تر، برق اکسس‌پوینت DWP-1020 از طریق کابل شبکه تأمین می‌شود که به PoE-powered معروف است و این کار به کمک پورت 5 گیگابیتی اترنت انجام می‌گیرد.

ویژگی‌های روتر DWR-978 دی لینک

روتر وای‌فای DWR-978 از فرکانس‌های 5G NR که شامل فرکانس 6 گیگاهرتز می‌شود، پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان دسترسی به شبکه‌های پهن‌باند موبایل در سرتاسر جهان را می دهد. این روتر همچنین یک پورت فیزیکی WAN هم دارد که از طیف گسترده‌ای از انواع اتصالات پشتیبانی می‌کند. دستگاه DWR-978 برای استفاده در داخل ساختمان‌ها طراحی شده و جایگزین مناسبی برای روترهای سیمی قدیمی است. ویژگی‌های دیگری از جمله پورت RJ-11 برای به‌کارگیری فناوری VoLTE و تکنولوژی هوشمند دی‌لینک برای کیفیت سرویس (Intelligent QoS) که ترافیک شبکه را اولویت‌بندی می‌کند، در این روتر دی لینک وجود دارد.

مودم روتر DWR-2101 دی لینک

مودم روتر قابل حمل DWR-2101 که مفتخر به دریافت جایزه‌ی نوآوری CES 2020 شده است، یکی از اولین مودم‌های قابل حمل در دنیا است که ظرفیت وای‌فای 6 و سرعت 5G را با هم ترکیب کرده است و می‌تواند سرعت بالا و تأخیر کمی را در دسترسی به اینترنت بی‌سیم در خانه، محل کار یا در هر جایی که استفاده شود، فراهم کند. مودم روتر DWR-2101 برای به همراه بردن در سفرهای کاری و تفریحی نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی است و می‌تواند از طیف گسترده‌ای از باندهای 5G بین‌المللی پشتیبانی کند.