بهترین برند مودم کدام است؟ مودم چه مارکی خوبه؟

وقتی قصد خرید مودم خانگی یا تجاری داشته باشید اولین سوالی که ذهن شما را مشغول می‌کند این است: «بهترین برند مودم در بازار کدام است؟» یا «مودم چه مارکی خوبه؟»

این‌ها سوالاتی‌ست که اگر از بسیاری از فروشگاه‌های موجود در شهر خود بپرسید، پاسخ‌های متفاوتی دریافت خواهید کرد. فروشگاه‌ها با توجه به موجودی خود، بهترین برند مودم را به شما پیشنهاد می‌کنند نه آنچه واقعا بهترین است.

برای پاسخ صحیح به سوال بهترین مارک مودم کدام است، در ابتدا ویژگی‌هایی که یک برند مودم خوب باید داشته باشد را بشناسید. در واقع باید بدانید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که باعث می‌شود یک برند مودم خوب یا بد باشد چیست؟

اگر قصد خرید مودم ADSL و VDSL دارید و می‌خواهید بهترین برند مودم وای فای را بشناسید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا برند مودم اهمیت دارد؟

قبل از اینکه بهترین برند مودم در ایران را معرفی کنیم، خوب است بدانید که اصلا چرا برند مودم اهمیت دارد؟ چرا باید مودمی خریداری کنیم که از یک برند معروف و معتبر باشد؟

پاسخ به این سوال تقریبا واضح است. هرگز از یک شرکت گمنام مودم خریداری نکنید چون ناچار می‌شوید بعد از چند سال یا حتی چند ماه دوباره یک مودم جدید بخرید.

شرکت‌های گمنام در ساخت مودم‌های خود از قطعات ارزان و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند تا محصول نهایی ارزان‌تر از سایر محصولات موجود در بازار باشد.

همین موضوع باعث می‌شود کیفیت و طول عمر مودم‌ها کاهش پیدا کند و پس از مدت کوتاهی نقص فنی آن آشکار شده و به مشکل بر بخورد.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید دستگاه‌های دیجیتال و مخابراتی حتما از برندهایی خرید کنید که در بازار شناخته شده هستند و امتحان خود را سالهاست که پس داده‌اند.

بهترین برند مودم vdsl

بهترین برند مودم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

حالا که به اهمیت خرید مودم از یک مارک معروف و شناخته شده پی بردید، خوب است بدانید که یک شرکت تولید کننده مودم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به عنوان بهترین برند مودم شناخته شود؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها را بیان می‌کنم:

اولین و مهم‌ترین ویژگی، شناخته شده بودن برند است. یک مودم از یک شرکت خاص زمانی که توسط افراد بیشتری خریداری شده باشد، امتحان خود را پس داده و قطعا می‌تواند به عنوان برند مطمئن شناخته شود.

ویژگی دوم خدمات پس از خرید شرکت است. در هنگام خرید مودم 4G به این نکته توجه کنید که آیا شرکت تولید کننده مودم خدماتی نظیر گارانتی، تعمیر یا تعویض ارائه می‌دهد؟ برندهای معروف این خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

سابقه درخشان موضوع دیگری‌ست که به عنوان ویژگی‌های یک برند خوب مودم باید به آن توجه کرد. حتما مودم‌هایی خریداری کنید که کمپانی سازنده به عنوان یک تولیدکننده خوشنام شناخته شود و خیلی تازه‌کار نباشد.

بیشتر بخوانید : برای خانه چه مودمی بخریم؟ (معرفی بهترین مودم خانگی)

بهترین برند مودم همراه

نتربیت (Neterbit)؛ بهترین برند مودم در ایران

نوبت به معرفی بهترین برند مودم بازار ایران رسید. با توجه به ویژگی‌هایی که در بخش قبل گفتیم، برند نتربیت (Neterbit) را به عنوان مطمئن‌ترین و بهترین برند تولید کننده مودم به شما معرفی می‌کنیم.

کمپانی نتربیت (Neterbit) یکی از شناخته شده‌ترین برندها در بازار ایران است و مودم‌های این شرکت به دلیل امکانات متعدد، قیمت مناسب و گارانتی ویژه‌ای که دارند، بسیار پرطرفدار هستند.

خوب است برخی از ویژگی‌های جذاب مودم‌های برند نتربیت را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

1. تنوع بالای مودم‌ها

تنوع در محصولات نشان دهنده توجه ویژه یک شرکت به تولید یک محصول خاص است.

کمپانی نتربیت در زمینه ساخت مودم تنوع بسیار بالایی دارد. این موضوع را با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده بهترین مودم نتربیت کلیک کنید.

مودم‌های این شرکت از چند نظر تنوع دارند که در زیر بیان شده است:

  • سخت افزاری و امکانات: مودم‌های نتربیت در مدل‌های مختلف و با امکانات متفاوت تولید شده‌اند. برخی از مودم‌ها برای مصارف خانگی هستند، برخی با خط تلفن مخابرات کار می‌کنند و برای برخی دیگر می‌توان از سیم کارت تلفن همراه استفاده کرد.
  • شکل ظاهری: اگر تمام مودم‌های شرکت نتربیت را کنار هم بگذارید، با تفاوت ظاهری آنها بهتر آشنا می‌شوید. فارغ از رنگ‌بندی مختلف برای مودم‌ها، تعداد آنتن‌هایی که روی مودم‌ها قرار دارد و تعداد پورت‌ها و چراغ‌های LED تمایز ویژه‌ای بین مدل‌های مختلف ایجاد کرده است.

2. امکانات ویژه و بروز بهترین برند مودم

نتربیت را به این دلیل بهترین برند مودم در ایران می‌دانند که با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌رود.

محصولات این شرکت به جدیدترین سخت‌افزارهای تولید شده در عرضه مخابرات مجهز هستند تا سرعت و کیفیت اینترنت را تضمین کنند.

به عنوان مثال می‌توان به مودم VDSL نتربیت مدل NV-2030N اشاره کرد که با استفاده از آن هم به شبکه VDSL و هم به شبکه ADSL2 متصل خواهید بود.

بیشتر بخوانید : تفاوت بین اینترنت ADSL و VDSL چیست؟

برخی دیگر از مودم‌های نتربیت، اسلات سیم کارت دارند و می‌توانید از آنها به عنوان مودم همراه استفاده کنید.

3. طول عمر بالا

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در زمینه انتخاب بهترین برند مودم اهمیت دارد، طول عمر مودم است. اینکه مودم قیمت ارزان ولی طول عمر کمی داشته باشد یک نقطه ضعف به حساب می‌آید.

بهترین برند برای مودم

مودم‌های نتربیت به لطف استفاده از سخت‌افزارهای باکیفیت و قدرتمند، تا سالها بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.

علاوه بر این، ثبات و پایداری کیفیت مودم‌های نتربیت در طول چند سال هم از دیگری ویژگی‌های این برند است.

در واقع با خرید مودم نتربیت تا چندین سال از خرید هر نوع مودمی بی‌نیاز خواهید شد. تکنولوژی به کار رفته در این مودم‌ها جدیدترین است و تا چند سال نیازی به تغییر مودم نیست.

4. قیمت مناسب

قیمت همیشه به عنوان یک پارامتر مهم در انتخاب بهترین برند مودم محسوب می‌شود.

اگر سری به بازار بزنید با مودم‌های خیلی ارزان تا خیلی گران مواجه می‌شوید. این گستره قیمت کاربران را به شک می‌اندازد.

خوشبختانه کمپانی نتربیت مودم‌های خود را با توجه به امکاناتی که دارند در محدوده قیمت‌های مختلفی قرار داده است. هدف از این کار در درجه اول مشخص شدن امکانات بیشتر مودم‌های گران‌تر بوده و در درجه دوم توجه به بودجه مشتریان است.

5. گارانتی مطمئن و معتبر در ایران

هرگز مودم و تجهیزات الکترونیکی را بدون گارانتی خریداری نکنید.

حتما در برخی از فروشگاه‌ها مودم‌هایی ارزان و با امکانات بالا مشاهده خواهید کرد که گارانتی ندارند. این یعنی محصولی که به دست شما می‌رسد خیلی مطمئن نیست.

تمام مودم‌های نتربیت توسط کمپانی ایرانی آونگ گارانتی شده‌اند. آونگ یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی مودم است.

به دلیل وجود گارانتی برای مودم‌های نتربیت، قیمت مناسب، امکانات ویژه و تنوع بالایی که دارد به قطع می‌توان این شرکت را به عنوان بهترین برند مودم در بازار ایران به شمار آورد.

بهترین برند مودم چیست

سخن پایانی

خرید مودم از یک برند مطمئن و شناخته شده خیال شما را راحت می‌کند. ما در این مقاله کمپانی نتربیت را به عنوان بهترین برند مودم در ایران معرفی کردیم.

این شرکت هم از نظر سخت‌افزاری در جایگاه بالایی قرار دارد و هم از نظر قیمت و تنوع محصول، جایگاه خوبی دارد. شما هم می‌توانید نظرات خود در زمینه بهترین مارک برای مودم را در زیر همین مطلب بنویسید.