بهترین گارانتی مودم کدام است؟ گارانتی مودم چی بخرم؟

گارانتی مودم از آن دست موضوعاتی‌ست که اغلب جدی گرفته نمی‌شود. افراد در هنگام خرید مودم، بیشتر به قیمت آن توجه می‌کنند و موضوعاتی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

با این اوصاف، باید گفت که خرید مودم بدون در نظر گرفتن گارانتی کاری به شدت اشتباه است. گارانتی‌ها اطمینان شما از محصول را بیشتر می‌کند و قطعا به محصولی که خریداری می‌کنید، اعتبار بیشتری می‌بخشد.

در این مقاله قصد داریم بهترین گارانتی مودم در ایران را به شما معرفی کنیم. شرکتی که در این مقاله معرفی می‌کنیم یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ایرانی در حوزه ارائه گارانتی به محصولات دیجیتال است.

اگر قصد خرید مودم دارید، این مقاله را از دست ندهید تا با بهترین گارانتی مودم در بازار ایران آشنا شوید.

چرا گارانتی مودم اهمیت دارد؟

قبل از معرفی بهترین گارانتی مودم، خوب است به این سوال پاسخ دهین که اصلا چرا گارانتی Modem اهمیت دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

1. اطمینان از کیفیت محصول با گارانتی مودم

وقتی محصولی با گارانتی عرضه می‌شود یعنی شرکت ارائه دهنده گارانتی به کیفیت و کارایی آن محصول باور دارد. شرکت‌های گارانتی به هیچ وجه برای مودم‌های بی‌کیفیت و از کمپانی‌های گمنام گارانتی ارائه نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید : بهترین برند مودم کدام است؟ مودم چه مارکی خوبه؟

بهترین گارانتی مودم دی لینک

بنابراین هرگاه در ویترین یک فروشگاه دیدید مودم با برچسب گارانتی قرار دارد، مطمئن شوید که محصول خوبی انتخاب کرده‌اید.

البته باید به نوع گارانتی هم توجه داشته باشید. ممکن است شرکت گارانتی ‌کننده سابقه خوبی نداشته باشد. به همین دلیل است که موضوع بهترین گارانتی مودم مطرح می‌شود.

2. طول عمر بیشتر

وقتی یک مودم با گارانتی خریداری می‌کنید، قطعا دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت. گارانتی‌ها به این دلیل مطرح شدند که طول عمر محصولات را تضمین کنند.

حتی اگر محصول نقص فنی داشته باشد، با تکیه بر گارانتی، می‌توانید آن را تعمیر کنید.

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی، حتی محصول را تعویض کرده و یک مودم جدید برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید : نشانه‌های خرابی مودم و تعویض آن

3. هزینه کمتر

مودم‌هایی که با گارانتی عرضه می‌شوند، شاید کمی گران‌تر از مودم‌های بدون گارانتی باشند اما اگر نگاه بلندمدت داشته باشید، قطعا به صرفه‌تر هستند.

اینکه مودمی خریداری کنید که تا چندین سال بدون مشکل برای شما کار کند به صرفه‌تر از این است که در عرض چند سال چندین مودم بخرید.

وجود گارانتی طول عمر مودم را تضمین می‌کند و این دید را به شما می‌دهد که حداقل تا زمان اتمام گارانتی، قطعا دستگاه شما به خوبی کار می‌کند.

بهترین گارانتی مودم در ایران

اگر سری به فروشگاه‌های لوازم دیجیتال زده‌اید و پشت جعبه مودم‌هایی که در ویترین قرار دارند را ببینید، با یک نام آشنا مواجه می‌شوید: «گارانتی آونگ».

اکثر مودم‌های معروفی که در بازار ایران وجود دارند با گارانتی آونگ عرضه می‌شوند.

شرکت ایرانی آونگ یکی از اولین شرکت‌ها در زمینه ارائه گارانتی به محصولات دیجیتال و مخابراتی بوده است و به همین دلیل به عنوان بهترین گارانتی مودم در ایران شناخته می‌شود.

آونگ کار خود را از سال 1385 آغاز کرده و برای برندهای معروف جهانی مانند LG و سامسونگ هم گارانتی ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های آونگ؛ بهترین گارانتی مودم

در پاسخ به این سوال که «گارانتی مودم چی بخرم» پاسخ ما قطعا گارانتی آونگ است.

اما چرا؟ این شرکت ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر شرکت‌ها متمایز کرده است؟ در ادامه برخی از ویژگی‌های گارانتی آونگ را بیان می‌کنیم.

1. سابقه درخشان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آونگ که آن را به عنوان بهترین گارانتی مودم دی لینک و سایر برندها معرفی کرده است، سابقه درخشان آن است.

مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در طول این سال‌ها باعث شده آونگ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌ها در عرضه ارائه گارانتی به محصولات دیجیتال در ایران شناخته شود.

بررسی گارانتی مودم دی لینک

2. پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از دلایلی که آونگ را به بهترین گارانتی اصلی مودم دی لینک و سایر برندها تبدیل کرده، پشتیبانی 24 ساعته آن است.

مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با این شرکت تماس گرفته و مشکلات مربوط به مودم یا سایر محصولات را با اپراتورها در میان بگذارند. در صورت برطرف نشدن مشکل، محصول به شرکت برگشت داده می‌شود و پس از بررسی‌ها، تعمیر یا تعویض خواهد شد.

3. تنوع محصولات گارانتی شده

اگرچه در این مطلب بیشتر درباره مودم صحبت شده اما گارانتی آونگ برای طیف وسیعی از محصولات دیجیتال عرضه می‌شود.

به عنوان مثال باید به تمام تجهیزات شبکه، مانیتورهای کامپیوتر، هارد اکسترنال و اینترنال، لپ تاپ، کیبورد، ماوس، فلش مموری و … اشاره کرد.

بنابراین شرکتی که برای طیف وسیعی از محصولات دیجیتال گارانتی ارائه می‌دهد قطعا به کیفیت کار خود اطمینان دارد.

4. دارای بیش از 300 نمایندگی در ایران

اینکه یک شرکت ارائه دهنده گارانتی در سراسر ایران نمایندگی داشته باشد یک مزیت به شمار می‌رود.

آونگ توانسته 300 نمایندگی فعال در سراسر ایران به وجود آورد تا کاربران در هر نقطه‌ای از ایران که حضور دارند، محصولات را به نمایندگی‌های همان منطقه ارسال کنند.

5. همکاری با شرکت‌های معتبر جهانی

اگر یک شرکت ایرانی بتواند به طور مستقیم و بی‌واسطه با شرکت‌های برتر جهانی ارتباط برقرار کند و تمام محصولات آنها را با گارانتی اختصاصی در ایران عرضه شود، یک نقطه قوت است.

آونگ توانسته با شرکت‌هایی معتبری نظیر ای دیتا (ADATA) و دی لینک (D-Link) همکاری کند و محصولات این شرکت‌ها با گارانتی اختصاصی آونگ در بازار به فروش می‌رسد.

6. ساخت مودم اختصاصی ایرانی

آونگ در سال 1399 و با توجه به شعار جهش تولید، خط تولید مودم اختصاصی خود را هم راه‌اندازی کرد. مهندسان این شرکت توانستند بهترین مودم نتربیت را با بالاترین کیفیت تولید کرده و روانه بازار کنند.

گارانتی مودم نتربیت توسط آونگ انجام شده و تمام خدمات از تعویض و تعمیر آن با نهایت وسواس در مراکز آونگ ارائه می‌شود.

گارانتی مودم جیبی

سخن پایانی

خرید مودم با گارانتی موضوع بسیار مهمی‌ست. به همین دلیل ما در این مقاله بهترین گارانتی مودم دی لینک، نتربیت و سایر مودم‌های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم.

شرکت آونگ به عنوان بهترین گارانتی Modem و تجهیزات شبکه در ایران شناخته می‌شود.

سابقه درخشان، همکاری با شرکت‌های معتبر جهانی، پشتیبانی شبانه‌روزی و وجود نمایندگی‌های متعدد در سراسر ایران از دلایل اعتبار این گارانتی به شمار می‌آید.
شما هم می‌توانید نظرات و تجربیات خود از خرید محصولات با گارانتی آونگ را با ما در میان بگذارید.