ای دیتا جدیدترین محصولات XPG خود را در نمایشگاه CES 2022 به نمایش می‌گذارد

پس از گذشت 2 سال، شرکت ای دیتا با برند XPG دوباره در لاس وگاس (محل نمایشگاه CES) حضور خواهد داشت تا آخرین نوآوری خود را در حوزه تجهیزات گیمینگ به نمایش عموم بگذارد.

برند تایوانی XPG، ارائه دهنده سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم جانبی برای گیمرها و علاقه مندان به فناوری، در تاریخ 22 دسامبر 2021 اعلام کرد که در نمایشگاه CES 2022 حضور خواهد یافت (5 الی 8 ژانویه).

این شرکت با شعار “Dawn of a New Xtreme” جدیدترین محصولات XPG و ADATA، شامل قطعات، لوازم جانبی و سیستم‌های گیمینگ، مانند جدیدترین حافظه DDR5، پیشرفته‌ترین PSU های پلاتینیومی(پاورها) و حافظه‌های SSD با فناوری PCIe 5.0 را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.

معرفی نسل جدید حافظه‌های DRAM و SSD 

برندهای XPG و ADATA در نظر دارند تا با ارائه درایوهای SSD با فناوری PCIe Gen 5.0 (نسل پنجم PCIe ) و حافظه‌های رم DDR5، سطح جدیدی از عملکرد و کارآیی را برای گیمرها و سایر کاربران به ارمغان بیاورند.

در غرفه این برند، بازدیدکنندگان ابتدا با حافظه‌های XPG LANCER RGB DDR5 و CASTER RGB DDR5 آشنا می‌شوند. عملکرد این حافظه‌ها به ترتیب تا 6000 MT/s و 7000 MT/s است که رقم خیره کننده‌ای به شمار می‌رود.

همچنین حافظه رم DDR5-4800 U/SO/R-DIMM با استاندارد صنعتی و بهره مندی از فناوری on-die ECC & PMIC نیز به عموم افراد نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، نمایش دو نمونه اولیه از SSD های جدید ADATA PCIe Gen 5×4، جلوه خاصی را به این غرفه داده‌اند. یکی از این محصولات  “Project Nighthawk” نام دارد که دارای کنترلر Silicon Motion SM2508 بوده و قادر به خواندن و نوشتن متوالی، به ترتیب تا 14 و 12 گیگابایت بر ثانیه است.

محصول بعدی نیز Project Blackbird است که با کنترلر InnoGrit IG5666 و سرعت خواندن و نوشتن، به ترتیب تا 14 و 10 گیگابایت بر ثانیه، عملکرد فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر دو SSD دارای ظرفیت حداکثری تا 8 ترابایت هستند!

SSD اکسترنال جدید ADATA یعنی Elite SE920 USB4 نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این SSD اکسترنال قادر به ارائه سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه جهت انتقال اطلاعات است. همچنین طراحی حرارتی مخصوص این SSD به همراه یک فن داخلی، خیال شما را از بابت خنک ماندن دستگاه راحت می‌کند.

تجهیزاتی برای ساخت یک سیستم گیمینگ “همه فن حریف”!

برای دستیابی به سطح جدیدی از عملکرد سیستم، نیاز به افزایش قدرت دارید. پس از موفقیت پاور  Gold-certified (طلایی) XPG CORE REACTOR در ادوار گذشته این نمایشگاه، CES محل مناسبی برای ارائه جدیدترین و قدرتمندترین پاور دنیاست!

XPG CYBERCORE، یک پاور پلاتینیومی 80 Plus و دارای گواهینامه  Cybenetics Power Supply است که با کانفیگ‌های 1000 و 1300 واتی خود، آماده رویارویی با پرمصرف‌ترین پردازنده‌ها و کارت‌ گرافیک‌هاست.

پاور XPG CYBERCORE با بهره مندی از فن‌های XPG VENTO PRO که با همکاری شرکت Nidec ساخته شده است، XPG را به جایگاه قوی ترین سازنده‌ پاور در دنیا نزدیک می‌کند.

XPG در این نمایشگاه برای اولین بار از نمونه اولیه XPG BATTLECRUISER PRO، یک کیس Full-ATX با طراحی شیشه‌ای چهار طرفه، فن‌های قابل تنظیم از طریق نرم افزار و ابزار مدیریت نورپردازی کیس پرده برمی‌دارد.

در نهایت نیز جدیدترین خنک کننده مایع این شرکت از سری LEVANTE به نام XPG LEVANTE PRO به نمایش گذاشته می‌شود. این سیستم خنک کننده دارای یک نمایشگر LCD گِرد و برجسته بوده که از طریق نرم افزار XPG PRIME، به طور کامل قابل شخصی سازی است.

در این محصول XPG  با استفاده از جدیدترین فناوری خنک کنندگی مایع شرکت ASETEK و فن‌های فوق العاده XPG VENTO PRO 120 PWM، سیستم خنک کننده جدید خود را به یک شاهکار تمام عیار تبدیل می‌کند.

حداکثر کنترل با جدیدترین تجهیزات و لوازم جانبی XPG

سبد کامل محصولات گیمینگ XPG نیز در نمایشگاه CES حضور خواهند داشت. در این میان، XPG از سری جدید موس‌های این شرکت یعنی سری ALPHA پرده برداری می‌کند.

این سری از موس‌ها با طراحی ارگونومیک و بهره مندی از سنسور اپتیکال PIXART PAW3335، سطح جدیدی از کنترل بر روی بازی را به گیمرها ارائه می‌دهند.

برخی از محصولات سری ALPHA دارای اتصال بی‌سیم اختصاصی از نوع 2.4 گیگاهرتزی یا اتصال استاندارد بلوتوث برای کاربری‌‌های روزمره هستند. دیگر محصولات این سری نیز از اتصال سیمی بهره می‌برند. اما خبر خوب این است که تمامی محصولات سری ALPHA با نرم افزار XPG Prime سازگار بوده و قابل شخصی سازی هستند.

همچنین بازدیدکنندگان غرفه XPG این شانس را دارند که با XPG VAULT، موس سیمی (USB-C) جدید XPG آشنا شوند. این موس با شعار “your gaming library, in the palm of your hand” به معنی “کتابخانه بازی‌های شما در دستان‌تان است” طراحی شده است.

نمونه فعلی این محصول، ترکیبی از موس، 1 ترابایت حافظه SSD با سرعت 985 مگابایت بر ثانیه و یک نرم افزار جهت اجرای بازی (Gaming Launcher) است که می‌تواند بازی‌های شما را به یک مجموعه “قابل حمل” و “همواره در دسترس” تبدیل کند. همچنین این موس به طور کامل با نرم افزار  XPG Prime سازگار است.

لپ تاپ‌های XPG؛ مجموعه‌ای کامل برای تجربه کارایی بیشتر

مجموعه کامل لپ تاپ‌های XPG نیز در این نمایشگاه حضور دارند. یکی از لپ تاپ‌های این مجموعه، لپ تاپ 15.6 اینچی XPG XENIA 15 KC است که جوایز متعدی را به خود اختصاص داده است.

این لپتاپ گیمینگ فوق العاده نتیجه همکاری بین XPG و اینتل بوده و از پردازنده نسل یازدهم اینتل یعنی Core i7 11800H و کارت گرافیک NVIDIA® RTX 3070 بهره می‌برد.

همچنین برای به حداکثر رساندن پایداری و کارآیی این لپ تاپ، از فلز مایع در رابط حرارتی، 1 ترابایت حافظه SSD XPG GAMMIX S70 PCIe Gen4 و 32 گیگابایت رم شامل 2 ماژول 16 گیگابایتی از حافظه‌های بالا رده XPG با استاندارد DDR4-3200MHz استفاده شده است.

سایر لپ تاپ‌های حاضر در این نمایشگاه، شامل اولترابوک 15.6 اینچی XPG XENIA Xe lifestyle مبتنی بر پلتفرم Intel EVO و اولترابوک بسیار سبک XPG XENIA 14 lifestyle می‌شود.

XPG XENIA 14 lifestyle با شاسی باریک منیزیمی که تنها 970 گرم وزن دارد، عنوان سبک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی دنیا را به دوش می‌کشد.

بیشتر بخوانید : لپ‌تاپ های XPG

درباره XPG

برند XPG (مخفف عبارت XTREME PERFORMANCE GEAR) با هدف ارائه محصولات رده بالا برای گیمرها و علاقه مندان به فناوری، توسط برند ADATA تاسیس شد. این شرکت متعهد به توسعه محصولات با عملکرد فوق العاده است، از این رو همکاری نزدیکی با جامعه گیمرها و بازیکنان آنلاین دارد تا همواره با نیازهای واقعی این افراد آشنا باشد.

این شرکت طیف کاملی از محصولات شامل سیستم‌ها، قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی را ارائه می‌کند. از مزایای محصولات XPG می‌توان به بهره مندی از بالاترین استانداردهای کیفی، پایداری و عملکرد محصولات اشاره کرد.

طراحی فوق العاده XPG باعث می‌شود تا محصولات این شرکت همواره نسبت به رقبا متمایز باشد. به دلیل طراحی  ویژه و منحصر به فرد این محصولات، XPG چندین جوایز معتبر بین المللی مانند iF Design و Good Design را در کارنامه خود ثبت کرده است.

علاوه بر تولید محصول، XPG نقش فعالی در حمایت مالی از رویدادها و تیم‌های گیمینگ در سطح جهانی دارد. چرا که رسالت این برند، تحقق تجربه فوق العاده گیمینگ برای همه کاربران است.