دوره آنلاین آموزش شبکه آونگ برگزار شد

مفاهیم شبکه به یکی از پرمتقاضی‌ترین مهارت‌ها در مشاغل مختلف حوزه فناوری اطلاعات تبدیل شده است. مهندسین شبکه امروزه در هر سازمان و شرکتی وجود دارند و مهمترین وظیفه آن‌ها، اطمینان از پایداری شبکه در شرایط مختلف است.

شرکت آونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات شبکه در کشور، بر آن شد تا تجربه چندین ساله خود در این حوزه را با افراد علاقه‌مند به شبکه به اشتراک بگذارد. از این رو، دوره‌های رایگانی تحت عنوان دوره آنلاین آموزش شبکه را طراحی و برگزار می‌کند.

هدف از این دوره، ارتقای دانش تکنسین‌ها، فروشندگان و‌ علاقه‌مندان حوزه شبکه جهت افزایش اطلاعات در این حوزه و بهره‌مندی از درک بالاتر جهت انتخاب محصولات این حوزه است.

مزایای دوره شبکه آونگ

در ادامه مزایای دوره شبکه آونگ را بررسی می‌کنیم:

تجربه عملی آونگ در این حوزه

شاید مهمترین تفاوت دوره شبکه آونگ با سایر شرکت‌ها و سایت‌های برگزارکننده این دوره را، تجربه عملی آونگ در این حوزه دانست. در واقع آموزش دهندگان این دوره، متخصصین و تکنسین‌هایی هستند که به صورت عملی به تمامی مفاهیم شبکه مسلط هستند و بارها این موارد را برای سازمان‌های مختلف پیاده سازی کرده‌اند.

رایگان بودن دوره شبکه آونگ

اگر نگاهی به دوره‌های شبکه موجود در سطح وب بیندازید، با هزینه‌های مختلفی روبرو می‌شوید. در واقع آموزش شبکه، طیف وسیعی از دوره‌ها مانند نتورک پلاس، دوره سیسکو و مایکروسافت را شامل می‌شود که حداقل چندین میلیون برای شرکت در این دوره‌ها مورد نیاز است.

اما همانطور که گفته شد شرکت آونگ با هدف افزایش سطح دانش افراد در حوزه شبکه، اقدام به برگزاری این دوره به صورت کاملا رایگان نموده است.

پوشش کامل مفاهیم شبکه 

مفاهیم آموزش شبکه سطوح مختلفی را شامل می‌شوند. هدف از برگزاری دوره آموزش شبکه آونگ، پوشش کامل مفاهیم اولیه شبکه و آماده سازی افراد جهت ورود به این حوزه است. بهره‌مندی از اطلاعات ارائه شده، یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای ورود به حوزه پیچیده شبکه است.

برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه

یکی دیگر از تفاوت‌های دوره شبکه آونگ، برگزاری آزمون در بازه‌های زمانی مختلف، اعطای گواهینامه و همچنین هدایای ویژه است. وجود گواهینامه شبکه، رزومه شما را پربارتر کرده و امکان جستجو در بین فرصت‌های شغلی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

این دوره به درد چه کسانی می‌خورد؟

متخصصین، تکنسین‌ها و کارشناسان حوزه شبکه، فروشندگان این تجهیزات، دانشجویان رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و شبکه، افرادی که در سطوح مختلف شبکه مشغول به کار هستند و در نهایت علاقه‌مندانی که می‌خواهند به این حوزه ورود کنند.

سرفصل‌های این دوره شامل چه مفاهیمی است؟

تمام مفاهیم اولیه مربوط به شبکه، تکنولوژی‌های به کار رفته در مودم‌ها، روترها و استانداردهای بی‌سیم مختلف در این آموزش، پوشش داده می‌شوند. همچنین تجهیزات پیشرفته‌تری مانند اکسس پوینت، سوییچ، اکستندر و مودم‌های سیم کارتی نیز مورد بحث قرار گرفته و نحوه عملکرد آن‌ها بیان می‌شود.

در نهایت آموزش‌هایی جهت راهکارهای سازمانی موجود در حوزه شبکه و زیرساخت‌های آن به دانشجویان عزیز انتقال می‌یابد.

در حال حاضر اولین دوره رایگان آموزش آنلاین شبکه آونگ برگزار و گواهینامه آن نیز به متقاضیان این دوره داده شد. همچنین جوایز نفیسی نیز بین دانشجویان عزیز، قرعه کشی و اهدا گردید.

در صورتی که متقاضی شرکت در دوره آموزش شبکه هستید، از طریق لینک زیر وارد صفحه دوره شبکه آونگ شده و با مشاهده ویدئوهای آموزشی، خود را برای ادوار بعدی این آزمون آماده کنید:

دوره آنلاین شبکه آونگ