آشنایی با دوربین DCS-9500T ، دوربین حرارت سنج با قابلیت تشخیص چهره

دی لینک دوربین DCS-9500T که قسمتی از کیت دوربین حرارت سنج با قابلیت تشخیص چهره است را معرفی کرد. دوربین DCS-9500T یک راه سریع و آسان برای سنجش دمای بدن افراد در فضاهای شلوغ و مکان‌های عمومی است.

بیشتر بخوانید: معرفی تصویری دوربین حرارتی با قابلیت تشخیص چهره DCS-9500T

شرکت تایوانی دی‌لینک دوربین حرارت سنج DCS-9500T با قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن ۳۰ نفر در هر لحظه را معرفی کرد. این دوربین که می‌تواند در کمتر از ۳۰ میلی ثانیه، دمای بدن را نشان دهد، برای استفاده در محیط‌های شلوغ و فضاهای باز مانند ادارات، کارخانجات، مدارس و مراکز خرید طراحی شده است. برای داشتن تصویری با کیفیت، دوربین DCS-9500T از دو لنز قدرتمند استفاده می‌کند. علاوه بر این، وجود ۱۷ حالت پردازش و بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی در این دستگاه سبب شده تا عملیات تشخیص هویت با سرعت بیشتری انجام بگیرد. دی‌لینک تلاش کرده تا با استفاده از قوی‌ترین تکنولوژی‌ها،‌ افرادی که دمای بدن بالایی دارند را شناسایی کرده و به مسئولین هشدار دهد. دقت اندازه‌گیری دمای بدن توسط این دستگاه ±0.3°C و حساسیت آن 40mK اعلام شده است.

DCS-9500T دوربین حرارت سنج با قابلیت تشخیص چهره

مدیر اجرایی شرکت دی‌لینک، جان لی (John Lee) می‌گوید:

“با توجه به این که بیماری کووید-۱۹ همچنان در بسیاری از کشورهای جهان در حال شیوع است،‌ سنجش دقیق دمای بدن بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. به همین دلیل استفاده از دوربین حرارت سنج DSC-9500T با توجه به بهره مندی از قابلیت تشخیص چهره باعث افزایش ضریب ایمنی و سلامت در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد می‌شود.”

این کیت از یک دوربین DCS-9500T با قابلیت تشخیص دما و چهره و یک صفحه سیاه (Blackbody) تشکیل شده است. ترکیب این دو با یکدیگر باعث به وجود آمدن یک سیستم دقیق با درصد خطای پایین گشته است. در کنار DCS-9500T یک نرم‌ افزار مخصوص نیز ارائه می‌شود که به کاربر اجازه می‌‌دهد تا این دوربین را از فاصله دور مدیریت کرده و همچنین اطلاعات به دست آمده را بررسی و آنالیز کند.

دوربین حرارت‌سنج DCS-9500T به زودی در نمایندگی های دی-لینک با گارانتی آونگ در دسترس خواهد بود.