افزایش ظرفیت PS4 با اتصال به هارداکسترنال

اتصال هارد اکسترنال به کنسول بازی ps4

افزایش ظرفیت کنسول بازی PS4 تا 8 ترابایت !!

شرکت سونی دیروز بروزرسانی نرم افزار کنسول بازی اش را عرضه کرد که خیلی از بازی خورها را خوشحال کرد با این قابلیت می توانید با اتصال یک هارداکسترنال به ظرفیت کنسول خود بیافزایید.

با ورود نرم افزار به روز رسانی 4.5 شما به راحتی می توانید هارد اکسترنالی به کنسول بازی PS4 خود اضافه کنید و ظرفیت آن را افزایش دهید .هارد اکسترنال که استفاده می کنید باید حتما USB 3.0 باشد و از سایز 250 گیگابایت تا 8 ترابایت پشتیبانی می کند.

مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید در کمتر از چند دقیقه هارد اکسترنال خود را متصل کنید.

اتصال هارداکسترنال به کنسول بازی PS4

  • ابتدا به دنبال هارداکسترنال مناسب بگردید که قابلیت اتصال به دستگاه های چند رسانه ای را داشته باشد و از سرعت انتقال بالایی برخوردار باشند و USB 3.0 باشند . در اینجا جدیدترین هاردهای اکسترنالی که به تازگی وارد سبد کالایی شده اند می توانید مشاهده کنید
قابلیت اتصال هاردهای اکسترنال
  • در ابتدا ، باید هارد اکسترنال خود را فرمت کنید تا با کنسول بازی خود سازگار شود .هارد اکسترنال خود را متصل کنید در قسمت setting>USB Storage Device هارد خود را انتخاب کنید و گزینه Format as Extended Storage را انتخاب کنید.
setting>USB Storage Device هارد خود را انتخاب کنید و گزینه Format as Extended Storage
  • هنگامی که فرمت شد ،هارد اکسترنال به دیسک پیش فرض نصب بازی های کنسول بازی PS4 تبدیل خواهد شد . فقط باید توجه داشته باشید که تنها بازی ها و دانلود های خود را می توانید انتقال دهید و دیتا ها و عکس های بازی ها را نمی‌توانید انتقال دهید.
انتقال بازی ها و دانلود های خود

برای مدیریت دستگاه های ذخیره سازی بر روی سیستم خود می توانید در قسمت Setting >Storage ، انتخاب کنید که کدام هارد اکسترنال به صورت پیش فرض برای دستگاه شما قرار بگیرد .

در قسمت Setting >Storage ، انتخاب کنید که کدام هارد اکسترنال

برای انتقال بازی ها و برنامه های خود از حافظه سیستم به هارداکسترنال گزینه System Storage>Application بروید و با انتخاب لیست بازی ها و فشار دادن دکمه Move میتوانید بازی های خود را به هارداکسترنال خود انتقال دهید.

انتقال بازی ها و برنامه های خود از حافظه سیستم به هارداکسترنال
  • در نهایت ، اگر نیاز به جداسازی هارد اکسترنال از سیستم خود دارید می توانید با فشار دادن دکمه سریع PS به منوی سریع رفته و با انتخاب متوقف سازی استفاده از هارد اکسترنال ، آن را به راحتی جدا کنید.