هارد‌اکسترنال HD710A

ای دیتا هارد دیسک اکسترنال HD710A خود را روانه بازار می‌کند

ای‌دیتا تولید کننده پیشرو در زمینه تولید ماژول‌های DRAM و محصولاتی بر پایه تکنولوژی NAND Flash، هارد اکسترنال جدید خود را با نام HD710A با قابلیت ضدآب، ضدگردوغبار و ضد‌ضربه با رابط USB 3.0 را به بازار عرضه کرد. HD710A ای‌دیتا یک هارد فوق مقاوم است که سازگار با سیستم‌عامل مک شرکت اپل طراحی شده است. این محصول در ظرفیت‌های ۱TB و ۲TB و با سرعت انتقال اطلاعات فوق‌العاده بالا عرضه می‌شود و شدیدترین آزمایش‌های ضدضربه، ضدگردوغبار و ضدآب را با موفقیت پشت سرگذاشته است و نهایت امنیت را برای داده‌های شما ارائه می‌کند.

مقاومت نظامی، قابل اعتماد، بهتر از همیشه

این هارد دیسک اکسترنال برای کاربران فعال پلتفرم مکینتاش اپل طراحی شده است. ساختار سه لایه سیلیکونی HD710A با قابلیت ارتجاعی استثنایی، توانایی جذب ضربات وارده از تمام زوایا را دارد. با دارا بودن استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 برای ویژگی ضدضربه، HD710A امنیت اطلاعات شما را حتی در صورت وارد آمدن ضربه‌های غیرمنتظره تضمین می‌کند. این محصول همچنین سخت‌ترین تست‌های استاندارد IP68 را با موفقیت پشت سر گذاشته که این استاندارد محافظت فوق‌العاده ای را در برابر آب و گردوغبار ارائه می‌دهد.

HD710A می‌تواند در هر شرایطی اعم از محیط‌های گردوخاکی و یا پس از فرورفتن در آبی به عمق ۱.۵ متر (در شرایطی که دریچه محافظ ورودی کابل USB آن بطور کامل بسته باشد) و ماندن در آن شرایط به مدت ۶۰ دقیقه، بطور عادی به کار خود ادامه دهد. از لحاظ طراحی ظاهری نیز همانند هارددیسک قبلی ای‌دیتا HD710، در مواقعی که از این هارد دیسک استفاده نمی‌کنید می‌توانید کابل USB آن را در شیاری که به دور آن تعبیه شده است جای دهید. این قابلیت علاوه بر افزودن یک ویژگی ظاهری شیک به هارد دیسک با خصوصیات فوق عملیاتی این دستگاه نیز هم‌خوانی دارد.

یک هارددیسک خاص برای کاربران مک

 

اگر شما کابر کامپیپترهای شخصی اپل هستید و نیاز به فضای ذخیره‌سازی بالایی دارید HD710A بهترین گزینه برای شماست. این هارد دیسک نه تنها از ماشین زمان اپل پشتیبانی می‌کند بلکه از لحاظ طراحی هم به ساختارهای شرکت اپل پایبند بوده و با رنگ سفید و خاکستری خود با دستگاه‌های منطبق با پلتفرم مکینتاش همخوانی دارد. این محصول برای کاربران فعال مک و ماشین‌زمان آن و همچنین افرادی که سفرهای کاری متعددی دارند و نیاز به امنیت بالا برای اطلاعات خود دارند بسیار مناسب است. با رابط USB 3.0 موجود در این هارد دیسک برای افزایش بهره‌وری می‌توانید فایل‌هایی با سایزهای بزرگ را با سرعت بیشتری انتقال دهید.