یک پیشنهاد رد نشدنی برای خرید مانیتور 24 اینچ!

اگر برای خرید مانیتور 24 اینچ ، تمام سایت‌های فروش آنلاین یا فروشگاه‌های لوازم کامپیوتر را زیر و رو کرده‌اید و هنوز مانیتور دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا یکی از پرفروش‌ترین مانیتورهای 24 اینچی موجود در بازار ایران که با گارانتی 18 ماهه آونگ عرضه شده را به شما معرفی کنیم.

مانیتور 24 اینچ ال جی مدل 24MP400-B

کمپانی ال جی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مانیتور در دنیاست و محصولات این شرکت به طور گسترده در بازار ایران هم وجود دارد. برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مانیتور 24 اینچ ال جی هستند، این شرکت یک پیشنهاد ویژه دارد.

مانیتور 23.8 اینچی ال جی مدل 24MP400-B دقیقا همان مانیتوری‌ست که کاربران می‌خواهند. این مانیتور 24 اینچی امکانات و قابلیت‌های خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

نمایشگر 24 اینچ با پنل IPS

شرکت ال جی برای افزایش جذابیت مانیتور 24 اینچی خود از یک پنل IPS برای این محصول استفاده کرده است. پنل‌های IPS زاویه دید گسترده‌ای (تا 178 درجه) ارائه می‌دهند و از زوایای مختلف می‌توان مانیتور را دید.

از دیگر ویژگی‌های این پنل IPS می‌توان به دقت رنگ بالا، زمان پاسخگویی سریع و تناسب رنگی با کیفیت اشاره کرد. همه این ویژگی‌های باعث شده مانیتور 24 اینچ ال جی برای گیمینگ و تماشای فیلم‌های سینمایی با رزولوشن بالا بسیار مناسب باشد.

همچنین طراحان گرافیک، عکاسان، تدوین کنندگان فیلم، نقاشان دیجیتال و انیمیشن‌سازان می‌توانند از این مانیتور برای طراحی، مدل‌سازی و کارهای حرفه‌ای خود استفاده کنند.

طراحی نمایشگر 3 طرفه بدون لبه

مانیتورهای زیر 27 اینچ بهترین انتخاب برای کسانی هستند که می‌خواهند چند مانیتور را در کنار هم قرار داده و تصویری بزرگ‌تر و گسترده‌تر بگیرند. برای این کار باید مانیتور کمترین میزان لبه‌ها را داشته باشد.

مانیتور مدل 24MP400-B بدون لبه طراحی شده است. در واقع این مانیتور از سه طرف کاملا بدون حاشیه است تا در اثر قرار دادن مانیتورهای دیگر، کنار این مانیتور، لبه‌ها ایجاد مزاحمت نکنند.

علاوه بر گیمرها، افرادی مانند آهنگسازان، تدوین‌گرها و انیمیشن‌سازان هم از قابلیت قرار دادن چند مانیتور در کنار هم برای بزرگ‌تر کردن فضای کاری استفاده می‌کنند.

مانیتور 24 اینچ با طراحی ارگونومیک

مانیتورهایی که برای گیمینگ و کارهای تخصصی ساخته می‌شوند باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که کاربران در اثر استفاده طولانی مدت از آنها دچار دردهایی در ناحیه گردن، کمر، شانه و سر نشوند.

ابعاد مانیتور 24 اینچ

خوشبختانه مهندسان کمپانی ال جی این مانیتور 24 اینچ ال جی را کاملا ارگونومیک طراحی کرده‌اند. کاربران می‌توانند شیب، زاویه و ارتفاع این مانیتور را به راحتی تنظیم کنند.

بنابراین افراد با سنین و قد و هیکل متفاوت می‌توانند پس از نشستن روبه‌روی این مانیتور، با دست، شیب و زاویه آن را به راحتی تنظیم کنند تا در راحت‌ترین حالت ممکن قرار گیرد.

مراقبت از چشم کاربران

مانیتورها علاوه بر اینکه نباید به گردن و سر کاربران آسیبی وارد کنند، باید مراقب چشمان آنها هم باشند.

بسیاری از مانیتورهایی که در بازار وجود دارند به شکل نامحسوس به چشمان کاربران آسیب وارد می‌کنند.

شرکت ال جی به همین منظور دو ویژگی خاص برای مانیتور 24 اینچی خود توسعه داده است که عبارت است از:

  • حالت خواندن (Reader Mode): مهندسان شرکت ال جی برای اینکه کاربران در حین مطالعه کتاب‌های الکترونیک و نوشتار روی مانیتور، با درد چشم مواجه نشوند، حالتی به نام حالت خواندن طراحی کرده‌اند. در این حالت، نور صفحه متناسب با زمان و مکان تغییر می‌کند تا اشعه‌های نور آسیب کمتری به چشم کاربران وارد کنند.
  • حالت ضد لرزش تصویر (Flicker Safe): یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند در طولانی مدت به چشم کاربران آسیب وارد کند، لرزش‌های نامرئی صفحه مانیتور است. شرکت ال جی حالت ضد لرزش را توسعه داده است تا این لرزش‌ها به حداقل میزان ممکن برسد.

ابعاد مانیتور 24 اینچ

مانیتور 24 اینچ کنترل OnScreen

در گذشته، مانیتورها با کلیدهایی که زیر پنل خود داشتند تنظیم می‌شدند. در واقع کاربران برای اینکه بتوانند خصوصیات، رنگ‌ها و روشنایی مانیتورهای قدیمی را تنظیم کنند باید کلیدهایی که روی پنل آنها قرار داشت را فشار می‌دادند تا به سختی به تنظیم دلخواه خود برسند.

اما شرکت ال جی با رونمایی از OnScreen Controller این مشکل را به طور کامل برطرف کرد. تنها با چند کلیک ساده، پنجره‌ای روی کامپیوتر شما باز می‌شود و پس از آن می‌توانید تمام تنظیمات مانیتور را به صورت دستی تغییر دهید.

پشتیبانی از فناوری‌های گیمینگ

اگر به دنبال مشاوره برای خرید مانیتور گیمینگ ارزان‌قیمت هستید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت ال جی به صورت تخصصی در زمینه تولید مانیتورهای گیمینگ فعالیت می‌کند. در واقع یک خط تولید اختصاصی برای مانیتورهای گیمینگ خود دارد که مانیتور مدل 24MP400-B یکی از محصولات این خط تولید است.

این مانیتور به مجموعه‌ای از فناوری‌ها و قابلیت‌های گیمینگ مجهز شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • فناوری AMD FreeSync: اولین و مهم‌ترین قابلیت گیمینگ که در این مانیتور ال جی وجود دارد، پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync است. این فناوری توسط کمپانی AMD توسعه داده شده و از تاخیر و پارگی تصویر در حین انجام بازی‌های سریع جلوگیری می‌کند. فقط توجه داشته باشید که کامپیوتر شما هم باید از این فناوری پشتیبانی کند.
  • فناوری Dynamic Action Sync: برای اینکه در حین انجام بازی‌های رقابتی و سریع به سرعت واکنش نشان دهید و از رقبا جا نمانید، شرکت ال جی فناوری Adaptive Sync را برای این مانیتور در نظر گرفته است. به لطف این فناوری، همه اتفاقات در بازی، به صورت زنده و به سرعت به شما نمایش داده می‌شود.
  • قابلیت Black Stabilizer: یکی از مشکلاتی که گیمرها در بازی‌های شوتر دارند این است که رقبا در بخش‌های تاریک بازی پنهان می‌شوند. کمپانی ال جی با فناوری Black Stabilizer این مشکل را حل کرده است. بنابراین تاریک‌ترین بخش‌های گیم پلی هم به وضوح قابل دیدن خواهد بود.
  • قابلیت Crosshair: قابلیت گیمینگ دیگری که شرکت ال جی برای این مانیتور 24 اینچی در نظر گرفته، قابلیت Crosshair است. با فعال کردن این قابلیت، نشانه‌ای در وسط مانیتور ظاهر می‌شود که برای نشانه‌گیری در بازی‌های تیراندازی بسیار مناسب است.

گارانتی 18 ماهه آونگ

این مانیتور 24 اینچ شرکت ال جی با گارانتی 18 ماهه آونگ به فروش می‌رسد. وقتی محصولی خریداری می‌کنید که گارانتی طولانی مدت دارد یعنی با خیال راحت می‌توانید خرید خود را کامل کرده و از طول عمر و دوام محصول مطمئن باشید.

شرکت آونگ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در ایران بیش از 15 سال سابقه دارد. این شرکت با بیش از 300 نمایندگی در سراسر ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای محصولات ال جی به شمار می‌رود.

سخن پایانی

در این مقاله یک پیشنهاد رد نشدنی برای خرید مانیتور 24 اینچ به شما ارائه دادیم. مانیتور 24 اینچی شرکت ال جی با قابلیت‌های گسترده گیمینگ، طراحی ارگونومیک، پنل IPS و 18 ماه گارانتی یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

نظر شما چیست؟ بهترین مانیتور 24 اینچ بازار از نظر شما کدام مانیتور است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.