معرفی رم گیمینگ ارزان اما حرفه‌ای در ایران (2023)

خرید رم گیمینگ ارزان چالش‌های زیادی به همراه دارد. اینکه بتوانید با قیمت مناسب یک رم با ظرفیت بالا و البته ارزان قیمت خریداری کنید به اطلاعات خاصی نیاز دارد.

این روزها بیشتر مادربردها و پردازنده‌هایی که در بازار وجود دارند با رم‌های DDR4 سازگار هستند. بنابراین در گام اول باید به دنبال رم DDR4 باشید.

یکی از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای تولید کننده رم گیمینگ ارزان لپ تاپ و کامپیوتر، شرکت ای دیتا (ADATA) است. حتما نام ای دیتا را در فروشگاه‌ها و سایت‌های فروش لوازم دیجیتال دیده‌اید.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین رم های گیمینگ ارزان کمپانی ای دیتا را به شما معرفی کنیم که در بازار ایران هم موجود است.

اگر قصد خرید رم گیمینگ ارزان را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید رم گیمینگ ارزان؛ رم ای دیتا مدل ACE 3600 DDR4

کمپانی ای دیتا (ADATA) یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های حاضر در مارکت فناوری و قطعات دیجیتال است.

این کمپانی را بیشتر بخاطر تولید هاردهای اینترنال، اکسترنال و پاوربانک می‌شناسند. اما ای دیتا خط تولید ویژه‌ای را برای ساخت رم‌های DDR4 خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم یکی از بهترین رم های گیمینگ ارزان ای دیتا را به شما معرفی کنیم که برای قابلیت‌های گیمینگ هم مناسب باشد، قطعا ماژول رم ای دیتا مدل ACE 3600 DDR4 بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید : با بهترین برند رم گیمینگ در ایران آشنا شوید!

این ماژول حافظه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد که در ادامه برخی از آنها را بیان می‌کنیم:

رم گیمینگ ارزان مناسب برای ارتقاء سیستم

به فکر ارتقاء سیستم خود هستید؟ می‌خواهید لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی خود را از نظر سخت‌افزاری ارتقا دهید تا بازی‌های جدید راحت‌تر روی آن اجرا شود؟

رم ACE 3600 DDR4 ای دیتا بهترین انتخاب برای این کار است. برای ساخت این رم از تراشه‌های پیشرفته‌ای استفاده شده تا روی عملکرد بهتر در پلتفرم‌های مختلف تاثیر مثبتی داشته باشد.

در واقع فرقی نمی‌کند که شما یک گیمر حرفه‌ای هستید یا کسی که می‌خواهید انیمیشن یا تصاویر سه بعدی رندر بگیرید؛ در هر صورت این رم DDR4 می‌تواند نیاز شما را به طور کامل برآورده کند.

از جمله نکات جالب درباره این رم این است که می‌توانید چند عملیات را به طور همزمان روی آن انجام دهید و شاهد کاهش سرعت پردازش نباشید.

پشتیبانی از Intel XMP 2.0

اورکلاک از آن قابلیت‌هایی‌ست که کاربران فوق حرفه‌ای به آن نیاز دارند. اینکه به راحتی بتوانید تنها با چند کلیک ساده، از بیشترین توان رم خود استفاده کنید، یک ویژگی منحصر به فرد است.

خوشبختانه رم گیمینگ ارزان قیمت ACE 3600 DDR4 از فناوری XMP 2.0 پشتیبانی می‌کند. بنابراین پس از نصب رم روی کامپیوتر به راحتی می‌توانید به قابلیت اورکلاک سیستم دسترسی داشته باشید.

کمپانی ای دیتا قابلیت XMP 2.0 را به گونه‌ای در این رم قرار داده است که بالاترین عملکرد و کمترین پیچیدگی را داشته باشد. در واقع زمانی که اورکلاک رم را تجربه می‌کنید خبری از تاخیر روی اجرای برنامه‌ها نیست.

رم گیمینگ ارزان لپ تاپ

طراحی کوچک و فشرده

تولید کنندگان رم در دنیا در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به شکل و شمایل رم کرده‌اند. فارغ از ابعاد رم، جنس بدنه و قطعات اصلی آن باید به گونه‌ای باشد که منجر به کارایی بیشتر شود.

در این ماژول رم ای دیتا از یک هیت سینک آلومینیومی با کیفیت بالا استفاده شده است. این هیت سینک با سطوح نانومتری و زوایای مختلف طراحی شده تا جریان هوا به راحتی روی آن جریان داشته باشد و از داغ شدن رم جلوگیری شود.

نکته جالب این است که در طراحی این رم ای دیتا از فناوری پوشش ویژه استفاده شده است؛ در واقع به هیچ عنوان اثر انگشت روی بدنه رم باقی نمی‌ماند.

رم گیمینگ ارزان با طول عمر بالا

کمپانی ای دیتا در تمام بازارهای جهانی حضور دارد و به کیفیت بالای محصولاتش شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تا چندین سال بدون هیچگونه نقصی کار می‌کنند.

رم ACE 3600 DDR4 هم از این قاعده مستثنی نیست. این رم در یک فرایند کنترلی فوق دقیق تولید شده که نتیجه آن محصولی با کیفیت بالا است.

سازندگان این رم DDR4 مدعی هستند که این تراشه به بهترین PCB ها مجهز شده و تسن‌های مختلفی بر روی آن انجام شده است.

پس از انجام تست‌های پرفشار و سخت، دوام و طول عمر رم ارزیابی شده است. ای دیتا مدعی‌ست که کاربران می‌توانند تا چندین سال بدون هیچ مشکلی از این رم گیمینگ ارزان قیمت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : 4 راهکار برای افزایش طول عمر رم کامپیوتر!

ظرفیت 16 گیگابایت

یک گیمر حرفه‌ای دنبال رم با چه ظرفیت‌هایی هست؟ قطعا رم‌های با ظرفیت بالای 8 گیگابایت!

خوشبختانه ماژول رم ACE 3600 DDR4 ای دیتا با ظرفیت 16 گیگابایت ساخته شده است و برای طیف وسیعی از کاربران مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است.

در واقع شما پس از خرید رم گیمینگ ارزان قیمت ای دیتا می‌توانید برنامه‌های سنگین ویرایش ویدیو، انیمیشن‌سازی و بازی‌های جدید را به راحتی روی سیستم خود اجرا کنید.

راهنمای خرید رم گیمینگ ارزان

رم گیمینگ ارزان با گارانتی مادم العمر آونگ

یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های رم گیمینگ ای دیتا مدل ACE 3600 DDR4 گارانتی آن است.

آونگ به عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در ایران، برای این محصول گارانتی مادام‌العمر در نظر گرفته است.

آونگ از کیفیت این محصول آنچنان اطمینانی دارد که به مشتریان خود گارانتی مادام‌العمر برای این رم ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با رم ACE 3600 DDR4 به عنوان ارزانترین رم گیمینگ بازار ایران آشنا شدیم. این رم گیمینگ ارزان با گارانتی مادام‌العمر، ظرفیت 16 گیگابایت، قابلیت اورکلاک با پشتیبانی از XMP 2.0 عرضه شده است.

نظر شما درباره این رم گیمینگ ارزان قیمت لپ تاپ چیست؟ می‌توانید تجربه خود درباره استفاده از این رم را با ما در میان بگذارید.