ADATA برنده شش جایزه RedDot Design شد

ADATA امسال موفق به کسب بیشترین جوایز در جشنواره‌ها شده است.

شرکت ADATA سازنده ماژول‌های DRAM با کارایی بالا، محصولات NAND Flash، لوازم جانبی موبایل، محصولات گیمینگ و تجهیزات صنعتی اعلام کرد که موفق به کسب شش جایزه طراحی در جشنواره Red Dot 2022 برای طراحی محصولات خود شده است.

ایبسن چن، مدیر ارشد بازاریابی محصول در ADATA گفت: «این شرکت در سال گذشته موفق به دریافت سه جایزه در جشنواره شده است و امسال رکورد قبلی خود را شکسته و با شش جایزه تلاش کرده تا نوآوری‌ها و موفقیت‌های خود را در قسمت طراحی محصول به عنوان یک جنبه کلیدی نشان دهد.

در واقع در طراحی تمام محصولات خود عملکرد موردنیاز، راحتی کاربر و حتی احساسات کاربران خود را در نظر می‌گیریم تا جذابیت محصولات‌مان را دوچندان کنیم. کاری که باعث می‌شود تمام تولیدات و طراحی‌های برند در کنار صنعتی بودنشان، جلوه‌ای گیراتر داشته باشند.»

ADATA Red Dot Design Awards

جایزه طراحی Red Dot یک جایزه جهانی شناخته شده بوده که جهت تجلیل و معرفی شرکت‌های نوآور و خلاق ایجاد شده است. هیئت داوران بین‌المللی این جشنواره متشکل از کارشناسان طراحی با سوابق علمی بالا هستند که هر طرح ارسال شده‌ای را بر اساس شایستگی‌های آن ارزیابی می‌کنند.

شش محصول برتر شرکت ADATA که موفق به کسب جایزه طراحی شده‌اند عبارتند از:

XPG CASTER DDR5 DRAM

XPG CASTER DDR5 DRAM یک ماژول رم پرسرعت است که برای گیمرها، گیمرهای آنلاین و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. این محصول با عملکرد بالایی که دارد می‌تواند از سرعت انتقال داده تا 6400MT/s و 7000MT/s پشتیبانی کند.

CASTER چه برای بازی، چه برای رندر سه‌بعدی یا طراحی گرافیکی سنگین، قابل‌استفاده است و می‌تواند به راحتی آنها را مدیریت کند. تلاش شده تا طراحی محصول به‌گونه‌ای باشد که تمام جنبه‌های این محصول از جمله عملکرد بالا، جذابیت بصری و همچنین روح برند XPG را پشتیبانی کند.

XPG SLAYER DDR5 DRAM

XPG SLAYER DDR5 یک ماژول حافظه پرچمدار است که هدف آن ارائه عملکرد کافی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای رایانه‌های شخصی است.

این دستگاه به عنوان یک ماژول DRAM درجه یک، ظاهر و احساسی بی‌نظیر را انتقال می‌دهد که توسط دو سطح فلزی، یکی براق و دیگری مات، به‌نمایش‌ درآمده است. این ماژول همچنین از شیارها و خطوط هندسی متقاطع و یک سطح اریب برای جلوه بیشتر استفاده می‌کند.

موس بازی XPG PRIMER

XPG PRIMER یک ماوس بازی است که گیمرهای تازه‌کار و حرفه‌ای از آن استقبال خواهند کرد. به‌خاطر پوشش ضد لغزش و ضد عرق آن که از جنس PBT ساخته شده استفاده بسیار آسانی دارد و حتی در جلسات و بازی‌های طولانی هم به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

علاوه بر این، وزن آن (98 گرم ± 5٪) بسیار ایده‌آل است و برای حرکات سریع و دقیق طراحی شده است.

موس بازی XPG ALPHA

موس بازی XPG ALPHA حاصل چندین سال تحقیق در بخش ارگونومیک و طراحی صنعتی است. ALPHA بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده‌ای ساخته شده است که طی دو سال از پروژه هدشات به دست آمد و برنده جوایز چند طراحی XPG (شامل جوایز Red Dot Desig ،Taiwan Excellence و Golden Pin) است.

موس ALPHA دارای خطوط زیبایی است که ارگونومی عالی را برای بازی راحت در کنار جذابیت بصری فراهم کرده است.

SSD اکسترنال ADATA ELITE SE920 USB4

ADATA SE920 یک SSD اکسترنال با رابط USB4 است. فناوری USB4 به آن اجازه می‌دهد تا بتواند به‌ سرعت خواندن و نوشتن 4000 مگابایت بر ثانیه هنگام انتقال داده برسد. این سرعت چهار برابر سریع‌تر از درایوهای USB3.2 است.

طراحی بیرونی این محصول به سبک مینیمالی و با روکش‌ سندبلاست و خطوط ریز است. همچنین دارای پوشش بالایی کشویی با مکانیزمی است که با فشار دادن به بالا می‌توان دریچه هوای کار شده در آن را دید و همچنین یک فن داخلی را برای دفع موثر گرما دارد.

با کشیدن کاور به سمت بالا، چراغ‌های LED نیز فعال می‌شوند. این دستگاه برای کاربران فعالی که به دنبال خنک‌کننده موثر و طراحی ظریف و در عین‌حال کاربردی هستند طراحی شده است.

SSD اکسترنال ADATA ELITE SE880

ELITE SE880 یک درایواکسترنال است که از رابط نسل بعدی USB 3.2 GEN2 X2 برای بالا بردن سرعت انتقال داده و کارآمدتر کردن آن استفاده می‌کند.

این SSD اکسترنال برای کاربرانی حرفه‌ای طراحی شده است و عملکردی بسیار عالی ارائه می‌کند. این دستگاه همچنین بسیار سبک و قابل‌حمل است که وزن و اندازه آن تقریبا مشابه با یک قاب AirPods است.

طراحی تمیز و مینیمالیستی دستگاه بیانگر حرفه‌ای بودن، پیچیدگی و کاربردی بودن آن است.

درباره ADATA – نوآوری در آینده

برند ADATA دومین تولیدکننده بزرگ حافظه DRAM و درایوهای SSD در جهان است و در بین 20 برند برتر جهانی کشور تایوان قرار دارد. خطوط تولید اصلی ADATA شامل ماژول‌های حافظه، درایوهای فلش USB، کارت‌های حافظه، درایوهای SSD، هارد دیسک‌های قابل‌حمل و تجهیزات جانبی بازی است.

ADATA همچنین محصولات صنعتی، تجاری و ربات‌های AI AMR را هم تولید و عرضه می‌کند. محصولات ADATA در طول سال‌ها فعالیت و تلاش خود تحسین مجامع بین‌المللی گسترده‌ای از جمله iF Design، Red Dot Design، و Taiwan Excellence را به خود اختصاص است.

همچنین این برند مفتخر به انجام تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود است که کارنامه کاری آن را بسیار قابل‌ توجه‌تر می‌کند.

از جمله گواهینامه‌های «Great Place to Work» و «Best Workplaces in Greater China» و همچنین «Asia Responsible Enterprise» و «Best Companies to Work for in Asia» از جمله جوایز و عناوین افتخاری است که نام برند ADATA را در همه زمینه‌ها روشن‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

اینها نشان‌دهنده چابکی و کارایی ADATA و همچنین تلاش آن برای نوآوری و تعهد جهت ایجاد زندگی هوشمندانه برای مردم است.