6 مورد از بهترین فلش مموری‌‌های Adata در سال 2022

با وجود افزایش حجم فایل‌ها و نیاز به انتقال اطلاعات بین سیستم‌های کامپیوتری، بهره‌مندی از حداقل یک فلش مموری برای همه افراد به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

هر چند که راهکارهای انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم یا استفاده از فضای ابری در حال حاضر امکان‌پذیر است، اما اغلب کاربران همچنان به روش‌های سنتی و از طریق فلش مموری یا هارد اکسترنال اقدام به انتقال اطلاعات و فایل‌های خود می‌کنند.

اما اگر بخواهید برای خرید بهترین فلش مموری اقدام کنید، احتمالا با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید شد که تشخیص کیفیت آن‌ها برای شما دشوار خواهد بود. پس بهتر است قبل از خرید به موارد زیر فکر کنید:

  • مشخصات فلش مموری خوب چیست؟
  • بهترین مارک‌های فلش مموری موجود در بازار ایران کدام است؟
  • انواع فلش مموری چه تفاوت‌هایی دارند و بهترین نوع فلش کدام است؟

در این مقاله قصد داریم تنها به معرفی 6 مورد از انواع بهترین مدل فلش مموری ای دیتا موجود در بازار ایران بپردازیم. در صورتی که قصد خرید فلش مموری دارید، قطعا می‌توانید بهترین فلش مموری با قیمت مناسب را در ادامه بیابید.

  1. فلش مموری UE700 Pro ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل UE700 Pro را می‌توان از جهات مختلف یکی از بهترین فلش مموری‌های موجود در ایران دانست.

UE700 Pro یک پکیج کامل است! عملکرد فوق‌العاده، طراحی باریک و ابعاد کوچک، تنوع ظرفیت‌های حافظه و ظاهر زیبا از مشخصات یک فلش مموری خوب هستند که همگی در UE700 Pro دیده می‌شود.

اولین نکته‌ای که هنگام مشاهده این نوع فلش مموری توجه شما را جلب می‌کند، احتمالا ظاهر متفاوت و برجسته آن است. در واقع این سبک از طراحی دوایر متحد‌المرکز را قبلا در محصولات تایوانی ای دیتا دیده بودیم. گویا ای دیتا نیز این طراحی جذاب را بر روی محصول خود پیاده کرده است.

در بحث ظرفیت حافظه، ای دیتا چیزی کم نگذاشته و تنوع بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار داده است. رنج حافظه این فلش مموری از 32 تا 256 گیگابایت را شامل می‌شود که تقریبا برای هر کاربری مناسب است.

Adata UE700 Pro

ویژگی دیگری که UE700 Pro را از سایر فلش‌ها متمایز می‌کند، عملکرد این فلش مموری در انتقال اطلاعات است. سرعت خواندن و نوشتن این فلش مموری ای دیتا به ترتیب 360 و 180 مگابایت بر ثانیه است که در نوع خود بی‌نظیر است.

طراحی کشویی (بدون درب)، بهره‌مندی از رابط پرسرعت USB 3.1 و بند همراه فلش مموری، از دیگر ویژگی‌های UE700 Pro هستند.

بیشتر بخوانید : USB 3.1 چیست و چه تفاوتی با USB 3.0 دارد؟

در نهایت باید گفت که فلش مموری ای دیتا مدل UE700 Pro با گارانتی مادام‌العمر آونگ به بازار ایران عرضه شده است.

  1. فلش مموری UV360 ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل UV360  یک گزینه ایده‌ال برای افراد کلاسیک است. ظاهر ساده، بی آلایش و در عین حال شیک، فلش مموری UV360 را به انتخابی جذاب برای کاربری‌های رسمی تبدیل کرده است.

اگر بخواهیم به جزئیات بیشتر این فلش بپردازیم، در ابتدا باید توجه کنیم که UV360 توسط ADATA یعنی بهترین مارک فلش مموری تولید شده است. بنابراین با یک محصول با کیفیت و کاربردی طرف هستیم.

یکی از نکاتی که قبل از خرید فلش مموری باید به آن توجه کنید، سازگاری فلش با پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف است. در واقع بهترین نوع فلش، آن دسته از فلش مموری‌ها هستند که با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، کنسول بازی و سایر گجت‌های الکترونیکی سازگار باشند.

عملکرد UV360 در کاربری‌های مختلف تست شده و این اطمینان برای کاربر وجود دارد که بتواند فلش مموری خود را به انواع دستگاه‌های الکترونیکی متصل کند.

امکان اتصال بند به uv360

اما بارزترین ویژگی فلش مموری UV360 که آن را به یکی از سریع‌ترین فلش مموری‌های موجود در بازار ایران تبدیل می‌کند، بهره مندی از رابط USB 3.2 است. جدیدترین رابط USB به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌ها، تصاویر و فایل‌های خود را در سریع‌ترین حالت ممکن انتقال دهید.

بیشتر بخوانید : معرفی استاندارد USB 3.2؛ جدیدترین راهکار USB
همچنین طراحی بدون درب، تنوع ظرفیت حافظه از 32 تا 256 گیگابایت و امکان اتصال بند از دیگر امکانات فلش مموری UV360 ای دیتا است.

این فلش مموری را می‌توانید با گارانتی مادام‌العمر آونگ در سراسر ایران تهیه کنید.

  1. فلش مموری ای دیتا

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری در ابعاد کوچک هستید، فلش مموری ای دیتا مدل UD330 گزینه ایده‌آل شماست.

سبک طراحی UD330 به گونه‌ای است که کمترین فضا را اشغال کند. در واقع این فلش مموری به راحتی درون کوچک‌ترین جیب شما قرار می‌گیرد.

مهمترین دلیل ابعاد کوچک UD330 را باید ادغام بدنه و درب آن دانست. با چرخش بدنه آن می‌توانید رابط فلش را مخفی یا آن را آماده اتصال کنید. همچنین این فلش مموری کوچک و جذاب در دو رنگ مشکی و قرمز تولید شده است که می‌توانید آن را با سایر اکسسوری‌های خود ست کنید.

ای دیتا به عنوان بهترین مارک فلش مموری، در جزئیات فنی UD330 نیز سنگ تمام گذاشته است. بهره‌مندی از تکنولوژی USB 3.2 (جدیدترین نسخه USB) به این معنی است که با یک فلش مموری پرسرعت طرف هستید.

به کمک USB 3.2 می‌توانید انتقال اطلاعات با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه را از فلش خود انتظار داشته باشید که رقم شگفت‌انگیزی است. برای افرادی که سرعت فلش مموری از اهمیت بالایی برخوردار است، توصیه می‌شود که بهترین مدل فلش را از بین گزینه‌های با رابط USB 3.2 جستجو کنند.

از دیگر ویژگی‌های UD330 ای دیتا می‌توان به طول عمر بالای این محصول اشاره کرد. در واقع به کمک فناوری Chip On Board، این فلش مموری در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار مقاوم شده است. از مهمترین مشخصات فلش مموری خوب، ضد آب بودن آن است که کمتر مورد توجه شرکت‌های تولیدکننده فلش مموری قرار می‌گیرد.

در نهایت، ظرفیت‌های متنوع (تا 128 گیگابایت)، امکان اتصال بند به فلش مموری و گارانتی مادام‌العمر آونگ آن را به یکی از بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار ایران تبدیل کرده است.

  1. فلش مموری UV330 ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل UV330 یکی از بهترین و مستحکم‌ترین فلش‌های موجود در بازار است. بدنه این فلش مموری ضد خش و ضد اثر انگشت بوده، بنابراین نگرانی از بابت ماندن اثر انگشت روی آن وجود ندارد.

UV330 مانند بسیاری از فلش مموری‌های موجود در بازار از رابط USB 3.1 بهره می‌برد. هر چند که این نسخه از USB، جدیدترین ورژن آن نیست، اما سرعت بسیار بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد که جهت انتقال فایل‌ها، تصاویر و فیلم‌ها کاملا مناسب است.

انواع ظرفیت‌های ذخیره سازی از 16 تا 128 گیگابایت برای فلش مموری UV330 در نظر گرفته شده است، تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود، ظرفیت مورد نظر را تهیه کنند.

بهترین فلش مموری موجود در ایران از نظر استحکام دارای گارانتی مادام‌العمر آونگ نیز بوده تا هیچ نگرانی بابت کیفیت این محصول وجود نداشته باشد. امکان اتصال بند و سازگاری با انواع دستگاه‌های الکترونیکی از ویژگی‌های دیگر فلش مموری ای دیتا مدل UV330 است.

  1. فلش مموری S102 Pro ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل S102 Pro؛ یک فلش مموری مستحکم، با کیفیت و با عملکرد بالا است. جنس بدنه این فلش مموری از آلومینیوم  بوده تا علاوه بر استحکام، زیبایی فلش مموری را دو چندان کند. در نهایت، رنگ تیتانیومی روکش آن، ظاهر زیبای S102 Pro را تکمیل کرده است.

رابط اتصال در نظر گرفته شده برای S102 Pro از نوع USB 3.1 بوده که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب تا 200 و 120 مگابایت بر ثانیه افزایش داده است.

از نظر ظرفیت حافظه نیز هیچ کمبودی حس نمی‌شود. در واقع پوشش ظرفیت‌های مختلف، از مشخصات فلش مموری خوب می‌باشد. بسته به نیاز خود می‌توانید نسخه‌های مختلف این فلش مموری را از 16 تا 256 گیگابایت تهیه کنید.

اگر شما هم عادت دارید که درب فلش خود را جا بگذارید، S102 Pro راهکاری جالب برای حل مشکل شما دارد. طراحی این فلش مموری به گونه‌ای است که درب آن را می‌توانید در انتهای فلش قرار دهید و دیگر نگران گم شدن آن نباشید.

یافتن بهترین فلش مموری با قیمت مناسب کار آسانی نیست. اما S102 Pro یکی از گزینه‌هایی است که در کنار امکانات کامل از قیمت مناسبی برخوردار است. فلش مموری ای دیتا مدل S102 Pro را می‌توانید در سراسر ایران با گارانتی آونگ تهیه کنید.

  1. فلش مموری UV320 ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل UV320 را از جنبه‌های مختلف، می‌توان بهترین مدل فلش مموری موجود در ایران دانست.

طراحی ارگونومیک و زیبا، بهره‌مندی از رابط USB 3.2، سرعت خواندن و نوشتن فوق‌العاده، تنوع ظرفیت‌های حافظه و سازگاری با انواع گجت‌های الکترونیکی، UV320 را به یک فلش مموری همه چیز تمام تبدیل کرده است!

فلش مموری UV320 نیز مانند بسیاری از فلش‌های ADATA از طراحی کشویی بهره می‌برد. تنها کافی است تا اهرم دایره‌ای تعبیه شده بر روی فلش را به جلو بکشید تا رابط USB آن ظاهر شود.

در بحث عملکرد، همانطور که اشاره کردیم، رابط USB 3.2 باعث می‌شود تا UV320 جهت خواندن و نوشتن اطلاعات به سرعت باور نکردنی 90 و 40 مگابایت بر ثانیه برسد. در واقع این رقم برای یک فلش مموری کاملا ایده‌آل است.

تنوع ظرفیت حافظه‌ها نیز، دامنه 16 تا 128 گیگابایت را شامل می‌شود. از این رو افراد با کاربری‌های مختلف از جمله دانشجویان، مهندسان و طراحان گرافیست می‌توانند به خوبی از این تنوع ظرفیت استفاده کنند.

همانطور که در مقاله راهنمای خرید فلش مموری اشاره کردیم، فلش مموری UV320 ای دیتا را می‌توان بهترین فلش مموری موجود در بازار ایران دانست که با گارانتی مادام‌العمر آونگ از فروشگاه‌های سراسر ایران قابل تهیه است.

جمع بندی

برای خرید بهترین فلش مموری، مواردی مانند برند معتبر، فناوری رابط USB، طراحی زیبا و ارگونومیک، سازگاری با دستگاه‌های مختلف و در نهایت گارانتی فلش مموری از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در این مقاله، 6 مورد از بهترین فلش مموری‌های ای دیتا موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. تمامی این فلش مموری‌ها، کیفیت بالایی دارند و عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند. بنابراین هر کدام از آن‌ها می‌توانند تا سال‌ها برای شما کاربرد داشته باشند.

در صورت خرابی نیز، گارانتی مادام‌العمر آونگ، تضمین کننده تعویض یا تعمیر فلش مموری‌های ای دیتا هستند.