ADATA در بین بهترین مارک‌های فلش مموری در بازار ایران

برند Adata در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های فلش مموری در ایران است. البته برتری Adata و نفوذ گسترده آن در بازار ایران، تنها محدود به فلش مموری نمی‌شود.

اگر نگاهی به اطراف‌تان بیندازید، احتمالا قطعات کامپیوتری یا لوازم جانبی متعددی می‌بینید که تحت نام این برند تولید شده‌اند. فلش مموری، SSD، هارد اکسترنال و انواع تجهیزات ذخیره سازی، بیشتر محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهند.

اگر می‌خواهید درباره تاریخچه شرکت Adata اطلاعاتی بدست آورید و بررسی کنید که چگونه Adata در عرض چند سال به یکی از بهترین مارک‌های فلش مموری، قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتری در ایران تبدیل شد، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برند Adata؛ از آغاز تا کنون

برند تایوانی Adata در سال 2001 تاسیس شد. بنابراین برخلاف سایر غول‌های فناوری آسیا از جمله سامسونگ، تنها حدود 20 سال از عمر این شرکت می‌گذرد.

Adata در عرض این 20 سال توانسته به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات ذخیره‌سازی در سراسر جهان تبدیل شود. رسیدن به این جایگاه قطعا لازمه ارائه محصولات با کیفیت و با استاندارد جهانی است که ای دیتا به خوبی این موضوع را در تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های محصولات Adata، همانطور که در شعار این برند نیز نمود پیدا کرده است، تمرکز روی نوآوری است. ای دیتا تقریبا هر ساله با بازطراحی و ارائه محصولات جدید، حرف‌های زیادی برای گفتن در نمایشگاه‌های بین المللی از جمله CES دارد.

محصولات Adata و برند متعلق به این شرکت یعنی XPG، شامل ماژول‌های رم، حافظه‌های SSD، انواع فلش مموری، کارت حافظه، هارد اکسترنال و سایر قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر است.

شرکت آونگ به عنوان تنها شریک ای دیتا در ایران، چندین سال است که محصولات این شرکت تایوانی را در ایران عرضه کرده و با توجه به کیفیت بالای محصولات، گارانتی چندین ساله و حتی مادام‌العمر برای آن‌ها در نظر گرفته است.

فلش مموری‌های Adata؛ یک انتخاب مطمئن

در ادامه بررسی می‌کنیم که چرا Adata یکی از بهترین مارک‌های فلش مموری موجود در بازار ایران است. اگر قصد خرید فلش مموری دارید، بهتر است قبل از اقدام، مزایای فلش مموری‌های ای دیتا را در نظر بگیرید:

1. توجه ویژه به طراحی

طراحی فلش مموری‌های ای دیتا همواره به گونه‌ای است که علاوه بر جذابیت ظاهری، کاربردی بودن آن‌ها نیز حفظ شود.

به عنوان مثال، جدیدترین فلش مموری ای دیتا دارای طراحی کشویی بوده تا استفاده از آن بسیار راحت باشد. در واقع دیگر نیاز نیست که نگران گم شدن در فلش مموری کوچک خود باشید.

علاوه بر این، با وجود فناوری پیشرفته و سرعت بالای فلش مموری‌های ای دیتا، در کوچکترین ابعاد طراحی شده‌اند تا به راحتی در جیب شما قرار گیرند. برخی از مدل‌ها نیز امکان اتصال بند را دارند که قطعا می‌تواند برای دانش آموزان و دانشجویان کمک کننده باشد.

فلش مموری کاربردی USB3.1 UV330 ای‌دیتا

2. کیفیت بالای قطعات به کار رفته

جدا از مشخصات فلش مموری و فناوری USB به کار رفته در آن، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سرعت فلش مموری، کیفیت قطعات به کار رفته در آن است. در واقع این موضوعی است که در تعیین بهترین مارک‌ فلش مموری تاثیرگذار است.

دلیل این امر هم این است که شما نمی‌توانید از روی بروشور محصول یا مشخصات آن، متوجه کیفیت قطعات به کار رفته در فلش مموری شوید. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند از این موضوع سوء استفاده کرده و از قطعات بی‌کیفیت چینی استفاده کنند.

فلش مموری ای دیتا مدل Adata UE700 Pro

اما کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در فلش مموری‌های ای دیتا آنقدر بالاست که هیچ محدودیتی برای کارکرد آن‌ها تعیین نشده است. شاید به همین دلیل است که آونگ برای آن‌ها گارانتی مادام‌العمر در نظر گرفته است!

3. استفاده از جدیدترین فناوری USB

با وجود معرفی استانداردهای جدید USB،همچنان محصولاتی را مشاهده می‌کنیم که با فناوری USB 2.0 روانه بازار می‌شوند. این محصولات قطعا سرعت کمی را در انتقال اطلاعات به شما ارائه می‌دهند.

اما اگر به دنبال فلش مموری با سرعت بالا هستید، باید مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای فناوری USB 3.2 یا همان 3.1 هستند. برند ای دیتا همگام با توسعه فناوری، سریع‌ترین فلش مموری‌ها را طراحی و تولید می‌کند.

در حال حاضر تمامی فلش مموری‌های در حال تولید این برند، دارای فناوری USB 3.2 هستند.

4. عمر بالای محصول

یکی از مشخصات فلش مموری خوب، عمر بالای آن است. فلش مموری‌های ای دیتا با بهره‌گیری از فناوری‌هایی مانند Chip On Board، ویژگی‌های کاربردی را به کاربران ارائه می‌دهند.

ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک بودن، ویژگی‌هایی هستند که در برخی از فلش مموری‌های ای دیتا دیده می‌شوند. با کمک این خصوصیات قطعا طول عمر فلش مموری شما افزایش خواهد یافت.

فلش مموری ای دیتا مدل UD330

5. ظرفیت متنوع

یکی از مواردی که بهترین مارک‌های فلش مموری در طراحی محصول خود در نظر می‌گیرند، پوشش نیاز کاربران مختلف است. قطعا فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز یک دانشجو با یک عکاس یا فیلمبردار متفاوت است.

ای دیتا با هدف بهره‌مندی همه کاربران از محصولات این شرکت، فلش مموری‌های خود را با ظرفیت 16 تا 256 گیگابایت روانه بازار کرده است. بنابراین می‌توانید بهترین فلش مموری موجود را متناسب با ظرفیت مورد نظرتان تهیه کنید.

6. سرعت بسیار بالا

اگر به دنبال خرید سریع‌ترین فلش مموری موجود در بازار ایران هستید، بهتر است فلش مموری‌های ای دیتا را مدنظر قرار دهید.

شاید تعجب کنید اما جدیدترین فلش مموری‌های ای دیتا دارای سرعت انتقال 120 مگابایت بر ثانیه هستند که در نوع خود بی‌نظیر است.

فلش مموری ای دیتا مدل S102 Pro

7. گارانتی مادا‌م‌العمر

در کنار تمام مزایای ذکر شده، شاید مهمترین ویژگی فلش مموری‌های ای دیتا در ایران را گارانتی مادام‌العمر آن‌ها دانست. در حال حاضر شرکت آونگ تمامی مدل‌های فلش مموری ای دیتا را با گارانتی مادام العمر در ایران عرضه می‌کند.

اکنون که با مزایای فلش مموری‌های ای دیتا آشنا شدیم، در ادامه یکی از بهترین و سریع‌ترین فلش مموری‌های موجود در ایران را معرفی می‌کنیم:

فلش مموری UV360 ای دیتا

فلش مموری ای دیتا مدل UV360 یک فلش بروز با طراحی کشویی است که تا سال‌های سال می‌تواند اطلاعات شما را جابجا کند.

مهمترین ویژگی UV360 را می‌توان بهره‌مندی آن از فناوری USB 3.2 دانست. در کنار پورت جدید، کیفیت بالای قطعات به کار رفته در این فلش مموری می‌تواند عملکرد آن را برای شما تضمین کند.

UV360 در ظرفیت‌های 32 تا 256 گیگابایت موجود بوده که بسته به نیاز خود می‌توانید ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

فلش مموری UV360 ای دیتا با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی، دوربین دیجیتال و هر نوع دستگاه الکترونیکی دارای درگاه USB نیز سازگار بوده و با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه می‌تواند فایل‌های با حجم بالا را در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال دهد.

جمع‌بندی

Adata به عنوان یکی از بهترین مارک‌های فلش مموری چند سالی است که فلش‌های خود را تحت گارانتی مادام‌العمر شرکت آونگ در بازار ایران عرضه می‌کند.

فلش مموری‌های ای دیتا به دلایل مختلفی از جمله طراحی زیبا و کاربردی، عمر بالای محصول، سرعت بالا در انتقال اطلاعات و کیفیت بالای قطعات به کار رفته، به یک انتخاب مطمئن و مقرون به صرفه تبدیل شده‌اند.

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری موجود در ایران هستید و در بین گزینه‌های‌تان هیچ کدام از فلش مموری‌های ای دیتا وجود ندارد، بهتر است در معیارهای خود بازنگری داشته باشید!