دستاوردهای درخشان شرکت ای دیتا در سال 2020

شرکت ای دیتا

شرکت ای دیتا در سال 2020 در بین 25 برند برتر تایوان در سطح جهانی قرار گرفت

فتح قله‌ای دیگر

مطبق بررسی جهانی موسسه Interbrand در سال 2020، برند ای دیتا (ADATA) را در بین 25 برند برتر تایوان در سطح جهانی قرار داده گرفته است.

در مسیر تعالی سازمانی

سال 2020 نقطه عطفی برای  شرکت ای دیتا بود. این برند از طرف HR Asia به عنوان یکی از «بهترین شرکت‌های اسیایی  برای کار کردن در سال 2020» انتخاب شد. همچنین در زمینه‌ی توانمندسازی اجتماعی، مفتخر به دریافت «جایزه شرکت مسئولیت‌پذیر آسیا 2020» شد. ای دیتا همیشه در زمینه‌ی نوآوری در تکنولوژی به خود بالیده و به همین دلیل است که این برند، وعده‌ی «نوآوری برای آینده» را داده است. وعده‌ی ای دیتا، به تعهد این برند به اختراعات دست بشر هم مربوط می‌شود.

دستاوردهای ای دیتا در سال 2020
ای دیتا بهترین شرکت آسیا

بهترین شرکت برای کار کردن در آسیا

ای دیتا از طرف HR Asia به عنوان یکی از « بهترین شرکت‌های اسیایی  برای کار کردن در سال 2020» شناخته شد. HR Asia یک مجله معتبر و پیشرو در زمینه‌ی منابع انسانی است. ای دیتا (ADATA) برای کسب این افتخار، بیش از 160 شرکت را از پیش رو برداشته است. این جایزه تعهد ای دیتا را به تبدیل این شرکت به مکانی موثر برای کار و رشد اثبات می‌کند.

انتخاب شرکت ای دیتا

جایزه شرکت مسئولیت پذیر آسیا

ای دیتا در زمینه‌ی توانمندسازی اجتماعی، مفتخر به دریافت «جایزه شرکت مسئولیت‌پذیر آسیا 2020» شد. این جایزه تصدیق می‌کند که ای دیتا به حمایت از برنامه‌های آموزشی برای کودکان محروم در سنین مختلف متعهد است. این جایزه همچنین به فلسفه‌ی وجودی ای دیتا برای «استفاده از تکنولوژی برای ایجاد تجربه‌هایی واقعی و ارزش دادن به زندگی انسان‌ها» معنا می‌بخشد.

ای دیتا پیشرو در تولید اس اس دی

پیشتاز جهانی در تولید SSD در سال 2020

ای دیتا جایگاه خود را به عنوان یکی از برندهای پیشتاز در زمینه‌ی تولید SSD که در سال 2019 به دست آورده بود، مستحکم کرد.

ای دیتا تلاش می‌کند که ارزش برند خود را بهبود بخشد و به بازار حرفه‌ایِ ورزش‌های آنلاین (e-sports) هم ورود کند. این شرکت با تولید طیق گسترده از محصولات و تجهیزات گیمینگ حق انتخاب گسترده‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. ای دیتا در حال ساخت آینده است و پرچم‌دار این عرصه به شمار می‌رود.

موفقیت های ای دیتا در گیمینگ

نظرات رسانه های معتبر درباره لپ تاپ گیمینگ XPG XENIA

XPG-XENIA در رسانه ها

لپتاپ منتخب تحریریه PC World

«به طور کلی، ما بسیار تحت تأثیر لپ تاپ گیمینگ Xenia 15 قرار گرفتیم. لپ تاپ های گیمینگ با وزن 1.8 کیلوگرمی و اندازه‌ی 15.6 اینچی که باتری های بزرگ و پرظرفیتی هم دارند، به اندازه‌ای بزرگ هستند که قابل استفاده باشند و وزن آن‌ها هم معقول است.»

XPG-Xenia در پی سی ورلد

بررسی xpg xenia

لپ تاپ پیشنهادی از طرف Tweaktown

«XPG پلتفرم درستی را برای لپ تاپ گیمینگ Xenia 15 انتخاب کرده است. Xenia 15 در مجموع عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و در عین حال، نسبت به رقبا ارزش خرید بالایی دارد.»

«این سری از لپ تاپ های گیمینگ XPG نکات جذاب بسیاری دارد و سعی شده است که سادگی اجزا حفظ شود. این لپ تاپ طراحی ظریفی دارد. شارژدهی باتری برای گیمینگ بسیار خوب است و دشوار است که بتوانید ویژگی‌های زیادی را که در این لپ تاپ وجود دارد، با همین قیمت در لپ تاپ های دیگر پیدا کنید.»

بیش از 38 جایزه از طرف رسانه ها برای SSD های ای دیتا

اس اس دی S70 Gen4x4 نسل جدید SSD ها

SSD مدل XPG GAMMIX S70 PCIe Gen4x4 M.2 2280

اس اس دی پیشنهادی Tweaktown

«SSD مدل XPG GAMMIX S70 با ظرفیت 2 ترابایت، عملکردی خارق‌العاده دارد. این اس اس دی، کاملا شایسته‌ی دریافت جایزه‌ی محصول محبوب از Tweaktown است.»

xpg-s70

SSD مدل Gammix S50 Lite Gen 4 ای دیتا

منتخب تحریریه Tom’s Hardware

«SSD ای دیتا مدل XPG Gammix S50 Lite بسیار مقرون به صرفه‌تر از رقبایش است و یکی از بهترین SSDهای PCIe Gen4 در رده‌ی قیمتی ارزان است.»

منتخب تحریریه PC World

اگر از پسِ هزینه‌ی SSD سامسونگ 980 پرو برنمی‌آیید، اس اس دی XPG Gammix S50 Lite عملکردی عالی و واقعی با رابط PCIe 4 دارد و قیمتی نصف SSDهای گران‌قیمت مثل سامسونگ دارد. این SSD برای کاربر نیمه حرفه‌ای، انتخاب بهتری است.xpg s50 lite

SSD مدل فالکون (Falcon)

منتخب تحریریه Tech Power Up

«با این قیمت، واقعا هیچ دلیلی وجود ندارد که SSD با فرم فاکتور ساتا 2.5 اینچی بخرید، مگر اینکه کامپیوتر شما رابط M.2 یا PCIe نداشته باشد. من به سراغ SSD فالکون می‌روم، مگر اینکه مطمئن باشم که کارهایم با QLC و کش DRAM که در آن دو SSD وجود دارد، راه می‌افتد.»

adata-falcon

SSD مدل Swordfish

محصولی با ارزش از نظر Tech Power Up

«SSD ای دیتا مدل Swordfish اساسا مقرون به صرفه‌ترین اس اس دی با رابط M.2 NVMe در بازار است. چند رقیب با اختلاف چند دلار بیشتر برای این SSD وجود دارد ولی واقعا هیچ تفاوتی ندارند.»

Swordfish ای دیتا

بیش از 22 جایزه از سوی رسانه های جهانی برای رم های ای دیتا

ماژول رم SPECTRIX D60G DDR4 RGB

محصول پیشنهادی Tech Power Up

«رم XPG SPECTRIX D60G عملکرد خوبی در تست من داشت. علی رغم کوچک بودن خنک کننده و هیت سینک، در هیچ یک از تست‌های من، مشکلی از نظر پایداری وجود نداشت. من می‌دانم که استفاده‌ی اختصاصی از پلاستیک با نورپردازی LED برخی از مردم را از بابت گرم شدن رم نگران می‌کند، ولی حقیقت این است که با اینکه ولتاژ بالایی از رم عبور می‌دهید، به سیستم خنک کننده اضافی، نیازی ضروری ندارید.»

SPECTRIX D60G رم

ماژول رم SPECTRIX D50 DDR4 RGB

دیدگاه رسانه Tom’s Hardware

«رم Spectrix D50 مثال خوبی است که نشان می‌دهد ماژول های رم می‌توانند بدون زیاده روی در استفاده از RGB، ظاهری زیبا داشته باشند. »

SPECTRIX D50 ماژول رم

بیش از 34 جایزه رسانه‌ای برای حافظه های اکسترنال ای دیتا

SSD اکسترنال ای دیتا مدل SE800

منتخب تحریریه PC Mag

«SSD اکسترنال ای دیتا مدل SE800 همه‌ی چیزی است که از یک اس اس دی کوچک و جمع وجور انتظار دارید؛ یعنی مقاوم، مقرون به صرفه و شیک و درخشان. این SSD یک ابزار ذخیره سازی فوق‌العاده برای شما خواهد بود.»

اس اس دی SE800

منتخب تحریریه PC World 

«اکثر SSDهای بسیار سبک، طراحی زمختی دارند؛ اما SSD قابل حمل SE800 با گواهی واقعی IP68 سرآمد هم‌نوعانش است. با وجود این ویژگی می‌توانید این اس اس دی را در استخر بیندازید یا آن را در باغچه خاک کنید، بدون اینکه ترسی از خراب شدن آن داشته باشید. ما توصیه می‌کنیم که این SSD ای دیتا را در جیب خود داشته باشید؛ چون هم ارزانتر است و هم سرعتی معادل رقیبان درجه یک خود دارد.»

منتخب تحریریه Tom’s Hardware

«با نگاهی به SSDهای اکسترنال پرشماری که در سال‌های اخیر تست کرده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که ای دیتا SE800 انتخابی با ارزش برای کسانی است که به دنبال یک SSD اکسترنال با پورت USB Type-C و سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه می‌گردند که قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد و با مزیت ضدآب بودن همراه شده باشد.»

SSD اکسترنال ای دیتا مدل SE760

محصول پیشنهادی Tweaktown

«ای دیتا برای کسانی که بودجه‌ی کمتری دارند، گزینه‌ای جدی دارد و با خرید آن، لازم نیست که از همه‌ی قابلیت‌های برجسته صرف نظر کنید.»

درایو اس اس دی SE760 ای دیتا

محصول پیشنهادی Tech Power Up

«در تمام طول مدت تست اس اس دی SE760 ، سرعت نوشتنِ ترتیبی بالا باقی ماند که نتیجه‌ای بسیار عالی است.»

بیش از 40 جایزه رسانه ای در سراسر جهان برای تجهیزات XPG

پاور ماژولار XPG مدل Core Reactor

جایزه منتخب تحریریه Tweaktown

«سری جدید Core Reactor از XPG شروعی فوق‌العاده برای ورود به عرصه‌ی منبع تغذیه کامپیوتر است.»

محصول پیشنهادی Techpowerup

«اگر چیزی می‌خواهید که تا سال‌ها دوام بیاورد و سرعت عملی بالا، اندازه‌ای جمع‌وجور و کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، پاور XPG مدل Core Reactor با قدرت 750 وات، انتخابی بسیار عالی است.»

پاور ماژول xpg core reactor شرکت ای دیتا

خنک کننده CPU مدل XPG Levante 240 با تنظیمات دلخواه RGB

جایزه منتخب تحریریه Eteknix

«فن XPG Levante 240 یک خنک کننده مایع کامل (AIO) است. با اینکه این مدل یکی از اولین محصولات ای دیتا در این زمینه است، اما این شرکت واقعا با دست پر به این میدان وارد شده است.»

محصول پیشنهادی Legit

«از دیدگاه کلی، خنک کننده Levante 240 عملکرد خوبی دارد و ظاهر آن نیز با نورپردازی RGB زیبا شده است.»

خنک کننده XPG Levante 240 ای دیتا

کیس XPG BATTLECRUISER برای گیمرهای حرفه ای

جایزه منتخب تحریریه PC Mag 

«کیس کاملا شیشه‌ای ای دیتا مدل XPG Battlecruiser با طراحی تقریبا بی‌نقص و مجموعه ویژگی‌های خود، کیسی فوق‌العاده برای مادربردهای ATX است. این کیس از برند ای دیتا است که بازیگر جدیدی در صحنه‌ی تولید کیس است.»

خنک کننده XPG Levante 240 ای دیتا

کیس ای دیتا مدل XPG Invader

پیشنهاد ویژه‌ی Techpowerup

«کیس XPG Invader یک مدل فوق‌العاده برای ورود به بازار کیس است و آماده است که جای پای خود را در این بازار بگذارد.»

پیشنهاد PC Mag

«کیس ای دیتا XPG Invader که نامی مناسب برای آن انتخاب شده، واقعا قابل تحسین است. این کیس یک شروع طوفانی برای برندی است که تازه وارد بازار کیس های بزرگ شده است. شیشه‌ی چشم‌نواز، ظاهری لوکس و جریان هوای مناسب در این کیس گرد هم آمده‌اند.»

کیس xpg invader

کابل های رابط MB و VGA ای دیتا مدل XPG Prime ARGB

بررسی رسانه Legit

«کابل های MB و VGA ای دیتا مدل XPG Prime ARGB برای زیباتر کردن کیس طراحی شده‌اند. در عین حال که ظاهری زیبا دارند، از نظر کارکرد نیز به وظایف خود کاملا عمل می‌کنند.»

کابل اکستندر argb ای دیتا

هدست گیمینگ XPG Precog

تندیس نوآوری  از طرف Techpowerup

«XPG Precog از جنبه‌های مختلف، یک هدست گیمینگ جالب توجه است.»

بازخورد رسانه High Ground Gaming

«وقتی صحبت از هدست باکیفیت می‌شود، هدست گیمینگ XPG Precog همه‌ی صلاحیت‌های لازم را کسب می‌کند.»

هدست XPG Precog ای دیتا

کیبورد گیمینگ XPG Summoner

تحلیل رسانه Eteknix

«وقتی از مردم بپرسید که یک شرکت تولیدکننده‌ی کیبورد گیمینگ مکانیکی را نام ببرند، شاید ای دیتا اولین نامی نباشد که می‌شنوید. با این حال بخش گیمینگ XPG از این شرکت، به سرعت در بازار گیمرها در حال پیشرفت است. ای دیتا در سال‌های اخیر لوازم جانبی پرشماری را روانه‌ی بازار کرده که هرکدام برنده‌ی جایزه هم شده‌اند. کیبورد گیمینگ XPG Summoner یک نمونه‌ی برجسته از همین محصولات است. به زبان ساده، این شرکت خواسته‌های مشتریانش را می‌شنود و مشتاق است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند تا این خواسته‌ها را برآورده کند.»

کیبورد مخصوص بازی XPG Summoner

ماوس پد گیمینگ XPG BATTLEGROUND XL PRIME

منتخب تحریریه Tweaktown

«XPG که زیرمجموعه‌ی ای دیتا است، با دستی پر وارد عرصه‌ی گیمینگ شده است. ماوس پد Battleground XL Prime بسیار بزرگ است و امکاناتی برای نورپردازی RGB LED با کنترلی آسان دارد. مهمتر از همه اینکه تنها ماوس پدی است که از پارچه Cordura استفاده می‌کند.

ماوس پد گیمینگ XPG BATTLEGROUND XL PRIME