XPG خنک کننده مایع LEVANTE 360 AIO را عرضه می‌کند

شرکت XPG که تولیدکننده‌ی سیستم‌ها، قطعات و لوازم جانبی برای گیمرها، بازیکنان حرفه‌ای گیم‌های ورزشی آنلاین و عاشقان تکنولوژی است، با سرعت در این مسیر پیشرفت می‌کند. در تاریخ 3 دسامبر 2020 در پایتخت تایوان اعلام کرد که دومین محصول خود در زمینه‌ی خنک کننده‌های مایع را که به صورت کامل و یکپارچه (All-in-One) عرضه می‌شوند، با نام XPG LEVANTE 360 به بازار عرضه می‌کند.

‌‌

خنک کننده مایع LEVANTE 360

واتر کولینگ XPG LEVANTE 360؛ جدیدترین محصول همکاری XPG و Asetek

XPG LEVANTE 360 یک خنک کننده مایع با سه فن است که به صورت کامل و با همه‌ی اجزای مورد نیازش (AIO) عرضه می‌شود. این واتر کولینگ حاصل همکاری XPG با شرکت Asetek است که در تولید خنک‌کننده‌های مایع جزء برندهای پیشرو محسوب می‌شود. خنک کننده مایع XPG LEVANTE 360 از نسل هفتم تکنولوژی پمپاژ شرکت Asetek بهره می‌برد. طراحی خیره‌کننده‌ی آن، به کیس گیمینگ جدید شما پرستیژ و جلوه‌ی چشم‌نوازی می‌بخشد.

XPG LEVANTE 360 یک خنک کننده مایع با عملکردی فوق‌العاده

نسل هفتم تکنولوژی خنک کنندگی Asetek شامل پمپی با ویژگی کنترلی PWM است تا بهترین مدیریت دما برای CPU فراهم شود. با وجود یک رادیاتور عظیم 360 میلی‌متری و یک صفحه‌ی مسیِ تعدیل ‌کننده‌ی گرما که با لوله‌های ریز و باریک 0.15 میلی‌متری ساخته شده، یک سطح گسترده برای تبادل گرما با بازدهی بالا فراهم شده است. شرکت XPG ای دیتا خنک کننده مایع XPG LEVANTE 360 را به سه فن 120 میلی‌متری پرجنب‌وجوش مجهز کرده، در دو طرف هر فن یک نوار LED تعبیه شده که به اصطلاح Dual Ring گفته می‌شود. این فن‌ها از تکنولوژی طراحی موتور Fluid Dynamic Bearing (به اختصار FDB برای کاهش صدا و پایداری بیشتر) و مدولاسیون پهنای پالس (PWM) با 4 پین بهره می‌برند.

فن‌های FDB با ویژگی PWM با مکانیسم ری‌استارت خودکار طراحی شده‌اند، برای کارکردی با اطمینان (تا 40 هزار ساعت در دمای 40 درجه سانتی‌گراد برای شاخص MTBF)، به حداقل رساندن سروصدا تا 34 دسی‌بل در زمان سیکل کامل و شدت جریان هوای زیاد (61.5 فوت مکعب بر دقیقه) بهینه شده‌اند.

طراحی RGB خیره‌کننده برای تکمیل بهترین کیس گیمینگ

برای حیرت‌انگیز کردن جلوه‌ی ظاهری هریک از فن‌ها با 20 ال‌ای‌دی RGB همراه شده‌اند، درپوش پمپ مایع نیز با نورپردازی RGB می‌درخشد. برای کسانی که ترجیح می‌دهند از اتصال مستقیم کانکتور ARGB به مادربرد و نرم‌افزار کنترلی مرتبط به آن استفاده نکنند (اکثر برندهای معتبر پشتیبانی می‌کنند) یک کنترلر ARGB اضافی هم تعبیه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی حالت‌های پیش‌فرض نورپردازی سرعت و میزان روشنایی فن‌های RGB و درپوش RGB پمپ مایع را تنظیم کنند.

مدل XPG LEVANTE 360 به زودی با پنج سال گارانتی آونگ در بازار عرضه می شود. مدت زمان گارانتی این محصول، در صنعت خنک کننده‌های مایع از بالاترین ضمانت‌ها به شمار می‌رود.