سوییچ‌های DSS-100E، جدیدترین سوییچ های PoE برند دی لینک

سوییچ های سری DSS-100E دی لینک

DSS-100E-9P و DSS-100E-18P محصولات جدید سری DSS-100E دی لینک برای استفاده در منازل و محیط‌های کوچک اداری طراحی شده‌اند.

شرکت دی لینک به تازگی جدیدترین سوییچ‌های PoE سری DSS-100E خودش را معرفی کرد. مدل DSS-100E-9P شامل ۹ درگاه PoE و مدل DSS-100E-18P دارای ۱۸ درگاه PoE است. تمامی درگاه‌های موجود در این سوییچ‌ها، به صورت Unmanaged طراحی شده‌اند.

سوئیچ‌ های سری DSS-100E علاوه بر اینکه می‌توانند با استفاده از کابل اترنت فضای نسبتا زیادی را تحت پوشش قرار دهند، از لحاظ اقتصادی هم بسیار به صرفه هستند. به عبارت دیگر، شما با صرف یک هزینه منطقی، قادر خواهید بود تا به راحتی یک شبکه ایمن و گسترده راه‌اندازی کنید.

ویژگی های سوئیچ‌ های DSS-100E

با استفاده از قابلیت سوییچ در انتقال انرژی برق به نقاط دور دست، ادمین‌های شبکه می‌توانند حتی نقاط کور با فاصله بیش از ۲۵۰ متر را با استفاده از کابل اترنت پوشش دهند. به ویژگی‌های این سوئیچ‌ قدرتمند دی‌لینک، توسعه دهنده DPE-302GE را نیز اضافه نمایید. این توسعه دهنده PoE امکان دسترسی به نقاطی با فاصله ۶۵۰ متر را نیز فراهم می‌کند. در نتیجه ادمین‌ها، آزادی عمل بیشتری در طراحی شبکه داشته و پول و زمان بسیار زیادی ذخیره می‌کنند.

با استفاده از درگاه‌های Unmanaged امکان اضافه کردن دستگاه‌های جدید بدون انجام تنظیمات خاص (plug-and-play) وجود دارد. همچنین انرژی مورد نیاز دستگاه‌های PoE به سادگی از طریق کابل اترنت قابل تامین است.

سوئیچ‌ های سری DSS-100E، همچنین قابلیت امنیتی 6kv را نیز در دل خود جای داده‌اند. 6kv می‌تواند تا حد قابل توجهی امنیت دستگاه‌های متصل به سوییچ را بالا ببرد. نکته دیگر در خصوص قابلیت‌های محصول جدید دی‌لینک، این است که درگاه‌های DSS-100E می‌توانند تا ۳۰ وات انرژی برق در اختیار دستگاه‌های PoE بگذارند.

۸ درگاه PoE با سرعت انتقال 10/100Mbps به همراه یک درگاه Gigabit که قابلیت انتشار ۹۲ وات انرژی را دارد، ۹ درگاه‌ مدل DSS-100E-9P را تشکیل می‌دهند.

قابلیت تشخیص خودکار در DSS-100E09P می‌تواند دستگاه‌های موجود در فاصله دور را شناسایی کرده و حالت توسعه یافته (Extended Mode) را بدون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی فعال کند.

در سویی دیگر، مدل DSS-100E-18P از ۱۶ درگاه با سرعت انتقال 10/100Mbps، یک درگاه 1Gbe و یک درگاه ترکیبی Gbe/SFP با قابلیت انتشار ۲۳۰ وات انرژی تشکیل شده است. ادمین‌ها می‌توانند تنظیمات مربوط به شبکه را با استفاده از سوییچ DIP در سه حالت مختلف ( استاندارد، ایزوله شده و توسعه یافته) انجام دهند. استفاده از هر یک از این حالت‌ها، به هدف کاربر از راه‌اندازی شبکه بستگی دارد.

این دو مدل هم مانن دیگر محصولات برند دی-لینک به زودی در فروشگاه های معتبر با گارانتی شرکت آونگ قابل خریداری هستند.