روتر بیسیم تندا AC6

روتر بیسیم تندا AC6  یک روتر حرفه ای و مقرون به صرفه از سری AC1200 برای کاربران خانگی و حرفه ای می‌باشد. AC6 در کنار امکانات فراوان میتواند سرعت شبکه وایرلس شما را به شکل چشمگیری افزایش بدهد .اگر تاکنون از شبکه Wi-Fi دوبانده سری AC استفاده نکرده اید، روتر AC6 بهترین گزینه برای ورود به دنیای شبکه بیسیم پرسرعت خانگی است.
روتر بیسیم تندا AC6  علاوه بر طراحی جذاب و خیره کننده  یک دستگاه قدرتمند و هوشمند و مقرون به صرفه برای مصارف خانگی است.
 پردازنده قدرتمند و آنتن های High-Power و هوشمند آن 2 برابر بیشتر از سایر روتر های عادی میتوانند امواج شبکه Wi-Fi را از دیوارها عبور بدهند. این دستگاه یک شبکه Wi-Fi پرسرعت برای گجت های هوشمند امروزه فراهم می آورد  کهکابران خانگی میتوانند سرعت واقعی جدیدترین کنسول های بازی، تلفن های همراه، تبلت های پیشرفته و … را تجربه کنند.

 دوستدار گیمرها و فیلم بازها

روتر بیسیم تندا AC6 با بهره مندی از نسل پنجم شبکه بیسیم 802.11ac ، سه برابر سریعتر از نسل قبلی 802.11n می‌تواند بروی دوباند جداگانه همزمان به حداکثر سرعت 1200Mbps برسد و تحول عظیم در سرعت شبکه Wi-Fi ایجاد کند.
استفاده از  از باند 2.4GHz برای مصارف روزانه مانند چک کردن ایمیل، جستجوی در اینترنت و همچنین برای کارهای حرفه ای تر مانندفیلم های 4K بروی تلویزیون آنلاین ، موسیقی، جابه جایی فایل های حجیم کاری، بازی های آنلاین و چند نفره و … از باند پرسرعت با پهنای باند وسیع 5GHz می‌توانند استفاده نمایند.
روتر بیسیم تندا AC6 با بهره مندی از پردازنده قدرتمند 900MHz به راحتی توانایی مدیریت و اجرای تمامی درخواست های ارسالی از سوی دستگاه های متصل را دارد و یک شبکه پایدار و پرقدرت بدون تاخیر را در اختیار کاربران قرار میدهد.