سامسونگ بر روی نسل دوم تبلت های Galaxy Tab S کار میکند

در حال حاظر گلکسی تب اس به لطف صفحه نمایش Super AMOLED 8.4 اینچی و 10.5 اینچی که از وضوح بالایی برخوردار هستند، در بازار تبلت به عنوان محصولی دارای خیره کننده ترین صفحه نمایش، نظرها را به خود جلب کرده است. با این حال سامسونگ کار بر روی نسل دوم این تبلت را تحت عنوان مدل‌های SM-T710 و SM-T810 شروع کرده است. تغییر جزئی در عنوان مدل های تب S (مدل های سری اول با نام های SM-T700 and SM-T800 شناخته می‌شوند) نشان دهنده این است که در گلکسی تب S2 شاهد ارتقا عمده‌ای نخواهیم بود، هرچند تب اس نیازی هم به تغییرات عمده ندارد.
این موضوع به این دلیل است که Galaxy Tab S حتی در شرایط کنونی به لطف قدرت سخت‌افزاری، تقریبا از برتری قابل توجهی برخوردار است. تنها بخش تاریخ گذشته تب اس پردازنده Exynos 5420 آن است که برای پشتیبانی صفحه نمایش 2560×1600 آن کافی نیست و نکته قابل توجهی است که تب S از آن رنج می‌برد. اگر سامسونگ بتواند SoC (چیپ‌های یکپارچه که تمام پردازنده‌های یک سیستم الکترونیکی را در در خود دارند) قدرتمندتری را در نسل دوم بکار گیرد، دیگر نقطه ضعفی باقی نخواهد ماند و مشکلی بر سر راه تب اس نخواهد بود.
البته این اطلاعات از سم موبایل, وب‌سایت نزدیک به سامسونگ نقل شده است که همه جزئیات Galaxy Tab S 2 را شامل نشده است و اخبار تکمیلی به محض انتشار به اطلاع خواهد رسید. شما می‌توانید انتظار صفحه نمایش با وضوح بالا و آندروید Lollipop را داشته باشید ولی منتظر ارائه تبلت هایی با صفحه نمایش Super AMOLED جدید در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده برگزار می‌شود نباشید زیرا که برای این موضوع خیلی زود است. پیش بینی سم موبایل برای رونمایی از این محصول اواسط 2015 است.