همکاری مشترک XPG  با تیم ورزش الکترونیک J.Storm آمریکای شمالی

شرکت ای‌دیتا (ADATA)، که یکی از تولیدکننده‌های پیشرو در تولید ماژول‌های DRAM و حافظه‌های فلش NAND با کارایی بالا است، در تاریخ 19 می 2019، در تایوان اعلام کرد که یک پشتیبانی رسمی  خود را از یک تیم ورزش الکترونیک (Esports) در آمریکای شمالی، یعنی جی.استورم (J.Storm) آغاز کرده است و با این کار قصد دارد تعهد خود را در پشتیبانی از پیشرفت بازی‌های الکترونیکی در سراسر جهان نشان دهد. این همکاری تازه بین XPG و جی.استورم، شامل همکاری مشترک در مسابقات  Dota2 و Fortnite می‌شود. در این همکاری تیم جی.استورم، به طور انحصاری از هدست‌های گیمینگ XPG، حافظه‌های SSD و حافظه‌های DRAM استفاده می‌کند.

جی.استورم، یکی از تیم‌های حرفه‌ای آمریکای شمالی در زمینه ورزش الکترونیک  است که توسط جرمی لین، ستاره‌ی بسکتبال NBA هدایت می‌شود. جی.استورم، از طریق این همکاری، نقش مهمی در توسعه و آزمایش آخرین محصولات گیمینگ XPG خواهد داشت. بازخورد آن‌ها به فرایند توسعه محصول کمک خواهد کرد تا نوآوری‌های کاربردی و محصولاتی برای گیمرها در تمامی سطوح مهیا کنند.

الکس یین (Alex Yin) رئیس بخش تجارت XPG، گفته است: «XPG بسیار خوشحال است که می‌تواند با جی.استورم همکاری کند». او همچنین گفته: «ما مفتخریم که با جی.استورم و اعضای آن همکاری می‌کنیم و در کنار یکدیگر، به دنبال دستاوردهای چشم‌گیری در مسابقات سایبری و تاثیر بر صنعت مسابقات ورزش های الکترونیک (Esports) هستیم»

چندلر دنت (Chandler Dent)، مدیر بخش تجارت جی.استورم گفته است: «جی.استورم از شراکت با XPG خشنود است. ما برای استفاده از آخرین و بهترین تجهیزات برای بهبود عملکرد تیم خود، هیجان‌زده هستیم. ما بی‌صبرانه منتظر پروژه هایی هستیم که در سال‌های پیشِ رو می‌توانیم با هم انجام دهیم.»

همکاری XPG با جی.استورم، بر ارزش‌های فعلی این سازمان استوار است که شامل تعهد در طراحی بی‌نظیر، کار تیمی و اشتیاق برای کمک به بازیکنان حرفه‌ای مرزش های الکترونیک است تا بتوانند قله‌های مرتفع‌تری از موفقیت را فتح کنند.

درباره شرکت XPG – Xtreme Performance Gear (ابزار عملکرد فوق‌العاده)

XPG توسط ای‌دیتا (ADATA) تأسیس شد، با این هدف که محصولاتی با کارایی بالا برای گیمرها، بازیکنان حرفه‌ایِ بازی‌های الکترونیکی آنلاین و علاقه‌مندان به تکنولوژی فراهم کند. XPG به توسعه‌ی محصولاتی متعهد است که به کاربران کمک می‌کند که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند؛ به همین جهت، همکاری نزدیکی با انجمن بازی‌ها و مسابقات کامپیوتری دارد تا بینش بهتری نسبت به نیازهای واقعی کاربران پیدا کند و آن را در سخت‌افزار خود جای دهد. برای سنجش عملکرد، هر محصول XPG روش‌های آزمایشی بسیار دقیقِ ای‌دیتا (ADATA) را با درجه‌ی کیفی A+ پشت سر می‌گذارد که بالاترین استانداردهای دوام و اطمینان را تضمین می‌کند. محصولات XPG تنها بادوام و مورد اطمینان نیستند، بلکه با طراحی‌های منحصر به فرد خود همواره مورد ستایش‌ نهاد ها و انجمن های بین‌المللی بوده و جوایز ارزنده ای از جمله جایزه طراحی Good Design Award، جایزه Red Dot Award و جایزه Taiwan Excellence Award Gold را به خود اختصاص داده است. XPG تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را در بازی کردن فراهم می‌کند تا به هیجان‌انگیز کردنِ هر لحظه‌ای یاری رسانده باشد.