5 دلیل برای خرید هدست گیمینگ MSI + معرفی پرفروش‌ترین‌ها

اگر برای خرید هدست گیمینگ سری به فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین بزنید، با طیف متنوعی از هدست‌های ارزان تا گران‌قیمت مواجه می‌شوید که برند هدست MSI نیز یکی از آن‌هاست.

برخی از این هدست‌ها از شرکت‌های ناشناخته و گمنام هستند و برخی دیگر را شرکت‌های معروف جهان مانند MSI تولید کرده‌اند.

کمپانی MSI که به دلیل تولید مانیتور و تجهیزات کامپیوتر شناخته می‌شود، بخشی از بازار هدست گیمینگ ایران را پوشش می‌دهد. هدست ام اس آی (MSI) به دلیل کیفیت و تنوعی که دارد، در ایران بسیار پرطرفدار شده است.

در این مقاله 5 دلیل برای خرید هدست گیمینگ MSI را معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید هدست از یک کمپانی معروف دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

5 دلیل برای خرید هدست گیمینگ MSI

چرا هدست گیمینگ MSI را پیشنهاد می‌کنیم؟ هدست MSI چه ویژگی منحصربه‌فردی دارد که آن را از هدست‌های دیگر متمایز می‌کند؟

در ادامه 5 دلیل برای خرید هدست MSI را معرفی می‌کنیم:

1. برند معتبر جهانی

کمپانی MSI یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم الکترونیکی در دنیاست. این شرکت تایوانی در سال 1986 تاسیس شده و در چند سال گذشته به عنوان سومین تولیدکننده برتر مادربرد کامپیوتر در دنیا شناخته می‌شود.

هدست گیمینگ MSI بخش بزرگی از خط تولید این شرکت را در بر گرفته است. هدست‌های MSI به دلیل اینکه تحت یک برند معروف جهانی تولید می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در واقع کاربران در هنگام خرید هدست MSI با خیال راحت می‌توانند روی اعتبار برند این محصول حساب کنند.

2. گارانتی طولانی مدت آونگ

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که هدست‌ها و محصولات MSI در ایران را از سایر محصولات متمایز می‌کند گارانتی طولانی مدت آن است.

شرکت آونگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در ایران، هدست‌های MSI را ضمانت کرده است.

خوب است بدانید که شرکت آونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گارانتی هدست در ایران است و نمایندگی‌های متعددی در سراسر ایران دارد.

پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات تعمیر و تعویض هدست توسط آونگ باعث شده هدست‌های MSI طرفداران زیادی در بازار ایران داشته باشند.

بیشتر بخوانید : گارانتی معتبر هدست؛ کدام گارانتی هدست بهتر است؟

3. کیفیت بالای هدست MSI

متاسفانه هدست‌های گیمینگ بی‌کیفیت زیادی در بازار ایران وجود دارد و پیدا کردن هدست خوب از میان این حجم از هدست‌های ضعیف کار دشواری‌ست.

اما با خرید هدست از یک برند معتبر و شناخته شده مشکل کیفیت محصول هم برطرف می‌شود. هدست‌های MSI در مقایسه با سایر هدست‌های گیمینگ در محدوده قیمتی مشابه، کیفیت بسیار بالاتری دارند.

4. قیمت مناسب

خرید هدست گیمینگ در ایران کار ساده‌ای نیست! ممکن است هدستی با قیمت بسیار بالا خریداری کنید و از نظر کیفیت و امکانات، اصلا در حد یک هدست با قیمت معمولی هم نباشد.

با توجه به قیمت هدست‌های گیمینگ در بازار ایران نمی‌توان کیفیت و کارایی آنها را مورد بررسی قرار داد. اما هدست‌های MSI اینطور نیستند.

هدست‌های MSI در مقایسه با هدست‌های گیمینگ برندهای معروف قیمتی به مراتب ارزان‌تر دارند. این در حالی‌ست که کیفیت و امکانات این هدست‌ها چیزی از هدست‌های برندهای معروف کمتر ندارد.

5. امکانات متعدد و فناوری‌های جدید

از ویژگی‌های جذاب هدست MSI امکانات متعدد آنهاست. شرکت MSI به همراه اکثر محصولات خود نرم‌افزار اختصاصی ارائه می‌دهد تا کاربران تنظیمات هدست را خودشان انجام دهند.

علاوه بر این در برخی از هدست‌های MSI امکاناتی مانند نورپردازی RGB، تنظیمات اکولایزر، تنظیم افکت‌های محیطی، استفاده از موتور لرزشی و … قرار داده شده است.

این امکانات و ویژگی‌ها هدست گیمینگ MSI را خاص کرده است. برخی از امکانات هدست‌های گیمینگ MSI به طور خاص فقط در محصولات MSI وجود دارد و نمونه مشابهی در سایر هدست‌ها نمی‌بینید.

معرفی پرفروش‌ترین هدست‌های گیمینگ MSI

حالا که با ویژگی‌های هدست MSI آشنا شدید خوب است 3 نمونه از بهترین هدست‌های گیمینگ MSI را هم بشناسید. این هدست‌ها جزو پرفروش‌ترین هدست‌های گیمینگ MSI در بازار ایران هستند.

1. هدست گیمینگ MSI مدل DS501

اولین هدستی که در این بخش معرفی می‌کنیم هدست MSI مدل DS501 است که با بدنه‌ای مشکی و قرمز جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای دارد.

در زیر برخی از امکانات این هدست را بیان می‌کنیم:

دارای درایور 40 میلی‌متری

هدست‌ها برای تولید صدا با حجم و کیفیت بالا به اسپیکرهای قدرتمند با درایورهای بزرگ نیاز دارند. درایور 40 میلی‌متری متداول‌ترین نوع درایور در هدست‌های گیمینگ است.

هدست MSI مدل DS501 با اسپیکرهایی با قطر درایور 40 میلی‌متری تولید شده تا صدایی شفاف، پرحجم و با کیفیت تولید کند.

این هدست جزئی‌ترین صداها را با فرکانس مناسب تولید کرده و ولوم صدای بالایی برای کاربران علاقه‌مند به انجام بازی با صدای بلند ارائه می‌دهد.

طراحی ارگونومیک

قرار گرفتن هدست روی سر در طولانی مدت ممکن است آسیب‌هایی به سر، گردن و گوش آنها وارد کند. به همین دلیل طراحی ارگونومیک هدست بسیار اهمیت دارد.

هدست DS501 از کمپانی MSI همانطور که از تصویرش هم مشخص است به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی روی سر قرار می‌گیرد.

قابلیت تنظیم بازوی هدست باعث می‌شود افراد با هر اندازه سری که دارند به راحتی بتوانند هدست را روی گوش خود قرار داده و از آن استفاده کنند.

خرید هدست MSI DS501

دارای میکروفون تاشوی 360 درجه

هدست‌های گیمینگ باید میکروفون‌های با کیفیتی داشته باشند تا گیمرها در حین بازی به راحتی با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشند.

هدست گیمینگ MSI مدل DS501 هم با میکروفون تاشو عرضه شده است.کاربران می‌توانند در صورت نیاز میکروفون را چرخانده و جلوی دهان خود قرار دهند و صحبت کنند.

قابلیت چرخشی بودن میکروفون برای زمان‌هایی که نیازی به میکروفون نیست استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند میکروفون را در چنین مواقعی بالای هدست قرار دهند.

دارای کنترلر روی سیم

اکثر هدست‌های گیمینگ برای اینکه کنترل بیشتری به گیمرها بدهند، روی کابل، کنترلر مخصوصی تعبیه می‌کنند.

هدست MSI DS501 هم از این قاعده مستثنی نیست. روی کابل بلند این هدست، کنترلری برای تنظیم ولوم و فعال سازی میکروفون قرار داده شده است تا همه چیز در دستان کاربران باشد.

باید به کابل 2.1 متری این هدست هم اشاره کرد. گیمرهای حرفه‌ای با هدست‌هایی که کابل بلندتر دارند راحت‌تر هستند.

با گارانتی 2 ساله

از دیگر ویژگی‌های جذاب هدست MSI DS501 این است که توسط شرکت آونگ تا 2 سال گارانتی شده است.

بنابراین با خیال راحت می‌توانید این هدست را تا دو سال بدون هیچگونه نگرانی استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه نقص فنی کافیست با نمایندگی‌های آونگ تماس بگیرید و مشکل را با آنها در میان بگذارید.

در صورت نیاز، هدستی که نقص فنی داشته باشد، تعمیر یا تعویض می‌شود. اینکه یک شرکت ایرانی باسابقه گارانتی هدست MSI را بر عهده گرفته است خیال کاربران را راحت می‌کند.

2. هدست گیمینگ MSI مدل DS502

دومین هدستی که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم هدست MSI DS502 است. این هدست گیمینگ شباهت زیادی به مدل قبل دارد اما برخی از امکانات آن بیشتر است.

در ادامه قابلیت‌های این هدست را معرفی می‌کنیم:

مجهز به فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله

پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر را شاید بتوان مهم‌ترین دلیلی دانست که خرید هدست MSI DS501 را توجیه می‌کند.

داشتن یک هدست 7.1 کاناله آنقدر جذاب است که گیمرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال هدست‌هایی هستند که از این فناوری پشتیبانی کند.

به لطف وجود این فناوری، جزئی‌ترین صداهایی که در محیط بازی‌های ویدیویی پخش می‌شود با حساسیت بالا به گوش گیمر می‌رسد. حتی صدای نزدیک شدن کاراکترهای بازی به شکل واقعی تولید شده و شنیده می‌شود.

دارای سیستم لرزش هوشمند

برای اینکه تجربه بازی برای گیمرها جذاب‌تر شود در کاپ‌های هدست MSI DS502 از سیستم لرزش هوشمند استفاده شده است.

در واقع این سیستم با تولید صداهای به شدت بم، حالتی مانند لرزش را در گوش کاربران به وجود می‌آورد تا هیجان بازی بیشتر شود.

دارای کنترلر صوتی هوشمند و میکروفون چرخشی

این هدست گیمینگ MSI با کابلی به طول 2 متر و با روکشی بافته شده از نخ تولید شده است تا در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری داشته باشد.

روی کابل هدست کنترلری قرار داده شده است. گیمرها با استفاده از این کنترلر می‌توانند ولوم صدای هدست را به صورت دستی کم یا زیاد کنند.

همچنین کلیدهایی برای فعال یا غیرفعال کردن میکروفون و قابلیت لرزش هدست روی این کنترلر قرار داده شده است.

توجه داشته باشید که میکروفون هدست جداشدنی نیست و در محور خود به سمت بالا می‌چرخد. بنابراین در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید می‌توانید آن را چرخانده و بالای هدست قرار دهید.

خرید هدست MSI DS502

نورپردازی جذاب و طراحی ارگونومیک

نورپردازی برای گیمرها بسیار مهم است. هدست MSI DS501 هم با نورپردازی محدود LED عرضه شده است تا دل گیمرها را به دست آورد.

طراحی هدست به گونه‌ای انجام شده که افراد با سنین مختلف می‌توانند با تنظیم بازوهای هدست، آن را روی سر قرار دهند.

وزن سبک و طراحی ارگونومیک هدست استفاده طولانی مدت از آن را ممکن کرده است.

دارای افکت‌های متعدد و سیستم اکولایزر 12 حالته

یکی دیگر از جذابیت‌های هدست MSI DS501 وجود افکت‌های محیطی متعدد آن است. به همراه این هدست نرم‌افزار اختصاصی MSI هم عرضه شده است.

کاربران می‌توانند پس از خرید هدست MSI DS501، این نرم‌افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنند و از میان 27 افکت محیطی، به دلخواه یکی را انتخاب کنند.

علاوه بر این، 12 حالت اکولایزر مختلف برای این هدست در نرم‌افزار قرار داده شده است. شما می‌توانید با توجه به علاقه خود از میان این اکولایزها، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

3. هدست گیمینگ MSI مدل IMMERSE GH30 V2

هدست آخری که در این مقاله معرفی می‌کنیم یک هدست با طراحی متفاوت است. هدست MSI GH30 با میکروفون قابل جداسازی و سازگاری با انواع کنسول‌های بازی، جذابیت بیشتری برای گیمرهای کنسول دارد.

در ادامه برخی از ویژگی‌های این هدست را بیان می‌کنیم:

مجهز به درایور 40 میلی‌متری

برای تولید صدای قدرتمند، هدست MSI GH30 از درایورهایی با قطر 40 میلی‌متر استفاده کرده است. به همین دلیل این هدست برای انجام بازی‌های ویدیویی یا گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب است.

حتما می‌دانید که هدست‌های گیمینگ باید اسپیکرهایی با قطر درایور زیاد داشته باشند تا علاوه بر حجم صدا، کیفیت و وضوح بالایی هم تولید کنند. به همین دلیل است که MSI در هدست گیمینگ خود از چنین اسپیکرهایی استفاده کرده است.

دارای بازوهای تاشونده

حمل‌ونقل هدست مخصوصا برای کسانی که دائم در حال رفت‌وآمد بین محل کار، دانشگاه، مدرسه یا شهرهای مختلف هستند کار دشواری‌ست.

هدست‌ها به دلیل شکل ظاهری خود در حمل‌ونقل آسیب می‌بینند و متاسفانه گارانتی شامل چنین آسیب‌هایی نمی‌شود.

کمپانی MSI برای حل این مشکل بازوهای هدست MSI GH30 را به شکل تاشونده تولید کرده است. در واقع شما می‌توانید بازوهای هدست را تا کنید تا کوچکتر شده و راحت‌تر داخل کیف یا چمدان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید : استریمرها بخوانند؛ بهترین هدست برای استریم کدام است؟

دارای میکروفون جدا شونده

خیلی از وقت‌ها در هنگام استفاده از هدست اصلا به میکروفون آن نیازی نداریم! این موضوع را گیمرهایی که بازی‌های مختلف انجام می‌دهند به خوبی می‌دانند.

طراحان هدست MSI GH30 به همین دلیل برای این هدست از میکروفون جدا شونده استفاده کرده‌اند. بنابراین کاربران هر زمان که نیازی به میکروفون نداشته باشند می‌توانند میکروفون را از بدنه هدست جدا کنند.

خرید هدست MSI GH30

سازگاری با پلتفرم‌های مختلف

از این هدست برای تمام پلتفرم‌های بازی می‌توان استفاده کرد. هدست گیمینگ MSI مدل GH30 با کانکتور جک 3.5 میلی‌متری تولید شده است و به همین دلیل با تمام پلتفرم‌های سازگاری دارد.

بنابراین به راحتی می‌توانید این هدست را به کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو و یا کامپیوتر و لپ‌تاپ متصل کنید.

دارای کنترلر چندکاره

هدست MSI GH30 با کابل 1.5 متری روانه بازار شده است. کانکتور این هدست روکشی از جنس طلا دارد تا نویز هدست به حداقل برسد.

همچنین روی کابل هدست کنترلری قرار داده شده است. کاربران می‌توانند از طریق کلیدهای روی کنترلر ولوم صدای آن را کم و زیاد کنند.

این کنترلر قابلیت روشن و خاموش کردن میکروفون را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با دلایل خرید هدست یا هدفون گیمینگ MSI آشنا شدیم. سپس 3 مورد از پرفروش‌ترین هدست‌های MSI که در بازار ایران وجود دارند را معرفی کردیم. تمام هدست‌های معرفی شده با گارانتی آونگ عرضه می‌شوند. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید آنها را خریداری کرده و استفاده کنید.