برنامه ریزی وای فای روتر تندا برای خاموش و روشن شدن خودکار

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که بخواهید وای فای روتر یا مودم خود را به صورت از قبل برنامه ریزی شده در ساعات مشخصی خاموش یا روشن کنید، بدون اینکه نیاز باشد به صورت فیزیکی کلید وای فای را روی روتر فشار دهید یا مودم خود را از برق بیرون بکشید. مثلا در ساعاتی از شبانه روز که منزل نیستید وای فای شما خاموش باشد، یا در ساعات استراحت شبانه. در این مقاله به شما نشان می دهیم تا چگونه روی روتر تندا برنامه ریزی وای فای را انجام دهید تا به صورت اتوماتیک خاموش و روشن شود.

شما می توانید این تنظیمات را روی هر روتری که ازاین قابلیت پشتیبانی می کند انجام دهید. ما در این مثال از روتر وایرلس دو باند AC6 تندا استفاده کرده ایم.

گام اول : یک مرورگر مانند اینترنت اکسپلورر یا گوگل کروم را باز کنید و در قسمت نوار آدرس مسیر https://tenda-wifi.com را تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید تا وارد صفحه لاگین روتر خود شوید.

برنامه ریزی وای فای

گام دوم :  روی گزینه “Wireless Settings” کلیک کرده و منوی “WiFi Schedule” را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید مشخص کنید خاموش و روشن کردن خودکار شبکه وای فای در چه ساعات و روزهایی اعمال شود. می توانید این تنظیمات را برای هر روز هفته یا فقط برای روزهای مشخصی اتخاب کنید. در اخر تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید. 

خاموش و روشن کردن خودکار وای فای