آموزش استفاده از اپلیکیشن تندا (Tenda Wi-Fi)

اپلیکیشن تندا یا Tenda Wi-Fiبرنامه انحصاری شرکت تندا است. با نصب این برنامه روی تلفن همراه خود، می توانید روتر تندا را از طریق این نرم افزار کنترل و مدیریت نمایید. در این آموزش تصویری به صورت گام به گام مراحل کار را آموزش داده ایم. روتر استفاده شده در این مقاله روتر AC9  تندا است اما این مراحل تقریبا در تمام محصولات تندا به همین ترتیب است. در صورت بروز مشکل برای نصب نرم افزار از طریق بخش نظرات با ما در تماس باشید.

گام اول: مرورگر اینترنت را باز کنید و عبارت http://tend-awifi.com را در قسمت آدرس سایت وارد کنید تا وارد صفحه‌ی تنظیمات روتر شوید.

صفحه تنظیمات روتر تندا

گام دوم: گزینه‌ی Advanced Settings را در منوی سمت چپ انتخاب کنید و سپس از بین گزینه‌های نمایش داده شده، روی Tenda App کلیک کنید.

 صفحه‌ی تنظیمات روتر گزینه Tenda App

گام سوم: دکمه‌ی مقابل عبارت Mange with Tenda App را فعال نمایید و سپس برای دانلود کردن اپلیکیشن تندا، کیوآر کد (QR Code) را اسکن کنید.

اسکن QR code برای tenda app

گام چهارم: به وای‌فای مربوط به روتر AC9 وصل شوید و اپلیکیشن Tenda WiFi را باز کنید. سپس به کمک آدرس ایمیل، وارد برنامه شوید.

 صفحه‌ی تنظیمات روتر گزینه اپلیکیشن Tenda WiFi را باز کنید

گام پنجم: اگر حساب کاربری ندارید، لطفا ابتدا یک حساب جدید بسازید.

ایجاد حساب کاربری تندا

گام ششم: می‌توانید دستگاه جدید را در فهرست وسایل خود در اپلیکیشن، مدیریت کنید. روی دکمه‌ی Control Now در زیر روتر تندا بزنید.

اضافه کردن دستگاه جدید Tenda WiFi

گام هفتم: رمز عبورِ روتر تندا AC9 را که برای ورود به تنظیمات استفاده می‌کنید، وارد نمایید.

وارد کردن رمز عبور Tenda WiFi

گام هشتم: حالا می‌توانید روتر تندا AC9 را در موبایل خود مدیریت کنید.

صفحه مدیریت تنظیمات Tenda WiFi

گام نهم: به صفحه‌ی تنظیمات روتر در مرورگر اینترنت برگردید و Tenda App را انتخاب کنید. می‌توانید در اینجا ID و حساب کاربری را ملاحظه کنید.

نام و حساب کاربری Tenda WiFi