خلاقیت برای زندگی بدون حد و مرز را با ADATA در نمایشگاه CES 2017 تجربه کنید.

کمپانی تایوانی ADATA ، پیشگام در ساخت محصولاتی چون DRAMهای قدرتمند و فلش های NAND، گستره ای از محصولات نوین و خلاقانه ی خود را در نمایشگاه الکترونیک 2017 به نمایش گذاشت. این نمایشگاه در ماه ژانویه در ایالت لاس وگاس برگزار گردید. در این نمایشگاه، ADATA از محصولاتی چون کیت بازی XPG VR-Ready شامل حافظهای با عملکرد بالا، اولین SSD اکسترنال در سطح جهانی با استاندارد نظامی IP68 و مجهز به USB 3.1، محصولات جعبه باز برای گیمرهای PS4 و Laptop و اولین فلش با رابط Lightning مخصوص محصولات اپلی با طراحی ضد خش و رنگ مشکی در جهان پرده‌برداری کرد. بازدیدکنندگان محصولاتی چون SSDهای چند منظوره با تکنولوژی 3D NAND و PClex4 Gen 3، محصولاتی مجهز به Type-C، پاور بانکهای نوین و نرم افزارهای iOS را مشاهده کردند.

ای‌دیتا از یک سیستم آب سرد استفاده کرد تا تجربه ی VR همراه با LED XPG Dazzle و آخرین SSD مخصوص بازی (XPG SX950) را به نمایش درآورد. بازدیدکنندگان قادر بودند عملکرد بالا و ماهرانهی کیت VR-Ready و جدیدترین رم DDR4 خود یعنی XPG Dazzle را در قالب یک سیستم گرماگیر جدید و معتبر مشاهده کنند. این ورژن به روزرسانی شده‌ی XPG Dazzle، قدرت اجرایی فزاینده‌ای تا 4133 مگاهرتز برای گیمرها و overclocker ها به ارمغان آورد. ADATA محصولات نوینی نیز چون EX500 (یک نگهدارنده که می‌توان تمام تجهیزات ذخیره‌سازی 2.5 اینچی را درون آن قرار داد و از آن‌ها به عنوان درایو اکسترنال استفاده کرد) را برای اولین بار به نمایش گذاشت که به امکاناتی چون رابط USB3.1 و قدرت انتقال 5 گیگا بایت بر ثانیه تجهیز شده است.

برند XPG

SSD های چند منظوره ی 3D MLC/TLC و اس‌اس‌دیهای اکسترنال

ADATA محصولاتی مانند XPG SX8000 با رابط SSD PClex4 Gen 3 که از کنترلر SMI و ساختار 3D NAND بهره‌مند است را به نمایش گذاشت که انتقال اطلاعات را با سرعتی بالغ بر 2.5 گیگابایت در ثانیه است انجام می‌دهد. SSD SU900 نیز از کنترلر SMI و ساختار MLC 3D NAND بهره‌مند می‌باشد و پاسخ به نیاز حرفه‌ای‌ها می‌باشد.

اس‌اس‌دی اکسترنال

SU800 SSD با TLC NAND با قیمت اقتصادی برای انواع PC و Laptop ها مناسب است.

نمایشگاه CES 2017

ADATA در این نمایشگاه SSD اکسترنال بادوام با Type-C را نیز به نمایش درآورد. SD700 با دوام‌ترین SSD اکسترنال با رابط USB 3.1 در سطح جهانی است و با ساختار 3D TLC NAND و نیز استاندارد نظامی IP68 برای ضدآب و ضد گرد و غبار بودن تجهیز شده است که اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران فراهم میآورد.

لوازم جانبی مدرن موبایل و منابع ذخیره سازی نوین برای اپل

پاوربانک‌ های ADATA

همینطور محصولاتی با رابط USB Type-C نیز به نمایش گذاشت تا پاسخگوی گستره‌ی وسیع نیازهای کاربران باشد. محصولاتی چون لوازم مدرن اپل مانند Card Reader  مدل AI910 و فلش فوق نازکAI920 در این نمایشگاه عرضه شد. AI910 تبادل اطلاعات و بک‌آپ گیری برای سیستم‌های iOS، اندروید و ویندوز را فراهم می‌کند و همینطور در حین انتقال اطلاعات، قابلیت شارژ شدن نیز دارد تا بتواند به عنوان پاوربانک نیز عمل کند که این امر امکانات آسان‌تر و در دسترس‌تری را برای کاربران فراهم می‌آورد. فلشAI920 یک دستگاه پیشرفته‌ی ذخیره سازی فوق کوچک و نازک برای دستگاه‌های اپلی است که با استفاده از رابط USB 3.1 سرعت انتقال بالغ بر 150 مگابایت بر ثانیه را در اختیار می‌گذارد و در عین حال ضد آب و ضد گرد و غبار نیز می‌باشد. با ADATA اختراعاتی را تجربه کنید که آینده را می‌سازد!

کابل‌های ADATA