>>>اطلاع از مدت زمان گارانتی با ارسال پیامک

اطلاع از مدت زمان گارانتی با ارسال پیامک

در راستای بهبود خدمات گارانتی و جلب رضایت مشتریان عزیز، آونگ از سرویس جدیدی برای اطلاع‌رسانی در مورد مدت زمان گارانتی رونمایی کرده است. این سامانه پیامکی، ویژه اطلاع‌رسانی در مورد مدت زمان گارانتی راه‌اندازی شده و برای استفاده از آن فقط کافی است شماره سریال محصول خود را به شماره 100001665 ارسال کنید تا از تاریخ پایان گارانتی محصول خود مطلع شوید.

در ادامه راهنمای ارسال سریال محصولات برای دو برند ای‌دیتا و دی‌لینک را مشاهده می‌‌کنید:

‌ ‌

‌ ‌

پیدا کردن سریال محصولات بر روی جعبه محصولات

‌ ‌

‌ ‌

‌ ‌

پیدا کردن سریال محصولات بر روی بدنه محصولات

‌ ‌

‌‌ ‌

ارسال سریال محصول به شماره 100001665 و دریافت پیامک تاریخ اتمام گارانتی

۱۳۹۸/۱/۲۴ ۱۰:۳۹:۲۱

۲۲ Comments

  1. admin ۱۳۹۹-۰۲-۳۱ در ۵:۰۴ بعد از ظهر

    سلام، لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت آونگ و یا شماره ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس گرفته و مشکل خودتون رو عنوان کنید.

  2. رحیم ۱۳۹۹-۰۲-۲۵ در ۱۲:۱۹ بعد از ظهر

    سلام من یک هارد ای دیتا خریدم سریال برای گارانتی فرستادم ولی پیامی برام نیامده

  3. admin ۱۳۹۸-۱۲-۲۲ در ۱۱:۴۰ قبل از ظهر

    با سلام برای راهنمایی جهت رفع مشکل خود با شماره تلفن ۱۶۶۵ تماس بگیرید.

  4. admin ۱۳۹۸-۱۱-۲۸ در ۵:۲۵ بعد از ظهر

    با سلام
    در صورتی که فقط سوکت دچار مشکل شده باشد، با تعویض قاب آسیبی به اطلاعات هارد دیسک وارد نمی شود. جهت اطلاع از هزینه و زمان تعویض قاب هارد با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید.

  5. Ebrahim ۱۳۹۸-۱۰-۰۳ در ۹:۰۳ بعد از ظهر

    سلام،خسته نباشید،من یه هاردمدلHD710Proگرفته بودم که سوکتش خراب شده وقابش باید عوض بشه،میخواستم بدونم ایاامکان داره که اطلاعاتم ازبین بره یانه؟وهزینه ی تعویض قابش چقدر هو چند روز زمان میبره که بهم تحویل بدید؟

  6. ادمین آونگ ۱۳۹۸-۰۹-۲۰ در ۱۲:۳۱ بعد از ظهر

    سلام. ممکنه کد اشتباه وارد شده باشه. با بخش گارانتی تماس بگیرید. شماره ۱۶۶۵

  7. ادمین آونگ ۱۳۹۸-۰۹-۲۰ در ۱۲:۲۸ بعد از ظهر

    سلام. محصولات ای دیتا به صورت انحصاری و فقط با گارانتی آونگ عرضه میشن و گارانتی متفرقه ای ندارن و جای نگرانی وجود نداره. بعضی مواقع کد محصول جوریه که ممکنه اشتباه خونده بشه یا اشتباه نوشته بشه( مثلا حرف l به عنوان عدد ۱ در نظر گرفته بشه). با دقت کد محصول رو چک کنید و باز هم امتحان کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید و از تاریخ گارانتی مطلع بشید.

  8. Leila ۱۳۹۸-۰۹-۱۶ در ۲:۰۵ بعد از ظهر

    اصلا کار نمیکنه سامانه من الان یه ssd خریدم نمیدونم الان گارانتیش درسته درست نیست مدت گارانتی هم اصلا نمیخوام. همینه که میگن گارانتی تو ایران بی معنی عه واقعیت داره کاش به جای این همه تبلیغ خدمات درستی اراعه بدین.

  9. صدرا ۱۳۹۸-۰۹-۱۲ در ۱۰:۲۱ بعد از ظهر

    سلام خسته نباشید یک مودم تندا گرفتم سریال نامبرو درست ارسال میکنم در جواب میزنه مودم با این مشخصات “پایان گارانتی: گارانتی تعریف نشده است”!! چندبار فرستادم همین جواب رو میده تکلیف چیه قربان لطفا راهنمایی بفرمایید؟

  10. رحمان ۱۳۹۸-۰۹-۰۳ در ۷:۱۶ بعد از ظهر

    سلام .بنده یک SSD ADATA SX900 چند سال پیش گرفتم / صد درصد تا حالا گارانتیش تموم شده . الان که خراب شده . امکان تعمیرش توسط کارشناسان شما هست؟

  11. ادمین آونگ ۱۳۹۸-۰۷-۲۵ در ۱۰:۱۶ قبل از ظهر

    با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

  12. شکیبا ۱۳۹۸-۰۷-۰۳ در ۱:۰۴ بعد از ظهر

    سلام
    من شماره سریال هارد رو ارسال کردم ولی هیچ پیامی برای من نیومده

  13. ادمین آونگ ۱۳۹۸-۰۶-۲۶ در ۱۱:۳۸ قبل از ظهر

    سلام
    با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

  14. ارغوان ۱۳۹۸-۰۶-۲۳ در ۸:۲۴ بعد از ظهر

    سلام
    من یه هارد از دیجی کالا خریدم اما هرچی سریال رو به شماره میفرستم هیچ پاسخی دریافت نمیکنم.
    لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟

  15. admin ۱۳۹۸-۰۴-۲۶ در ۴:۵۱ بعد از ظهر

    سلام، برای رفع مشکل لطفا با واحد گارانتی آونگ تماس بگیرید

  16. علی حسینی ۱۳۹۸-۰۴-۱۹ در ۲:۰۸ قبل از ظهر

    سلام من هارد Adata hd710 دارم که یهو اطلاعاتمو بالا نمیاره یعنی درایو توی سیستم نشون میده که چقدر فضای خالی داره و چقد پر ولی باز نمیکنه روی سیستمای مختلف هم امتحان کردیم اما نشد ایا اطلاعاتم از بین میره من باید چیکار کنم!?
    سپاسگزارم

  17. heshmati@avang.ir ۱۳۹۸-۰۲-۰۹ در ۹:۲۸ قبل از ظهر

    لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ تماس بگیرید

  18. صادق ۱۳۹۸-۰۲-۰۶ در ۱۱:۴۷ قبل از ظهر

    سلام. یه مودم adsl تندا گرفتم و هر چی تنظیمات مربوط به کانفینگ رو میزنم صفحه دوباره refresh میشه و میگه تنظیمات رو وارد کن. کلا تنظیمات رو نمیخونه. لطفا اگه امکانش هست از طریق ایمیل پاسخ بدین. سپاسگزارم. شماره تماس**** ۰۹۱۶۹۴۹ و ایمیل ******d@yahoo.com

  19. ادمین آونگ ۱۳۹۷-۰۸-۲۱ در ۵:۴۵ بعد از ظهر

    سلام. با شماره دیگه شرکت که پایین سایت نوشته شده تماس بگیرید: ۸۸۵۰۰۸۰۵

  20. عارف ۱۳۹۷-۰۸-۲۱ در ۴:۲۱ بعد از ظهر

    سلام.من از سایت دیجی کالا یک هارد خریدم که اون هارد رو آونگ گارانتی کرده.
    من هرچقدر اس میدم میگه که
    مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
    و وقتی شماره ۱۶۶۵ میگیرم نه بوقی و نه زنگی ………هیچ نمیزنه…….
    شماره ۱۶۶۵ کار نمیکنه تا تماس بگیرم!!!
    با چندین تا خز هم تست کردم و زنگ زدم اما زنگ نمیخوره به این خط!
    چی کار کنم؟

  21. ادمین آونگ ۱۳۹۷-۰۸-۱۹ در ۱۰:۱۸ قبل از ظهر

    سلام. با همون شماره تماس بگیرید تا راهنماییتون کنید

  22. mahdi ۱۳۹۷-۰۸-۱۶ در ۱:۴۱ بعد از ظهر

    سلام
    یه هارد گرفتم هر چقدر سریالشو میفرستم میزنه مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
    لطفا یه راهنمایی بکنید تا از زمان گارانتی مطلع بشیم
    اینم سریال ۱i1520143820

ثبت ديدگاه

ضمن آرزوی سلامتی برای شما مشتریان عزیز
مجموعه آونگ تا اطلاع ثانوی تنها به صورت غیر حضوری در ساعات اداری از طریق شماره تماس 1665 و چت آنلاین در خدمتتان است.
لطفا ضمن خودداری از مراجعه حضوری، در این لینک شرایط خدمات غیر حضوری آونگ را مطالعه فرمایید.