پیدا کردن سریال محصول و اطلاع از مدت زمان گارانتی با ارسال پیامک
در راستای بهبود خدمات گارانتی و جلب رضایت مشتریان عزیز، آونگ از سرویس جدیدی برای اطلاعرسانی در مورد مدت زمان گارانتی رونمایی کرده است. این سامانه پیامکی، ویژه اطلاعرسانی در مورد مدت زمان گارانتی راهاندازی شده و برای استفاده از آن فقط کافی است شماره سریال محصول خود را به شماره 100001665 ارسال کنید تا از تاریخ پایان گارانتی محصول خود مطلع شوید.
در ادامه راهنمای ارسال سریال محصولات برای دو برند ایدیتا و دیلینک را مشاهده میکنید:
پیدا کردن سریال محصولات بر روی جعبه محصولات
پیدا کردن سریال محصولات بر روی بدنه محصولات
ارسال سریال محصول به شماره 100001665 و دریافت پیامک تاریخ اتمام گارانتی
سلام
یه هارد گرفتم هر چقدر سریالشو میفرستم میزنه مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
لطفا یه راهنمایی بکنید تا از زمان گارانتی مطلع بشیم
اینم سریال ۱i1520143820
سلام. با همون شماره تماس بگیرید تا راهنماییتون کنید
سلام.من از سایت دیجی کالا یک هارد خریدم که اون هارد رو آونگ گارانتی کرده.
من هرچقدر اس میدم میگه که
مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
و وقتی شماره ۱۶۶۵ میگیرم نه بوقی و نه زنگی ………هیچ نمیزنه…….
شماره ۱۶۶۵ کار نمیکنه تا تماس بگیرم!!!
با چندین تا خز هم تست کردم و زنگ زدم اما زنگ نمیخوره به این خط!
چی کار کنم؟
سلام. با شماره دیگه شرکت که پایین سایت نوشته شده تماس بگیرید: ۸۸۵۰۰۸۰۵
سلام. یه مودم adsl تندا گرفتم و هر چی تنظیمات مربوط به کانفینگ رو میزنم صفحه دوباره refresh میشه و میگه تنظیمات رو وارد کن. کلا تنظیمات رو نمیخونه. لطفا اگه امکانش هست از طریق ایمیل پاسخ بدین. سپاسگزارم. شماره تماس**** ۰۹۱۶۹۴۹ و ایمیل ******d@yahoo.com
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ تماس بگیرید
سلام من هارد Adata hd710 دارم که یهو اطلاعاتمو بالا نمیاره یعنی درایو توی سیستم نشون میده که چقدر فضای خالی داره و چقد پر ولی باز نمیکنه روی سیستمای مختلف هم امتحان کردیم اما نشد ایا اطلاعاتم از بین میره من باید چیکار کنم!?
سپاسگزارم
سلام، برای رفع مشکل لطفا با واحد گارانتی آونگ تماس بگیرید
سلام
من یه هارد از دیجی کالا خریدم اما هرچی سریال رو به شماره میفرستم هیچ پاسخی دریافت نمیکنم.
لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟
سلام
با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن
سلام
من شماره سریال هارد رو ارسال کردم ولی هیچ پیامی برای من نیومده
با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن
سلام .بنده یک SSD ADATA SX900 چند سال پیش گرفتم / صد درصد تا حالا گارانتیش تموم شده . الان که خراب شده . امکان تعمیرش توسط کارشناسان شما هست؟
سلام خسته نباشید یک مودم تندا گرفتم سریال نامبرو درست ارسال میکنم در جواب میزنه مودم با این مشخصات “پایان گارانتی: گارانتی تعریف نشده است”!! چندبار فرستادم همین جواب رو میده تکلیف چیه قربان لطفا راهنمایی بفرمایید؟
اصلا کار نمیکنه سامانه من الان یه ssd خریدم نمیدونم الان گارانتیش درسته درست نیست مدت گارانتی هم اصلا نمیخوام. همینه که میگن گارانتی تو ایران بی معنی عه واقعیت داره کاش به جای این همه تبلیغ خدمات درستی اراعه بدین.
سلام. محصولات ای دیتا به صورت انحصاری و فقط با گارانتی آونگ عرضه میشن و گارانتی متفرقه ای ندارن و جای نگرانی وجود نداره. بعضی مواقع کد محصول جوریه که ممکنه اشتباه خونده بشه یا اشتباه نوشته بشه( مثلا حرف l به عنوان عدد ۱ در نظر گرفته بشه). با دقت کد محصول رو چک کنید و باز هم امتحان کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید و از تاریخ گارانتی مطلع بشید.
سلام. ممکنه کد اشتباه وارد شده باشه. با بخش گارانتی تماس بگیرید. شماره ۱۶۶۵
سلام،خسته نباشید،من یه هاردمدلHD710Proگرفته بودم که سوکتش خراب شده وقابش باید عوض بشه،میخواستم بدونم ایاامکان داره که اطلاعاتم ازبین بره یانه؟وهزینه ی تعویض قابش چقدر هو چند روز زمان میبره که بهم تحویل بدید؟
با سلام
در صورتی که فقط سوکت دچار مشکل شده باشد، با تعویض قاب آسیبی به اطلاعات هارد دیسک وارد نمی شود. جهت اطلاع از هزینه و زمان تعویض قاب هارد با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید.
با سلام برای راهنمایی جهت رفع مشکل خود با شماره تلفن ۱۶۶۵ تماس بگیرید.
سلام من یک هارد ای دیتا خریدم سریال برای گارانتی فرستادم ولی پیامی برام نیامده
سلام، لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت آونگ و یا شماره ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس گرفته و مشکل خودتون رو عنوان کنید.
سلام من سه ماه قبل یک هارد ssd با گارانتی آونگ برای لپ تاپ از یک مغازه معتبر خریدم ولی کارتن را گم کردم ، الان یه وقت برای هارد مشکلی پیش بیاد من چطور میتونم از خدمات گارانتی اش استفاده کنم؟ البته با نرم افزار تست هارد میشود پیدا کرد که این هارد چند روز استفاده شده است.ممنونم از پاسخگویی
سلام. برای استفاده از خدمات گارانتی نیازی به جعبه ندارید. سریال حک شده روی محصول کفایت میکنه
سلام من یک پاور خریدم فقط یکماه کار کرد واز ۴ چراغی بابت نشان دادن شارژ هست فقط یک چراغی روشن میشود و کم شارژ میشود لطفا راهنمایی کنید
سلام
امروز یک هارد مدل hd710pro خریداری کردم و هرچی شماره سریال رو ارسال میکنم، هیچ پاسخی دریافت نمیکنم. علت چیه؟
با سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید
با سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید
سلام من یه پاوربانک از دیجی کالا خریدم هرچی سریالش را ارسال میکنم چیزی نمیاد
سلام
امروز یک هارد مدل hd710pro خریداری کردم و هرچی شماره سریال رو ارسال میکنم، هیچ پاسخی دریافت نمیکنم. علت چیه؟
سلام ببخشید من یه هارد اکسترنال گرفتم ولی هر چقدر شماره سریال رو پیامک می کنم هیچ جوابی در نمیاد
سلام. ممکنه کد رو اشتباه وارد کرده باشین. میتونین با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن
سلام. ممکنه کد رو اشتباه وارد کرده باشین. میتونین با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن
سلام. ممکنه سریال رو اشتباه وارد کرده باشین. با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین