آموزش کار با سامانه نوبت دهی آنلاین آونگ

شرکت آونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا و از طرف دیگر افزایش مراجعات حضوری مشتریان عزیز جهت دریافت خدمات پس از فروش، اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین کرده است.

هدف از ایجاد سامانه نوبت دهی آنلاین، حرکت به سوی خودکارسازی فرآیندها و صرفه جویی در زمان و ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز است. با کمک این سامانه، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، نوبت خود را برای دریافت خدمات از آونگ دریافت کنید.

سامانه نوبت دهی آونگ، یک سامانه کاملا آنلاین برای اخذ نوبت از مراکز خدمات پس از فروش آونگ است. با مراجعه به این سامانه می‌توانید بدون مراجعه حضوری و در عرض چند دقیقه، از خدمات گارانتی آونگ بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : مراکز گارانتی
در این مقاله آموزشی قصد داریم، نحوه کار با این سامانه را تشریح کرده و یک نوبت آنلاین از آن دریافت کنیم. قبل از اقدام برای دریافت نوبت، توصیه می‌شود از شرایط گارانتی محصولات اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بخوانید : شرایط گارانتی محصولات

آموزش گام به گام دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی آنلاین آونگ

برای دریافت نوبت از سامانه، ابتدا باید به لینک زیر مراجعه کنید.

سیستم نوبت دهی مجموعه آونگ (avang.ir)

در ادامه، مراحل دریافت نوبت را به صورت تصویری دنبال می‌کنیم:

  1. با مراجعه به لینک، به صفحه اصلی سامانه وارد می‌شوید. کافی است روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

  1. در صفحه ثبت نام، باید شماره همراه خود را وارد کنید. از این طریق ثبت نام شما انجام می‌شود. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، گزینه “ارسال کد تایید به شماره تلفن همراه” را انتخاب کنید.

  1. با وارد کردن شماره تلفن همراه، به صفحه اعتبارسنجی منتقل شوید. در این صفحه باید کد تایید 6 رقمی ارسال شده به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن کد ، گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

در صورت عدم دریافت پیامک یا نیاز به تغییر شماره تلفن همراه، روی گزینه “اصلاح شماره تلفن همراه” کلیک کنید تا به مرحله قبل بازگردید.

  1. در صفحه اطلاعات شخصی، باید پروفایل کاربری خود را ایجاد یا ویرایش کنید. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام شامل نام، نام خانوادگی، شماره همراه (از قبل وارد شده) و آدرس محل سکونت است. با کلیک بر روی گزینه “ادامه“، پروفایل کاربری شما ایجاد می‌شود.

در صورتی که قبلا جهت دریافت خدمات به شرکت آونگ مراجعه کرده باشید، اطلاعات شما در سامانه ثبت می باشد. در این صورت تنها با کلیک بر روی گزینه “ویرایش“، می‌توانید اطلاعات خود را اصلاح کنید.

  1. در صفحه پرونده‌ها، می‌توانید نوبت‌های اخیر خود را مشاهده کرده و از وضعیت آن‌ها مطلع شوید. بدیهی است در صورتی که برای اولین بار می‌خواهید از سامانه نوبت دهی آنلاین آونگ استفاده کنید، پرونده‌ای جهت مشاهده وجود ندارد. روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

  1. در این مرحله، می‌توانید درخواست نوبت خود را در سامانه ثبت کنید. برای این کار کافی است گزینه “درخواست رزرو جدید” را انتخاب کنید.

همچنین در صورتی که از قبل نوبت رزرو کرده باشید، در این صفحه می‌توانید اطلاعات آن را مشاهده کنید.

  1. در مرحله انتخاب محصولات، باید نوع و تعداد محصولاتی را که می‌خواهید از خدمات پس از فروش یا گارانتی آن‌ها استفاده کنید را تعیین کنید. برای این کار ابتدا نمایندگی مورد نظر را از بین 12 نمایندگی فعال آونگ در سراسر ایران انتخاب کنید.

اگر در پیدا کردن سریال محصولات دچار مشکل شده‌اید می توانید مقاله نحوه پیدا کردن سریال محصولات و مدت زمان باقی مانده از گارانتی را مطالعه کنید. سپس با وارد کردن سریال محصول و کلیک بر روی “افزودن“، آن را در سامانه ثبت کنید.

بیشتر بخوانید : اطلاع از مدت زمان گارانتی با ارسال پیامک

در صورت عدم دسترسی به سریال محصول، با فعال کردن تیک “ورود محصول بدون سریال“، سپس انتخاب گروه محصول و تعداد محصولات هر گروه، آن‌ها را جهت دریافت نوبت اضافه کنید.

لازم به ذکر است که با افزودن محصول، زمان تقریبی مورد نیاز به صورت خودکار برآورد می‌شود. با این حال می‌توانید این مدت زمان را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از افزودن محصولات مورد نظر، گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

  1. در صفحه تایید زمان‌بندی، مدت زمان حضور و آدرس نمایندگی مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید تاریخ حضور خود در محل نمایندگی را تعیین کنید. در فیلد ساعت نیز می‌توانید ببینید که چه بازه زمانی برای حضور شما در نظر گرفته شده است.

اگر به دلیل تکمیل ظرفیت پذیرش، امکان نوبت دهی وجود نداشته باشد، هنگام کلیک روی گزینه “ادامه“، با خطای “زمان مناسبی در این بازه در این نمایندگی وجود ندارد” روبرو می‌شوید. در این صورت باید نمایندگی یا تاریخ مورد نظر را تغییر دهید.

  1. تبریک! نوبت شما در سامانه نوبت دهی آنلاین آونگ ثبت شد. در صورت اتمام موفقیت آمیز مراحل، پیامکی حاوی کد پیگیری، تاریخ و ساعت نوبت شما جهت حضور در نمایندگی آونگ ارسال می‌شود.

پس از مراجعه حضوری به نمایندگی مورد نظر، خواهشمندیم با تکمیل فرم نظرسنجی آونگ، ما را در بهبود خدمت رسانی به کاربران یاری کنید.