دی-لینک اتصالات هوشمند خود را در CES-2020 رونمایی کرد

شرکت دی‌لینک با ایجاد اتصالات هوشمند میان برنامۀ mydlink، وای‌فای 6، شبکۀ مش و دستگاه‌هایی که اینترنت نسل 5 دارند، اتصال یکپارچه‌ای را در دنیای IoT ( اینترنت اشیا) فراهم کرده است.

اتصالات هوشمند دی-لینک

دبی، امارت متحدۀ عربی، 6 ژانویه 2020 در نمایشگاه لوازم الکتریکی (CES) امسال که در لس‌آنجلس برگزار شد، شرکت دی‌لینک از نسخۀ آتی اتصالات هوشمند وای فای خود رونمایی کرد. در این نسخه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، شبکه مش، اینترنت نسل5، و وای فای 6 به کارگرفته شده است. این نسخه که تازه‎‌ترین راهکار دی‌لینک در این زمینه است، حقیقتا هوشمند است.

گسترۀ جدید دوربین‌های مای‌دی‌لینک (mydlink) امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی فراهم می‌کند و در نتیجۀ آن تجربه، نظارت و اتوماسیون بهتری را ارائه می‌دهد. این دوربین‌ها به ویژگی‌های پیشرفته و چشم‌گیری مانند قابلیت‌های هوش مصنوعی و همکاری متقابل مجهز هستند. این دوربین‌‌ها خانه‌های هوشمند را به خانه‌هایی که به هوش مصنوعی مجهزند تبدیل می‌کنند. علاوه بر اینکه این دوربین‌ها با دیگر دستگاه‌های موجود در اکوسیستم دی‌لینک‌من (MyDlink) قابلیت همکاری متقابل دارند، با سیستم‌های نظیر دستیار گوگل (Google Assistant)، الکسا آمازون (Amazon Alexa) سازگار و مطابق با استاندارد ONVIF است.

بیشتر بخوانید: پروتکل ONVIF چیست ؟

با توجه به انقلابی که در اتصال‌های دستگاه‌های قابل حمل رخ داده است، محصولات جدید دی‌لینک با اینترنت نسل 5 کار می‌کنند با این ویژگی‌ها سازگار هستند و برای کاربران خود تجربۀ سرعت فوق‌العاده‌ای را در خانه، محل‌کار و در حال حرکت فراهم می‌کند. در نمایشگاه CES 2020 محصولاتی مانند DWR-2101 5G NR MiFi و DWP-1020 5G NR Outdoor Unit جوایز افتخاری نوآوری را دریافت کردند.

روتر DWR-2101 اتصالات هوشمند دی-لینک

تازه‌ترین راهکارهای شرکت دی‌لینک که به شبکۀ مش و وای فای 6 مربوط می‌شود، اتصالات هوشمند یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند. با به کارگرفتن فن‌آوری مربوط به Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh™  و یا D-Link Proprietary Mesh از اینکه کل خانه تحت پوشش شبکۀ مش یکپارچه‌ای است، مطمئن می‌شویم. فناوری وای فای 6 ظرفیتی استثنایی، بهره‌وری بی‌سابقه و شبکۀ بی‌سیمی را برای لوازم IoT و خانه‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. این راهکار شامل روترهای Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh™، توسعه دهنده Wi-Fi شبکۀ مش، روتر و توسعه دهندۀ Wi-Fi 6 و سیستم های Wi-Fi whole Home، از جمله سیستمی که در سال 2020 برنده جایزۀ IoT Breakthrough Award شد، می‌شود. (یعنی COVR-1902 Whole Home Mesh Wi-Fi System)