راهنمای خرید دوربین های نظارتی وای فای

راهنمای خرید دوربین های نظارتی

بیشتر از امنیت: آن چه شما باید از یک دوربین امنیتی وای فای بخواهید

درگذشته دوربین ها دستگاه های ساده ای بودند. شما آن ها را به پریز برق می زدید و آن ها شروع به ضبط فیلم می کردند، فقط همین. امروزه دوربین های نظارتی وای فای کارهای بسیار بیشتری انجام می دهند و نقش های زیادی از جمله تامین امنیت، کمک به نظارت شما به کودک خود از راه دور، حیوانات خانگی و عزیزانتان و کمک به ایجاد یک خانه هوشمند ایفا می کنند.

امروزه با وجود ویژگی های فراوان و در دسترس، یافتن یک دوربین Wi-Fi که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شماست می تواند دشوار باشد. بنابراین ما این تقسیم بندی سریع را ایجاد کردیم تا به شما کمک کنیم ویژگی هایی که نیاز دارید را متوجه شوید و بهترین دوربین را برای خود بیابید.

تشخیص صدا و حرکت

این ویژگی چه کمکی به شما می کند ؟ می توانید هر لحظه در جریان اتفاقات قرار بگیرید.

سگ ها در سطل آشغال، کودکان در کابینت، پنجره ی شکسته. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا تشخیص صدا و حرکت می تواند به شما کمک کند. فرقی نمی کند که در یک اتاق دیگر، در محل کار یا در حال گذراندن تعطیلات باشید این اخطار های سودمند به شما کمک می کنند تا زمانی که اتفاقی رخ می دهد شما سریعا خبردار شده و وارد عمل شوید.

صدای دوطرفه

این ویژگی چه کمکی به شما می کند؟ می خواهید بتوانید با افراد و کودکان خود در خانه صحبت کنید.

احیانا اگر کسی وارد خانه ی شما  شود شما می توانید با استفاده از این ویژگی به او اخطار بدهید. البته می توانید با این ویژگی به کودکان خود از راه دور بگویید که روی تخت نپرند. مهم نیست از آن چه استفاده ای می خواهید بکنید صدای دوطرفه به شما این امکان را می دهد که یک دکمه را بزنید و با هرکسی که اتفاقی در سمت دیگر است صحبت کنید.

Pan/Tilt/Zoom یا PTZ

چرا آن را می خواهید ؟ حتی بهترین دوربین ها در بهترین مکان هم که نصب شده باشند باز هم زاویه دید محدودی دارند.

اگر اتاق شما یک اتاق معمولی باشد بیشتر دوربین ها ی Wi-Fi فقط یک میدان دید دارند که به اندازه ی کافی گسترده (wide) است که بتواند کل اتاق شما را از گوشه ای نمایش دهد. با یک دوربین PTZ شما می توانید آن را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید و همچنان نمایی خوب از هر اتاق همراه با بزرگنمایی در جزئیات دریافت کنید.

Full HD 1080p

چرا آن را می خواهید ؟ شما باید جزئیات دقیق را ببینید.

اگر احیانا کسی وارد منزل شما شود باید بتوانید جزییات قیافه اش را ببینید، یا اینکه ببینید چه چیزی پوشیده است. اگرچه یک دوربین 720p هنوز هم HD است، ولی یک دوربین full HD 1080p می تواند جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

اتوماسیون

چرا آن را می خواهید ؟ شما می خواهید که دوربینتان را با برنامه ای تنظیم کنید و یا به خانه ی هوشمند خود اضافه کنید.

هر چقدر هم که دوربین شما خوب و قوی باشد اما لازم نیست همیشه روشن بوده و یا در حال فیلمبرداری باشد. با استفاده از اتوماسیون شما می توانید از نرم افزار دوربین خود استفاده کنید یا آن را با IFTTT هماهنگ کنید تا بتوانید دوربین ها را با توجه به جایی که هستید یا زمان و غیره خاموش یا روشن کنید.

کنترل و پخش صدا

چرا آن را می خواهید ؟ شما نمی خواهید که کودک خود را بیازارید یا شما در حال استراحت هستید و نمی خواهید از جای خود بلند شوید.

کودکان هنگامی که شما حتی از جلوی درشان رد می شوید یا آن را باز می کنید می توانند بیدار شوند. با کنترل و پخش صدا شما می توانید از دستیار صدا بخواهید تا دوربین اتاق کودک شما را نشان دهد. همچنین شما می توانید از Alexa یا Google Assistant استفاده کنید تا دوربین را در مواقعی که نزدیک تلفن خود نیستید یا دستانتان مشغول است استفاده کنید.

یک دوربین با این ویژگی ها نیاز دارید؟ به دنبال یک دوربین D-Link Wi-Fi باشید. دی-لینک تنوع زیادی از دوربین های نظارتی حرفه ای و خانگی را در اختیار شما قرار می دهد.