برگزاری سمینار معرفی محصولات شبکه آونگ در شهر یزد

سمینار محصولات شبکه آونگ در تاریخ 2 تیر با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، متخصصان و فعالان حوزه شبکه در شهر یزد برگزار شد. این سمینار باهدف معرفی محصولات و تکنولوژی‌های جدید سازمانی برندهای D-Link, IP-COM, Schneider و Sunet برگزارشده و شامل دو بخش Active و Passive بود.

در این گردهمایی، انواع راهکارهای جدید جهت اجرای زیرساخت و سرویس‌های شبکه مناسب شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، هتل‌ها، مراکز مانیتورینگ، شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس اینترنت و غیره موردبررسی قرار گرفت.

ازجمله محصولات بررسی‌شده در این سمینار انواع سوییچ‌های شاسی، مدیریتی و غیر مدیریتی، سوییچ‌های PoE، انواع دوربین‌های نظارتی، تلفن‌های VoIP, تجهیزات بی‌سیم سازمانی، تجهیزات بی‌سیم Outdoor و انواع تجهیزات Passive زوج مسی و فیبر نوری و غیره بوده است.

این سمینار با سخنرانی مدیر فروش شبکه آونگ آقای سعید میرسجادی و معرفی شرکت و حوزه فعالیت‌های شرکت شروع گردید و سپس با معرفی محصولات سازمانی پیشرفته و خدمات و راهکارهای متمایز شرکت آونگ توسط کارشناس ارشد بازرگانی آقای ناصر صیدی و کارشناس ارشد بازاریابی محصول آقای محسن شهروز ادامه پذیرفت و در پایان مراسم هدایایی به‌رسم یادبود به برخی از شرکت‌کنندگان محترم اهدا گردید.

شرکت آونگ به‌عنوان نماینده رسمی برترین و کامل‌ترین محصولات شبکه در ایران و با بهره‌گیری از برندهای معتبر شبکه مانند,دی لینک، IP-COM, اشنایدر، ایسوس، سانت بهترین راهکارهای سازمانی شبکه را ارائه کرده و به‌زودی در کلیه استان‌ها سمینارهای محصولات شبکه را برگزار خواهد کرد.