ریکاوری رایگان هارد وسترن دیجیتال فقط با گارانتی آونگ

برند آونگ، برای اولین بار در ایران، سرویس ریکاوری رایگان را برای هاردهای وسترن دیجیتال در 6 ماه اول گارانتی ارائه می‌کند.

دستگاه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات از جمله هاردها به دلایل مختلف از جمله ویروسی شدن، خاموشی ناگهانی سیستم، حذف تصادفی و یا وجود ارورهای مختلف ممکن است در معرض از دست رفتن دیتا و اطلاعات قرار بگیرند. در این شرایط برای دسترسی دوباره به اطلاعات خود به خدمات ریکاوری دیتا نیاز پیدا می‌کنید.

اما نکته‌ای وجود دارد این است که ریکاوری اطلاعات بسته به اینکه چه اتفاقی برای هارد شما افتاده است، هزینه متفاوتی خواهد داشت. همچنین این هزینه، رابطه مستقیمی با زیاد بودن فضای هارد دارد. در نهایت باید گفت که احتمال بازگردانده‌شدن اطلاعات، به تشخیص دقیق مشکل و علت خرابی توسط متخصص و تجهیزاتی که او در اختیار دارد، بستگی دارد.

بهره‌مندی از یک سرویس ریکاوری اطلاعات رایگان می‌تواند یک راه عالی و مطمئن برای بازگرداندن اطلاعات و جلوگیری از هزینه‌های گزاف باشد.

این سرویس رایگان ریکاوری اطلاعات، دقیقا همان خدمتی است که شرکت آونگ برای دارندگان هاردهای وسترن دیجیتال درنظر گرفته است. از این رو با خیال راحت می‌توانید مهمترین دیتاهای خود را در هارد وسترن دیجیتال ذخیره کنید. تجهیزات بروز و متخصصان باتجربه این شرکت ضامن نجات اطلاعات شما هستند!

در این میان حذف اتفاقی اطلاعات، یکی از مهمترین دلایل این مشکل است. با این‌حال احتمالا نسبت به دلایل دیگر، خرج کمتری را برای شما می‌تراشد. چرا که در این حالت، اطلاعات به‌صورت فیزیکی روی هارددیسک وجود دارند و با راه‌حل‌های نرم افزاری می‌توان اطلاعات را ریکاوری کرد. با‌این حال همین موضوع نیز می‌تواند تا چندصد هزار تومان هزینه داشته باشد!

در طرف مقابل، آسیب فیزیکی و ضربه دیدن هارد، پرهزینه‌ترین حالتی است که ممکن است تجربه کنید. بازگردانی اطلاعات در صورت آسیب فیزیکی هارد، گاها نیاز به تغییر قطعات، استفاده از تجهیزات پیشرفته، مهارت بالای فرد متخصص و … دارد. به همین دلیل ممکن است تا چندین میلیون هزینه داشته باشد!

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حوزه ریکاوری اطلاعات فعال هستند که گاها به دلیل عدم آگاهی یا نیاز مبرم مشتریان، آن‌ها را با هزینه‌های غیرمتعارفی روبرو می‌کنند. سرویس رایگان ریکاوری اطلاعات آونگ، شما را از شر این فرآیندهای پیچیده و هزینه‌های سرسام‌آور نجات می‌دهد.

در واقع آونگ برای هاردهای وسترن دیجیتال، 24 ماه گارانتی درنظر گرفته است و سرویس رایگان ریکاوری اطلاعات نیز در 6 ماه اول شروع گارانتی برای کاربران مهیا است.

برند آونگ با سال‌ها تجربه در حوزه IT، یکی از شرکت‌هایی است که متنوع‌ترین سبد محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و همواره در تلاش است تا خدمات خود را به بهترین شکل به کاربران ارائه دهد.