لوازم جانبی گیمینگ MSI با گارانتی آونگ در راه بازار

پس از اعلام همکاری شرکت تایوانی ام‌اس‌آی به عنوان برترین تولیدکننده‌ی قطعات و سخت‌افزارهای گیمینگ دنیا و شرکت آونگ به عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کننده و پشتیبان‌های حوزه‌ی فناوری در ایران و معرفی مادربورد، کارت گرافیک و پاورهای ام‌اس‌آی که با گارانتی آونگ وارد بازار می‌شوند، حالا نوبت به لوازم جانبی این شرکت رسیده است.

ام‌اس‌آی تلاش کرده در تمام زمینه‌های ممکن برای گیمرها طیف وسیعی از محصولات را عرضه کند تا علاقمندان این برند بتوانند با خیال راحت و اطمینان از حداکثر هماهنگی بین قطعات، قطعات و لوازم جانبی خود را انتخاب کنند. بر همین اساس، در کنار قطعات اصلی کامپیوتر، لوازمی مثل کیبورد، ماوس و هدست نیز با رویکرد گیمینگ با برند ام‌اس‌آی معرفی شده‌اند. این کالاها پیش از این به صورت گسترده در بازار ایران عرضه نمی‌شدند اما به زودی قرار است توسط شرکت آونگ و با گارانتی رسمی این شرکت، این کار صورت گیرد.

در اولین گام از این اقدام، قرار است دو صفحه کلید گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE TKL و VIGOR GK71 SONIC، ماوس مدل CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS و هدست IMMERSE GH61 وارد بازار شوند.

کیبوردهایی که از آن‌ها نام بردیم، هر دو از کلیدهای مکانیکی با نورپردازی مخصوص ام‌اس‌آی موسوم به RGB Mystic Light بهره می‌برند. VIGOR GK71 SONIC محصولی ۸۵۴ گرمی و مجهز به یک استراحت‌گاه مچ جداگانه از جنس مموری فوم است که از کلیدهای مخصوص MSI SONIC استفاده می‌کند. در مقابل، VIGOR G50 LOW PROFILE با وزن ۵۶۰ گرم و کابل اتصال USB Type C قابل جدا شدن و کلیدهای Kalih Low Profile، و یک کیف مسافرتی، یک کیبورد مناسب برای حمل و نقل و جابجایی است.

ماوس بی‌سیم CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS نیز همانطور که از نامش پیداست، محصولی بسیار سبک است و تنها ۷۴ گرم وزن دارد. دقت نرم‌افزاری این محصول تا ۲۰۰۰۰ نقطه در اینچ است و با شارژ کامل می‌تواند تا ۸۰ ساعت کار کند. ضمن اینکه این محصول نیز از RGB Mystic Light بهره می‌برد و با استفاده از کلیدهای OMRON تا ۶۰ میلیون کلیک دوام خواهد داشت. کل زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این ماوس ۹۰ دقیقه است و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ هم می‌توان تا ۹ ساعت از آن استفاده کرد.

آخرین محصول، هدست IMMERSE GH61 است که یک هدست سیمی با قابلیت اتصال با کابل USB و کابل ۳.۵ میلیمتری است. این هدست مجهز به یک میکروفون جمع شدنی با کیفیت است و برای رسیدن به یک تجربه‌ی صوتی، از آمپلیفایر و DAC قدرمند ESS Sabre بهره می‌برد. این محصول از نرم‌افزار صوتی قدرتمند Nahimic پشتیبانی می‌کند و با توجه به قابلیت جمع شدن و عرضه به همراه یک کیف حمل، محصولی مناسب برای جابجایی است.