روتر DWR-925W دی لینک رونمایی شد

شرکت دی لینک که در عرصه‌ی ابزارهای ارتباطی برای شبکه‌های تجاری کوچک، متوسط و بزرگ، در جهان پیشتاز است، روتر DWR-925W 4G دی لینک را در تاریخ 3 مه 2020 در شهر دبی امارات رونمایی کرد که برای بازار خاورمیانه و آفریقا در نظر گرفته شده است و ارتباطاتی بدون قطعی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

معرفی روتر DWR-925W 4G LTE M2M

این روتر 3G/4G با سهولت استفاده و کارایی بالا طراحی شده و دارای پورت اختصاصی گیگابیتی WAN است و از دو سیم‌کارت موبایل با تکنولوژی 4G LTE استفاده می‌کند تا بیشترین پشتیبانی و تطبیق‌پذیری را برای کارهای عظیمی که برای ارتباطات بین ماشین‌ها (M2M) لازم است، مهیا کند.

روتر دی‌لینک DWR-925W دارای چهار پورت گیگابیتی LAN است که برای اتصال به دستگاه‌ها از طریق سیم کاربرد دارد و امکان انجام کارهایی با سرعت بالا را فراهم می‌کند. در عین حال، از استاندارد 802.11AC برای ارتباط بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که سرعت آن تا 1200 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. بنابراین می‌توانید در مواقع نیاز، به صورت بی‌سیم به اینترنت وصل شوید و داده‌ها را با سرعت بالا منتقل کنید.

وجود ابزارهای قدرتمند برای وی‌پی‌ان (VPN) و کنترل از راه دور با امکاناتی پیشرفته که با استفاده‌ی آسان همراه شده است، باعث می‌شود که روتر DWR-925W هم برای کارهایی در مقیاس وسیع و هم برای استفاده‌ی شخصی مناسب باشد.

کاربران می‌توانند به کمک روتر دی لینک DWR-925W 4G LTE M2M به راحتی به اینترنت پرسرعت موبایل با فناوری 3G و 4G و LTE متصل شوند و از سرعت اینترنت نهایت لذت را ببرند. این سرعت که برای دریافت اطلاعات به 300 مگابیت بر ثانیه می‌رسد، دارای حالتی است که بار ترافیکی بر روی دو سیم‌کارت را تنظیم می‌کند و در حالت متعادل نگه می‌دارد.

ماژول حرفه ای دوگانه‌ی 4G در بهبود پهنای باندی که از شرکت محلی اینترنت (مثل ایرانسل یا همراه اول) دریافت می‌کنید، موثر است و یک ارتباط بدون قطعی و 100 درصدی را برای همه‌ی کسب‌وکارها و کارهای مهم و حیاتی تضمین می‌کند.

سکیر حسین (Sakkeer Hussain)، مدیر فروش و بازاریابی دی لینک خاورمیانه می‌گوید: «امروزه یک ارتباط سریع و قابل اعتماد به‌خصوص برای کسب‌وکارها در هر سطح و اِشِلی، بسیار مهم است؛ زیرا در حال حاضر، حضور در بازار نیازمند دورکاری بدون وقفه و زیرساخت‌های آموزش مجازی است. ما باور داریم که عرضه‌ی روتر DWR-925W 4G LTE M2M دی لینک در منطقه‌ی خاورمیانه با استقبال مواجه می‌شود و مشتاقیم که به همراه شرکای خود، محصولات بیشتری به بازار عرضه کنیم.»

می‌توان روتر جدید دی لینک (D-Link) را در مکانی دور از دوربین‌ها قرار داد و از طریق آن، به سیستم‌ها و تصاویر دوربین‌های تحت شبکه (IP) بدون هیچ‌گونه تماس فیزیکی دسترسی پیدا کرد. ارتباط اینترنتی سریع از طریق سیم‌کارت با تکنولوژی اینترنت LTE، به کاربران مختلف اجازه می‌دهد که به طور همزمان بتوانند ایمیل خود را چک کنند و به صورت آنلاین، ویدئو ببینند یا به موسیقی گوش دهند. تنظیمات fallback که برای شرایط اضطراری قابل استفاده است و همچنین، تقسیم بار بین دو سیم‌کارت، اطمینان‌پذیری و انعطاف‌پذیری را برای شبکه‌های ترکیبی تأمین می‌کند.

ساخت بدنه‌ی روتر دی لینک DWR-925W با استانداردهای صنعتی، باعث شده است که یک ارتباط پرسرعت و قابل اعتماد را در شرایط محیطی غیرمتعارف هم فراهم کند.

بدنه‌ی مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی و مقاومت در محیطی با دما و رطوبت بالا، باعث می‌شود که روتر دی‌لینک DWR-925W برای کاربردهای ماشین به ماشین (M2M) در اکثر قریب به اتفاق محیط‌ها مناسب باشد. ورودی جریان برق برای این روتر قابل تغییر است و می‌توان از هر منبع تغذیه‌ای که در دسترس است، برای آن استفاده کرد.

ویژگی‌های روتر DWR-925W 4G دی لینک

  • اتصالات: فناوری ترکیبی LTE سریع که تا سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را ثبت می‌کند و دارای حالت تعادل بار ترافیکی روی دو سیم‌کارت (dual SIM load balancing mode) است

اترنت گیگابیتی برای سازگاری بیشتر

پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای اطمینان و سرعت بیشتر

استاندارد بی‌سیم 802.11AC برای دسترسی بدون قطعی به شبکه

  • سادگی: نصب و راه‌اندازی سریع (Plug-and-Play) با رابط اترنت، تنظیمات پیشرفته با کاربری آسان به کمک رابط تحت وب
  • امکانات وی‌پی‌ان و مدیریتی پیشرفته: پشتیبانی از IPSec، PPTP، L2TPv2، GRE و OpenVPN
  • مقاوم و قابل تطبیق با محیط: در محیط‌هایی با دماها و رطوبت‌های مختلف قابل استفاده است
  • در دسترس بودن: به زودی روتر DWR-925W 4G LTE M2M در همه‌ی نمایندگی‌های فروش در دسترس خواهد بود