بررسی کیس XPG Invader مدیوم تاور توسط TweakTown

وقتی که برای اولین بار اعلام شد XPG قصد ورود به حوزه تولید کیس را دارد، توجه افراد بسیاری به این خبر جلب شد و همه دوست داشتند ببینند این شرکت چگونه از پس این چالش جدید برمی‌آید. کیس XPG Invader  در نگاه اول شباهت بسیاری با رقبای خود در بازار دارد. اما وقتی این محصول را با دقت بیشتری بررسی می‌کنیم،  متوجه می‌شویم که کیفیت ساخت بالا و قابلیت‌های متنوع آن در کنار مقرون به صرفه بودنش، می‌تواند نظر هر مشتری را به خود جلب کند.

آزمایش این محصول توانست نکات جالب توجه‌ای را به ما نشان دهد. چرا که معمولا از محصولاتی با این قیمت انتظار می‌رود که عملکرد متوسط رو به بالایی داشته باشند. اما کیس XPG Invader توانست در برخی از موارد عملکرد عالی از خود به نمایش بگذارد.

بررسی کیس مدیوم تاور xpg invader توسط tweakdown

در هنگام آزمایش، اندازه گیری‌ها نشان داد که دمای محیط ۲۲.۴ درجه سانتیگراد با رطوبت ۴۵ درصد است. همچنین دمای واحد پردازنده H100 تقریبا ۴۴.۶ درجه سانتی گراد مشاهده شد، یک نتیجه شگفت انگیز که کیس ایکس پی جی اینویدر را در رقابت شانه به شانه با بسیاری از رقبای گران قیمت خود قرار می‌دهد. دمای عملکردی واحد پردازش گرافیکی هم چیزی در حدود ۳۸ درجه سانتی گراد اندازه گیری شد.

حال می‌خواهیم بیشتر در خصوص نکات جذاب Invader صحبت کنیم. اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، طراحی کنترلر RGB است که از هر دو فرمت ARGB و RGB استاندارد پشتیبانی می‌کند. ارزش این موضوع وقتی مشخص می‌شود که می‌بینیم این حالت در سایر کیس‌های هم رده وجود ندارد. اتصال موجود بین پنل جلویی به فیلترهای گرد و خاک، زمان سر هم کردن این اجزا را کوتاه‌تر می‌کند. به قابلیت‌های XPG کانال‌های مخصوص برای عبور کابل‌های اتصال را نیز اضافه کنید. این کانال‌ها در کنار محفظه‌های عبور سیم، امکان اتصال مستقیم اجزای مختلف به یکدیگر را فراهم می‌سازند.

کیس Invader یکی از اولین محصولاتی است که شرکت XPG برای ورود به بازار از آن استفاده کرده است. این محصول جذاب این نوید را به ما می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور، خبرهای بیشتری در خصوص کیس‌های XPG خواهیم شنید.

مشخصات سیستم تست

مارد بورد: Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi) Z390

پردازنده: Intel Core i7 8700k

سیستم خنک کننده: Corsair H100 Pro RGB

مموری: Corsair Vengeance Pro RGB CMW32GX4M4C3000C15

کارت ویدیو: MSI GeForce RTX 2060 Gaming Z

حافظه: SanDisk M.2 256GB

منبع تغذیه: SilverStone Strider Platinum 1000W

سیستم عامل: Microsoft Windows 10 Home 64-bit