حافظه SSD اکسترنال SE760 ای دیتا معرفی شد؛ درایو پرسرعتی که همیشه همراه شماست

رسانه شهر سخت افزار در بررسی حافظه SSD اکسترنال SE760 ای دیتا، یکی از جدیدترین انواع SSD می نویسد: اگر به دنبال مزایای SSD و استفاده از آن‌ها به شکل قابل حمل هستید، بهتر است نگاهی به مدل تازه معرفی شده SE760 از سوی ADATA بیندازید.

شرکت ADATA که از تولیدکنندگان مطرح ماژول‌های D-RAM، محصولات بر پایه حافظه‌های فلش NAND و لوازم جانبی موبایل به حساب می‌آید، چندی پیش از عرضه SSD اکسترنال SE760 خبر داد. این محصول طراحی شیک و ابعادی کوچک داشته که باعث قابل حمل شدن هر چه بیشتر آن می‌شود. همچنین این مدل از رابط USB 3.2 Gen 2 پشتیبانی می‌کند که به طبع باید انتظار عملکرد بالایی در خصوص سرعت خواندن و نوشتن آن داشت.

حافظه SSD اکسترنال SE760 ای دیتا

از نظر ظاهری، این محصول کوچک و جمع‌‌و‌جور، ساده و دل‌پسند است. قاب فلزی و براق آن زیبا و باکیفیت به نظر می‌رسد. همان طور که گفته شد، این ‌ SSDاکسترنال از فناوری USB 3.2 Gen 2 استفاده می‌کند که از نظر تئوری باید به سرعت خواندن و نوشتن ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه دست یابد، به عبارتی ۱۲ برابر سریع‌تر از هارد دیسک اکسترنال. با چنین سرعتی کاربران می‌توانند یک فایل ویدیوی 4K با حجم ۱۰ گیگابایت را در عرض تنها ۲۰ ثانیه منتقل کنند.

حافظه SE760 ای دیتا بهتر از هر هارد دیسک،‌ آسان در استفاده

SE760 ای دیتا تمام برتری‌های یک SSD در برابر هارد دیسک اعم از مقاومت در برابر شوک الکتریکی، لرزش و البته کارکرد بدون صدا را داراست. به علاوه از کانکتور Type C که از هر دو جهت قابل استفاده است، بهره می‌برد که این یعنی خبری از دردسرهای قدیمی برای وصل کردن کابل به آن نیست. همچنین بی هیچ دردسری می‌توان آن را به ‌ویندوز، مک و اندروید متصل کرده و بدون محدودیت محتوای مورد نظر را بین آن‌ها منتقل کرد. به طور خلاصه، این محصول همه‌ مزیت‌های یک SSD را در کنار اتصال پذیری ساده و بی دردسر و البته قابلیت‌های USB Type C در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حافظه SSD اکسترنال SE760 ای دیتا

در پایان ضمن دعوت از شما برای به اشتراک گذاری تجربه کاری خود با جدیدترین SSD ای دیتا، مشخصات کامل آن را در صفحه اختصاصی SE760 بخوانید.