دی‌لینک سیستم Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh COVR-1102 را معرفی می‌کند

COVR-1102 AC1200 که یک سیستم وای فای مش خانگی دوباند است، برای تمام لوازم هوشمند خانگی شبکه‌ای یکپارچه، با کارایی و عملکرد بالا و پوشش بیشتری را فراهم می‌کند.

دبی، امارات متحده عربی، 24 ژانویه، سال 2020شرکت دی‌لینک اعلام کرد که قصد دارد سیستم جدید خود COVR-1102 AC1200 را معرفی و روانۀ بازار کند. این سیستم وای‌فای شبکه‌ای خانگی است که تمام لوازم هوشمند خانه را تحت پوشش قرار داده و Dual Band یا دوباند است. این سیستم یکی از نخستین سیستم های شبکه الکترونیکی خانگی و سبک زندگی مدرن یعنی Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh ™ به حساب می‌آید.  این فناوری استاندارد که مبتنی بر شبکۀ مش است موجب بیشتر شدن انعطاف‌پذیری دستگاه‌ها و سهولت استفاده از آنها می‌شود. زیرا کاربران با به کار گرفتن آن می‌توانند به راحتی دستگاه‌های جدیدی را به شبکۀ مش اضافه کرده و قسمت بیشتری از خانۀ خود را تحت پوشش شبکۀ هوشمند قرار بدهند. به دلیل وجود ویژگی‌هایی مانند قابلیت خود ساماندهی و خود بهینه‌سازی عملکرد و کارآیی شبکه به حداکثر می‌رسد. سرعت سیستم COVR-1102 آن قدر بالا هست که بتواند به طور همزمان از چندین دستگاه که در حال انجام کارهای سنگین و پردازش داده‌های حجیم هستند پشتیبانی کند، مانند استریم کردن تصاویر HD. همچنین این سیستم می‌تواند در فضاها و ساختارهای مختلفی استفاده شود، تا 325 متر مربع را با وای فای به صورت یکپارچه پوشش می دهد، به دلیل داشتن گزینۀ استفاده از اتصال سیمی اترنت انعطاف‌پذیری آن در هنگام اجرا و نصب بیشتر هم می‌شود. با وجود برنامۀ رایگان D-Link Wi-Fi App راه‌اندازی این سیستم آسان شده است.  سیستم Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh با ایجاد امکان همگام‌سازی خودکار تنظیمات شبکه را در تمام نقاط تحت پوشش یکسان می‌نماید. سیستم COVR-1102 از WPA3 نیز پشتیبانی می‌کند. WPA3 آخرین استاندارد رمزگذاری بی سیم برای کاربران فردی است.

بیشتر بخوانید : مقایسه استانداردهای امنیتی بی سیم: WEP، WPA، WPA2 و WPA3

ویژگی‌های دیگر سیستم COVR-1102:

یک شبکۀ یکپارچه: برای تمام وسایل خانه یک شبکۀ بی‌سیم یکپارچه با یک نام شبکه و رمز عبور وجود دارد.

هدایت هوشمند (Smart Steering): به صورت اتوماتیک هر دستگاهی را به بهینه‌ترین باند موجود هدایت می‌کند، بافر و تاخیر را کاهش می‌دهد.

رومینگ هوشمند (Smart Roaming): به طور خودکار قدرت سیگنال‌ها را بررسی کرده و به قویترین Covr Point متصل می‌شود تا کاربران بتوانند آزادانه در سراسر خانه حرکت کنند و در تمام نقاط خانه بتوانند از این سرویس بهره‌مند شوند.

سازگاری با دستیار صوتی: کنترل عملکرد روتر با استفاده از دستورات صوتی که توسط الکسا یا دستیار گوگل صادر می‌شود.