دی-لینک از دوربین های امنیتی خانگی جدید در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد

دوربین های جدید دی-لینک در نمایشگاه CES 2020

شرکت D-Link در نمایشگاه CES دوربین‌های نظارت تصویری Wi-Fi خود که مختص فضاهای داخلی و خارجی منازل هستند را به نمایش گذاشت؛ قدرت پردازش این دوربین‌ها آنقدر هست که قادر به تمایز دادن افراد از اشیاء باشد و همچنین می‌توانند صدای شکستن شیشه را تشخیص دهند. شرکت D-Link ادعا دارد که با وجود چنین ویژگی نیاز به ارسال فیلم به فضای ابری برای انجام تحلیل از بین می‌رود و در نتیجه هشدارها سریعتر و دقیق‌‍‌تر اعلام خواهند شد.

یقینا دوربین مدل DCS-8302LH  شرکت D-Link  که در فضای باز از آن استفاده می‌شود (مدلی که در بالا سمت راست تصویر قرار دارد)، بین این مدل جذاب تر و جالب تر است. ردیاب حرکتی که به طور پیش فرض بر روی برد این دوربین قرار دارد می‌تواند باعث ایجاد آژیر و نور شود که در نتیجۀ آن توجه مزاحمان را به خود جلب کرده و قبل از انجام هر حرکت عجولانه‌ای به دوربین نگاه کنند و صورت آنها ثبت شود. اگر این حقه کار ساز نباشد، می‌توان از ویژگی صوتی دو طرفۀ دوربین برای ایجاد سر و صدا و ترساندن آنها استفاده کرد.

دوربین مدل DCS-8526LH  شرکت D-Link ، دستگاهی است که قابلیت چرخش و حرکت به بالا و پایین دارد و در نتیجه می‌تواند نمای 360 درجه‌ای از اتاق ارائه دهد و افرادی که در داخل آن حرکت می‌کنند را‌ ردیابی کند. درست مانند مدل دیگر که مخصوص فضای خارجی است این مدل هم قابلیت دریافت صدا به صورت دو طرفه را دارد. هر دو دوربین Full HD  هستند و کیفیت تصویر آنها 1080 می‌باشد. روی دوربین‌های جدید درگاه کارت حافظه microSD وجود دارد که تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، جهت پخش و دسترسی به تصاویر در NAS و شبکۀ شخصی شما (از طریق وای‌فای یا اترنت)، دوربین‌های جدید D-Link از ONVIF Profile S پشتیبانی می‌کنند.

مدل DCS-8302LH که مختص فضای خارجی است در سه ماهه دوم و پیش بینی می‌شود DCS-8526LH که ویژۀ فضاهای داخلی است در سه ماهه سوم به بازار عرضه شود.