با خرید محصولات دارای گارانتی آونگ، تا 72 درصد تخفیف اینترنت هدیه بگیرید!

شرکت آونگ با همکاری شرکت پارس آنلاین، برای مدت محدودی برای تعدادی از خریداران محصولات دارای گارانتی آونگ، تخفیفاتی حداکثر تا 72%  برای سرویس اینترنت ADSL  پارس آنلاین 6 ماهه در نظر گرفته است. این تخفیفات برای کاربران خانگی و کاربران بازی های آنلاین در نظر گرفته شده است.
کدهای تخفیف ذکر شده روی بسته های محصولات نصب شده است و با خراشیدن بخش کد می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.  میتوانید با کلیک بر روی عکس هر پکیج، به صفحه کد تخفیف وارد شوید:

ویژه بازی های آنلاین

ویژه کاربران خانگی

شما می‌توانید با خرید هرکدام از محصولات آونگ مانند مودم، روتر، هارددیسک و درایو SSD  با گارانتی آونگ تا %72 تخفیف هدیه بگیرید. این تخفیف برای سرویس اینترنت پرسرعت 8 مگابایتی پارس آنلاین برای بسته‌های 6 ماهه ارائه شده است.

به این صورت با یک تیر دو نشان زدید؛ هم از یک محصول فوق العاده با گارانتی  آونگ بهره‌مند می‌شوید و هم با تخفیف درست و حسابی از یک سرویس اینترنت پرسرعت و مطئمن لذت می برید. فقط باید بجنبید که تعداد تخفیف ها محدود است !

در صورت بروز هر سوال یا ابهامی :

شماره تماس 1585 و آدرس ایمیل vodsupport@parsonline.com آماده پاسخگویی سئوالات شما مشتریان عزیز جهت انجام مراحل ثبت نام سرویس پارس آنلاین است.