فروش ویژه محصولات شبکه ایسوس در سومین نمایشگاه خودرو

امسال نمایشگاه خودرو تهران میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهد بود تا افراد برگزیده به‌عنوان تیم ملی ایران، برای اعزام به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (WESG) در رشته PES 2019مشخص شوند. این مسابقات از ۱۸ تا ۲۱ دی برگزار خواهند شد. 

آونگ نیز به همراه ایسوس در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات شبکه ایسوس را با تخفیف های ویژه به فروش می رساند. این رویداد با برنامه های متنوعی از جمله قرعه کشی‌های بزرگ با جوایز ویژه، بازی با VR و تجربه بازی با قوی‌ترین قطعات ایسوس و استریم توسط استریمرهای معروف هم همراه است. دراین نمایشگاه آونگ هر روز قرعه کشی دارد و کلی جایزه باحال براتی شما در نظر گرفته است. پس حتما یه سر به ما بزنید. ما از تاریخ 18 تا 21 دی ماه منتظرتان هستیم.

همچنین در کنار این مسابقات رویدادهای مختلف مرتبط با خودرویی وجود خواهد داشت که باعث می‌شود بازدیدکنندگان از این بخش نمایشگاه با رضایت بیشتری مجموعه شهرآفتاب را ترک کنند. البته برگزاری این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران، به معنی پایه‌ریزی مسابقات اختصاصی شبیه‌سازهای خودرو در سال‌های آتی برگزاری مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور و حتی تکرار آن در سطح نمایشگاه‌های استانی خواهد بود. بنابراین آماده باشید تا بزرگترین رویداد ورزش‌های الکترونیک امسال در کنار مهم‌ترین رویداد خودرو‌یی کشور برگزار شود.

حتما سری به این نمایشگاه هیجان‌انگیز بزنید.