معرفی محصولات جدید ADATA در CES 2019

ای دیتا  یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید ماژول‌های حافظه پیشرفته، محصولات مبتنی بر فناوری NAND Flash و لوازم جانبی قابل‌حمل است. این شرکت اعلام کرده است  که در نمایشگاه CES سال جاری در لاس‌وگاس حضور خواهد داشت تا از محصولات جدید و هیجان‌انگیز خود برای گیمرها، اورکلاکرها، علاقه‌مندان به کامپیوتر و کاربران عمومی رونمایی کند.

ای دیتا در قالب پروژه‌ی ” نوآوری آینده” محصولات جدید خود شامل SSD، ماژول‌های حافظه و لوازم جانبی مخصوص بازی را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهد. این محصولات در تاریخ 9 ام تا 12 ام ژانویه در این نمایشگاه نمایش داده می‌شوند.

XPG GAMMIX S11 Pro و SX8200 Pro SSDs

استفاده از فناوری پیشرفته 3D NAND Flash در XPG GAMMIX S11 Pro و SX8200 Pro موجب می‌شود این SSD ها تا ظرفیت 2 ترابایت را پشتیبانی کنند درحالی‌که از کارایی و قابلیت اعتماد زیاد و (مجموع ترابایت نوشته‌شده)TBW بالایی برخوردار هستند.

SX8200 Pro و S11 Pro سریع‌ترین SSD های در دنیای امروز XPG است. این SSD ها مجهز به رابط فوق‌سریع PCIe Gen3x4 است که سرعت خواندن و نوشتن 3500/30000 مگابایت در ثانیه را ارائه می‌دهد که بسیار سریع‌تر از SSD های SATA است. با پشتیبانی از NVMe 1.3 سرعت فوق‌العاده خواندن و نوشتن تصادفی K/380K 390را ارایه می‌دهد. بهره‌مندی از قابلیت‌هایی مانند SLC caching، DRAM cache buffer، رمزنگاری سرتاسر (End-to-End (E2E) Data Protection) و فناوری اصلاح خطا LDPC موجب می‌شود که این SSD از سرعت‌بالا و یکپارچگی عملکرد حتی در برنامه‌هایی با سرعت‌بالا مانند بازی، رندر کردن و اورکلاک برخوردار باشد.

SSDاکسترنال مدل SE800 ای دیتا

این درایو اکسترنال مجهز به نسل دوم (Gen2) رابط Type-C است در نتیجه SE800 تجربه جدیدی از سرعت را در درایوهای اکسترنال SSD ارائه می‌کند. سرعت خواندن و نوشتن 1000 مگابایت در ثانیه این درایو تقریباً دو برابر سریع‌تر از رقبای دیگر است. SE800 از طیف وسیعی از دستگاه‌ها اعم از اندروید، ویندوز و Mac OS پشتیبانی می‌کند تا کاربران همیشه و همه جا در سریعترین حالت ممکن به اطلاعات ارزشمند خود دسترسی داشته باشند.

حافظه رم XPG SPECTRIX RGB D80

ماژول حافظه XPG SPECTRIX D80 DDR4 نیز در لاس‌وگاس رونمایی خواهد شد. ای دیتا رکورد سرعت را با اورکلاک 4933 مگاهرتز شکست. یک رکورد جدید برای ماژول‌های حافظه با مادربرد MSI Z390I.

SPECTRIX D80 اولین حافظه RGB DDR4 جهان با سیستم خنک‌کننده هیبریدی است که دارای یک هیت سینک آلومینیومی، مواد ترموالیزه کننده روی PCB و یک هیت سینک مایع است.

حافظه و SSD جدید XPG SPECTRIX

ای دیتا همچنین دو محصول جدید XPG SPECTRIX RGB را به نمایش خواهد گذاشت. ازجمله یک حافظه جدید DDR4 و یک MD2 SSD. ماژول حافظه SPECTRIX جدید دارای طراحی اختصاصی RGB است که قسمت قابل‌توجهی از سطح ماژول را پوشش می‌دهد و به هر دو طرف ماژول متصل شده است که موجب زیبایی بصری خیره‌کننده‌ای می شود.

همچنین یک SSD مخصوص بازی XPG نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. این SSD جدید دارای رابط کاربری PCIe Gen3x4 بوده و سرعت خواندن / نوشتن 3500/30000 مگابایت در ثانیه را ارائه می‌کند. علاوه بر این، SSD دارای LED هایی است که به‌طور مستقیم در این ماژول ساخته‌شده است که بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی روشن می‌شود.

هدست گیمینگXPG EMIX H30 SE

آگاهی کامل از شرایط موجود برای برنده بودن در میدان نبرد از اهمیت زیادی برخوردار است. بدون آن دشمنان شما بر شما غلبه پیداکرده و زمانی که شما انتظار ندارید شما را غافلگیر می‌کنند. EMIX H30 SE به نوبه خود با صدای فراگیر 7.1 به کمک کاربر می‌آید و به آن‌ها کمک می‌کند تا صدای دوستان و دشمنان خود را حتی در پشت سر خود بشنوند، درنتیجه خبری از غافلگیری نیست. این هدست دارای 4 اکولایزر متفاوت برای استفاده در شرایط مختلف به‌صورت بهینه‌شده است: بازی، فیلم، موسیقی و صدا.

کیبورد جدید گیمینگ مکانیکال XPG

در نمایشگاه CES 2019 شرکت ای دیتا از یک کیبوردی گیمینگ مکانیکی برای گیمرهای حرفه‌ای رونمایی می‌کند. در این کیبورد از سوییچ‌های MX Green استفاده‌شده است که تجربه کلیک‌هایی متوسط با فیدبک عالی را برای استفاده‌کنندگان ایجاد می‌کند. علاوه بر این کیبورد به‌گونه‌ای طراحی‌شده که دارای طول عمر حداقل 50 میلیون کلیک است. همچنین دارای 18 حالت نورپردازی است که با یک کلیک تغییر می‌کند و می‌توانید نورپردازی متناسب با حس و حال بازی و موسیقی خود را انتخاب کنید. اگر به‌صورت هم‌زمان از ماوس گیمینگ XPG M20 که دارای افکت‌های نورانی است استفاده کنید می‌توانید از یک محیط بازی عالی و حرفه‌ای لذت ببرید.

هارد دیسک اکسترنالADATA HC770

و در آخر ای دیتا همچنین از هارد اکسترنال جدید HC770 خود نیز رونمایی می‌کند که به‌صورت هم‌زمان کارایی و عملکرد مناسب را ارائه می‌دهد. این همچنین هارد مجهز به نورپردازی RGB است.