راهنمای خرید پاورلاین

 پاورلاین

روتر راه‌حل خوبی برای گسترش پوشش دهی شبکه و به اشتراک گذاشتن اینترنت برای تلفن‌های همراه، تبلت هاو کنسول‌های بازی است. اما شبکه بی‌سیم، نمی‌تواند همیشه و همه جا را پوشش دهد و امکان کابل‌کشی شبکه هم وجود ندارد، چاره چیست ؟

اما راه‌حل :

خرید پاورلاین یک‌ راه‌حل ایده آل برای تامین یک اتصال قابل اعتماد اینترنت، در نقاط کور خانه یا محل کار شماست. این تکنولوژی اطلاعات شبکه را از طریق بستر کابل‌کشی برق منتقل می‌کند. به عبارت بهتر، تکنولوژی پاورلاین به شما اجازه می‌دهد سیم‌کشی خانه یا دفتر خود را به یک شبکه بزرگ اترنت تبدیل کنید. این راه‌حل برای زمانی مناسب است که تمام فضای خانه یا محل کار شما، تحت پوشش شبکه بی‌سیم قرار ندارد و تمایلی به اجرای کابل‌کشی شبکه در فواصل طولانی ندارید.

پاورلاین چگونه کار می‌کند ؟

چگونگی کارکرد پاورلاین

راه‌اندازی پاورلاین

محصولات پاورلاین دی-لینک در کیت‌هایی عرضه می‌شوند که هر آنچه برای راه‌اندازی لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. راه‌اندازی آداپتورهای پاورلاین بسیار ساده است. کافی است یک پاورلاین را به برق وصل کرده، سپس آن را به روتر خود وصل نمایید و پاورلاین دیگر را بعد از اتصال به برق، به دستگاهی که نیاز به اینترنت دارد متصل نمایید.

تا زمانی که آداپتورها به برق وصل باشند، به خوبی کار می‌کنند. این پاورلاین ها به محض خارج شدن از جعبه قابل استفاده هستند، یکی از چندین تکنولوژی ای که به معنای واقعی دارای نصب و راه‌اندازی آسان هستند !!!!

افزودن دستگاه‌های بیشتر

یکی دیگر از مزایای خرید پاورلاین این است که، زمانی که اولین آداپتور پاورلاین را به روتر وصل کردید، می‌توانید به راحتی آداپتورهای بیشتری را در نقاط دیگر منزل خود اضافه نمایید.

تکنولوژی MIMO

تکنولوژی چند ورودی/ چند خروجی که بیشتر به عنوان MIMO شناخته می‌شود،به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در زمان کمتری انتقال دهید.به کمک این تکنولوژی از بازی‌های آنلاین و جا به جایی فایل‌های بزرگ لذت ببرید.

تکنولوژی MIMO در پاورلاین Powerline AV2 2000 Gigabit Starter Kit DHP-701AV موجود است.

تکنولوژی MIMO siso

تکنولوژی HomePlug AV2

تکنولوژی Homeplug AV2 به شما امکان می‌دهد که از Powerline خود بهترین استفاده را ببرید. این تکنولوژی موجب می‌شود که هر پریز برق شما، قادر به تامین سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه باشد و بتوانید از پخش بدون وقفه و باکیفیت تصاویر حتی باکیفیت HD و 4K بهره‌مند شوید. قابلیت  HomePlug همچنین دارای حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که می‌تواند مصرف برق خود را تا 85٪ کاهش دهد در مقایسه با آداپتورهای غیر AV2 باعث می‌شود که Powerline یک‌راه ارزان‌تر برای بهبود اتصال شبکه خانگی شما باشد.

مدل‌های  DHP-W611AV و DHP-W610AV از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند.تکنولوژی HomePlug AV2 مدل‌های  DHP-W611AV و DHP-W610AV

لطفا توجه داشته باشید

در حالی که خرید پاورلاین مشکلات زیادی را رفع می‌کند ولی برای هر موقعیتی استفاده از آن راه‌حلی ایده آل نیست. این آداپتورها هنگامی که به محافظ‌های شارژ وصل می‌شوند، به خوبی کار نمی‌کنند، که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید، اگر شما یک در منطقه با قطعی مکرر برق زندگی می‌کنید یا اگر در شبکه برق خود از سرج پروتکشن استفاده می‌کنید، ممکن است پاورلاین به خوبی عمل نکند. و اگر در منطقه‌ای هستید که نوسانات شدید برق و یا طوفان‌هایی با صاعقه‌های مکرر وجود دارد، حتما به سرج پروتکشن نیاز خواهید داشت.

پرفروش‌ترین مدل‌های پاورلاین دی-لینک

اگر شما یک اتصال کابلی برای یک کامپیوتر، چاپگر یا دستگاه ذخیره‌سازی لازم دارید

پاورلاین دی-لینک

کیت پاورلاین DHP-309AV نیاز شما را برای داشتن یک اتصال کابلی قابل اعتماد برطرف می‌کند. کافی است یکی از آداپتورها را به روتر خود وصل کرده و آداپتور بعدی را به دستگاه مورد نظر وصل نمایید. در صورت نیاز به اتصالات بیشتر می‌توانید به راحتی آداپتورهای جدید را اضافه نمایید.

اگر شما نیاز به پوشش دهی کامل شبکه بی‌سیم دارید

پاورلاین بی‌سیم مانند DHP-W311AV

اگر به دنبال پوشش دهی کامل شبکه بی‌سیم در تمام منزل خود هستید، یک کیت پاورلاین بی‌سیم مانند DHP-W311AV نیاز شما را به راحتی برطرف می‌کند. یکی از آداپتورها به عنوان توسعه‌دهنده بی‌سیم عمل می‌کند، که به شما امکان می‌دهد همزمان پوشش‌های بی‌سیم خود را افزایش دهید و همچنین یک پورت شبکه برای اتصال کابلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما نیاز به یک اتصال پرسرعت برای دستگاه پخش رسانه‌ای مانند تلویزیون یا لپ‌تاپ نیاز دارید.

کیت گیگابیتی پاورلاین  مانند DHP-601AV

اگر برای لپ‌تاپ،تلویزیون  یا پخش‌کننده رسانه‌ای نیاز به یک اتصال سریع‌تر دارید، کیت گیگابیتی پاورلاین  مانند DHP-601AV به خوبی نیاز شما را برطرف می‌کند. این کیت گزینه‌ای مناسب برای استریم باکیفیت 4k و لذت بردن از بازی‌های آنلاین است.

اگر  شما نیاز به سریع‌ترین ارتباط ممکن برای کنسول بازی و یا تلویزیون‌های HD دارید.

پاورلاین  DHP-701AV

اگر نیاز به حداکثر سرعت اتصال، برای انجام بازی‌های آنلاین و تلویزیون‌های HD دارید، DHP-701AV نیاز شما را به بهترین شکل برطرف می‌کند.

در انتها با تماشای این ویدیو با مزیت های استفاده از پاورلاین آشنا می شوید: