گزارشی از محصولات جدید ارایه شده توسط ای‌دیتا در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 – بخش اول

ای‌دیتا امسال نیز در نمایشگاه کامپیوتکس طبق روال هر سال، از جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های خود رونمایی کرد تا مشتاقان تکنولوژی و کاربران را از هر طیفی به سوی غرفه خود در شهر تایپه تایوان جذب کند. ای‌دیتا امسال شاید با معرفی محصولات خود که از USB نوع C پشتیبانی می کنند بیشتر به کام کاربران مک بوک جدید اپل خوش بیاید، اما در آینده نزدیک با این تکنولوژی جدید که اینتل نیز در نمایشگاه امسال به آن توجه ویژه ای داشت، دنیای انتقال و ذخیره سازی اطلاعات را دگرگون خواهد کرد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با محصولات ای‌دیتا در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ آشنا شوید:

ای‌دیتا اس‌اس‌دی جدید خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ارایه داد که به پرت PCIe وصل شده و با سرعت 3000MB/s می تواند اطلاعات را انتقال بدهد. این درایو مخصوص فعالیت های ابری (Cloud) طراحی شده و به خاطر استفاده از تکنولوژی پیشرفته LDPC از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد. به علاوه این اس‌اس‌دی با تکنولوژی PLP Power loss Protection همراه است که در حین خاموش شدن ناگهانی سیستم اطلاعات را ذخیره نگه می‌دارد. این درایو جهت استفاده در سرور های حرفه ای و کامپیوتر های صنعتی بهینه شده است.

در کنار این محصول، ای دیتا SSD دیگری را مخصوص لپ‌تاپ معرفی کرد. مدل IM2P3768N این اس‌اس‌دی جدید است که با درگاه PCIe Gen 3 x4 به لپ‌تاپ وصل می‌گردد. این اس‌اس‌دی قادر به انتقال اطلاعات تا سرعت 3GB در ثانیه می‌باشد و تا 2TB فضا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این درایو همراه با استانداردهای NANDEDGE TM LDBC Error Correction Control and Management که مخصوص شرکت ADATA می‌باشند ارائه می‌گردد. در کنار این مزایا این اس‌اس‌دی دارای جدیدترین تکنولوژی NANO Coating است که مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار را ارائه می دهد. تصویر زیر IM2P3768N را در قالبی یخی نشان می دهد که خود دلیلی بر این ادعا است.

اس‌اس‌دی ADATA

ADATA HD720 هارد دیسکی ضدآب/ ضدضربه/ ضدگردوغبار با درگاه USB 3.0 می‌باشد که توانست در کامپیوتکس امسال جایزه Best Choice Award را از آن خود نماید. این هارددیسک اکسترنال با سنسورهای G-Shock منحصر به فردی محافظت میگردد. HD720 دارای استاندارد IP68 در ضد آب بودن می‌باشد و تست سقوط MIL-STD-810G 516.6 را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این محصول ای‌دیتا همراه با نرم‌افزار “HDD Password tool” جهت جلو گیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات صاحبش ارائه می‌گردد.

هارداکسترنال ADATA HD720

درایو اس‌اس‌دی اکسترنال ADATA SE730 با اینترفیس جدید USB 3.1 می تواند با سرعت 10Gbps با ساختار USB نوع C اطلاعات را منتقل کند که یک سرعت ایده‌ال را برای یک درایو اس‌اس‌دی فراهم می‌آورد. این محصول جدید به زودی در 4 ماه آخر سال میلادی 2015 به بازار عرضه می‌شود ولی هنوز قیمت و زمان دقیق آن مشخص نمی‌باشد.

درایو اس‌اس‌دی اکسترنال ADATA SE730