3 مورد از بهترین صندلی های گیمینگ بازار را بشناسید!

گیمرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال بهترین صندلی گیمینگ بازار هستند. این گیمرها زمان زیادی را روی صندلی می‌نشینند بنابراین طبیعی‌ست که صندلی گیمینگ راحت و مناسبی خریداری کنند.

علاوه بر گیمرهای حرفه‌ای، بسیاری از کاربران معمولی کامپیوتر هم دوست دارند صندلی گیمینگ خریداری کنند. این صندلی‌ها به دلیل شکل خاص طراحی، امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

اما برای خرید بهترین صندلی گیمینگ در ایران گزینه‌های زیادی پیش روی افراد قرار دارد.

کافیست سری به سایت‌ها و فروشگاه‌های دیجیتال بزنید تا با طیف وسیعی از صندلی‌های گیمینگ مواجه شوید. سوالی که مطرح می‌شود این است که بهترین صندلی گیمینگ کدام است؟

اگر شما هم قصد خرید صندلی گیمینگ دارید، با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا 3 نمونه از بهترین صندلی های گیمینگ بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

3 مورد از بهترین صندلی های گیمینگ بازار

نیازی نیست برای خرید بهترین صندلی گیمینگ، تمام بازار و سایت‌ها را زیر و رو کنید، در این بخش 3 مورد از بهترین مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

سه صندلی گیمینگی که در ادامه معرفی می‌شوند در واقع یک مدل هستند که با روکش و امکانات متفاوت عرضه شده‌اند و به همین دلیل قیمت آنها متفاوت است.

1. صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC

اولین صندلی گیمینگ که در این مطلب معرفی می‌کنیم صندلی مدل MAG CH130 I FABRIC است. این صندلی برای گیمرهایی که علاوه بر راحتی، به دنبال صندلی گیمینگ رنگ روشن هستند بسیار مناسب است.

بهترین صندلی گیمینگ 2022

در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم این صندلی را بیان می‎کنیم:

پارچه با قابلیت تهویه بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که صندلی گیمینگ باید داشته باشد، روکش پارچه‌ای مناسب است. خوشبختانه صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC با روکش پارچه‌ای نرم طراحی شده است.

این روکش منافذ زیادی دارد که برای ایجاد جریان هوا درون صندلی تعبیه شده است. این موضوع از تعریق زیاد گیمر در حین بازی جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود گیمر بتواند روی انجام بازی تمرکز بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این به دلیل نرمی و لطافتی که روکش این صندلی دارد، نشستن روی آن لذتبخش خواهد بود و حتی می‌توان از آن برای کاربری‌هایی غیر از گیمینگ هم استفاده کرد.

طراحی ارگونومیک

نشستن طولانی مدت روی صندلی، ممکن است به ستون فقرات، گردن و کمر افراد آسیب‌های جدی وارد کند. طراحان صندلی‌های گیمینگ باید محصولات خود را به گونه‌ای بسازند که این آسیب‌ها را به حداقل برساند.

صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، کاملا با ارگونومی ستون فقرات کاربران هماهنگ است. در واقع پس از نشستن روی صندلی، کمر، ستون فقرات، نشیمن و گردن کاربران در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار می‌گیرد.

فرو رفتگی و برآمدگی‌های روی این صندلی به شکل کاملا دقیق و مهندسی طراحی شده‌اند تا از ایجاد خستگی زودرس در کاربران جلوگیری شود و لذت انجام بازی را برای گیمرها بیشتر کند.

دارای فریم فولادی و چرخ‌های ضدخش

یکی از مشکلاتی که صندلی‌های گیمینگ بی‌کیفیت دارند، استفاده از فریم‌های پلاستیکی برای آنهاست. این فریم‌ها به مرور زمان استحکام خود را از دست داده و عملا صندلی گیمینگ بلااستفاده خواهد شد.

صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC با فریم فولادی طراحی شده و به همین دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. در واقع گیمرها با هر وزن و جسه‌ای می‌توانند روی آن بنشینند و نگران آسیب دیدن صندلی نباشند.

از سوی دیگر باید به چرخ‌های مقاوم این صندلی هم اشاره کرد. حتما می‌دانید که یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های هر صندلی گیمینگ چرخ‌های آن است.

خوشبختانه برای این صندلی از چرخ‌های مدل PU 60 استفاده شده که هم در مقابل وزن و هم خط و خش مقاومت بالایی دارد.

دارای پشتی‌های قابل تنظیم

صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC با دو پشتی قابل تنظیم عرضه شده است.

یکی از این پشتی‌ها قسمت قوس کمر را پوشش می‌دهد و در بخش پایینی صندلی قرار داده شده است. کاربران می‌توانند این پشتی‌ها را به صورت دستی تنظیم کرده یا بردارند.

پشتی دیگر برای گردن در نظر گرفته شده و بالای صندلی قرار دارد. این پشتی محلی برای استراحت سر و گردن گیمرهاست. این پشتی هم قابل تنظیم بوده و در صورت عدم نیاز، می‌توان آن را از روی صندلی برداشت.

قابلیت خم شدن تا 150 درجه و تنظیم ارتفاع

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های صندلی گیمینگ MAG CH130 I FABRIC قابلیت تنظیم شیب آن است. گیمرها می‌توانند شیب این صندلی را تا 150 درجه خم کنند و در همان حالت ثابت نگه دارند.

این قابلیت به ویژه برای گیمرهایی که مدت زمان زیادی روی صندلی می‌نشینند و به استراحت نیاز دارند بسیار مناسب است.

از سوی دیگر باید به قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی هم اشاره کرد. شما می‌توانید ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود تنظیم کنید. پیستون‌های بالابر گازی کلاس 4 برای این صندلی در نظر گرفته شده تا بالا و پایین بردن آن راحت‌تر انجام شود.

مجهز به فوم یکپارچه

نشستن روی صندلی‌های خیلی نرم یا خیلی سفت همیشه آزاردهنده است. مهندسان صندلی MAG CH130 I FABRIC را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که فوم آن چگالی استانداردی دارد.

در واقع شما روی صندلی گیمینگی می‌نشینید که نه بیش از حد نرم است و نه بیش از حد سفت. بنابراین وقتی زمان زیادی روی صندلی می‌نشینید به هیچ وجه احساس درد یا خستگی نخواهید کرد.

از سوی دیگر به دلیل وجود فوم یکپارچه در این صندلی، حس می‌کنید روی تخت یا مبل راحتی نشسته‌اید و به هیچ وجه حس بدی از نشستن روی آن نخواهید داشت.

2. صندلی گیمینگ MAG CH130 I REPELTEK FABRIC

گیمرهای حرفه‌ای همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند. صندلی گیمینگ MAG CH130 I REPELTEK FABRIC با روکش مقاوم در برابر خط و خش، لکه و آب طراحی شده است و از این جهت مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است.

بهترین صندلی گیمینگ چراغ دار

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندلی را بیان می‌کنیم:

مقاوم در برابر خط و خش، لکه و آب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها در هنگام خرید بهترین صندلی گیمینگ به دنبال آن هستند، مقاومت بالای روکش صندلی است.

روکش بیشتر صندلی‌های گیمینگ پس از مدت کوتاهی دچار خط و خش و ساییدگی می‌شود. روکش مدل‌های بی‌کیفیت‌تر پس از چند ماه پاره می‌شوند.

صندلی گیمینگ MAG CH130 I REPELTEK FABRIC با روکش پارچه‌ای حرفه‌ای تولید شده تا در برابر خط و خش، لکه و آب مقاومت بالایی داشته باشد.

این روکش اگرچه ضد آب نیست اما در برابر نفوذ آب به داخل صندلی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این به لطف وجود این روکش، لکه و خط و خش روی صندلی به وجود نخواهد آمد.

دارای دو بالشتک نرم

حتی اگر روی نرم‌ترین و راحت‌ترین صندلی دنیا هم بنشینید پس از مدت کوتاهی خسته می‌شوید و دوست دارید سر خود را به جای تکیه دهید. خوشبختانه این صندلی گیمینگ به دو بالشتک نرم مجهز شده است.

یکی از بالشتک‌ها در قسمت بالای صندلی قرار دارند که محلی برای تکیه دادن سر هستند. بالشتک دوم در پایین صندلی و به عنوان پر کننده قوس کمر در نظر گرفته شده است.

گیمرها در صورتی که نیازی به استفاده از این بالشتک‌ها نداشته باشند می‌توانند هرکدام از آنها را که دوست دارند بردارند و فضای نشستن خود را بازتر کنند.

شیب قابل تنظیم تا 150 درجه

استراحت کردن روی صندلی گیمینگ لذت خاص خود را دارد. صندلی مدل MAG CH130 I REPELTEK FABRIC به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید پشتی آن را تا زاویه 150 درجه خم کرده و مانند تخت خواب راحت از آن استفاده کنید.

گیمرهایی که مدت زمان زیادی روی صندلی می‌نشینند و بازی می‌کنند این قابلیت را بیشتر از افراد دیگر دوست دارند. استراحت کردن روی صندلی گیمینگ پس از انجام یک بازی سخت، بسیار لذت بخش است.

طراحی ارگونومیک

سازندگان صندلی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که با آناتومی بدن انسان کاملا سازگار است.

به عنوان مثال می‌توان به وجود انحناهای مختلف روی این صندلی اشاره کرد که کاملا با ستون فقرات، کمر و نشیمن انسان هماهنگی دارد.

طراحی ارگونومیک این صندلی به گونه‌ای انجام شده که کاربران پس از نشستن طولانی مدت روی آن، کمترین میزان خستگی و درد را در ناحیه کمر و گردن حس کنند.

البته لازم به ذکر است که حتی اگر روی بهترین صندلی گیمینگ از نظر ارگونومی بنشینید بهتر است هر چند دقیقه یکبار بلند شوید و به چشمان و بدن خود استراحت دهید.

قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخ‌های مقاوم

وجود پیستون‌های بالابر گازی کلاس 4 در صندلی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC کیفیت و کارایی این محصول را تا حد زیادی ارتقا داده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این پیستون‌ها، ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود تنظیم کنند و در زاویه مناسب با مانیتور یا تلویزیون قرار بگیرند.

از سوی دیگر باید به وجود چرخ‌های مقاوم برای این صندلی گیمینگ اشاره کرد. حتما می‌دانید، چرخ‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند. در این صندلی از چرخ‌های مدل PU 6 استفاده شده که در برابر خط و خش و ضربه بسیار مقاوم هستند.

3. صندلی گیمینگ MAG CH130 X

سومین و آخرین مورد از بهترین صندلی گیمینگ که در این مقاله معرفی می‌کنیم، صندلی MAG CH130 X است. این صندلی در زمینه طراحی مشابه دو مورد قبلی بوده ولی با روکش چرم عرضه شده است.

بهترین صندلی گیمینگ در ایران

برای آشنایی بیشتر با این صندلی در ادامه برخی از ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم:

روکش چرم به همراه بافت مخملی

مهم‌ترین ویژگی صندلی گیمینگ مدل MAG CH130 X روکش چرمی آن است. در واقع یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این صندلی با صندلی‌های قبلی روکش چرم PVC آن است.

توجه داشته باشید که برای ساخت چرم این صندلی هیچ حیوانی از بین نرفته و چرم آن کاملا مصنوعی و از الیاف با کیفیت ساخته شده است. این موضوع بخصوص برای افرادی که به حقوق حیوانات اهمیت می‌دهند بسیار مهم است.

اگر نگاهی به صندلی بیندازید، بافت مخملی را در اطراف و حاشیه‌های آن می‌بینید که زیبایی بخش‌هایی از صندلی را پوشانده است.

طراحی خاص با پایه استیل

شرکت سازنده صندلی MAG CH130 X مدعی‌ست برای طراحی این صندلی گیمینگ از صندلی ماشین‌های مسبابقه الگوبرداری کرده است. کشیدگی و برآمدگی‌های روی این صندلی این حرف سازندگان را اثبات می‌کند.

از سوی دیگر باید به وجود پایه استیل در این صندلی اشاره کرد که در دو نمونه صندلی قبلی وجود نداشت. این پایه استیل هم از نظر مقاومت و هم از نظر زیبایی، صندلی MAG CH130 X را در دو مدل قبلی متمایز می‌کند.

طراحی ارگونومیک

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که صندلی‌های گیمینگ با صندلی‌های معمولی دارند، طراحی ارگونومیک آنهاست. صندلی MAG CH130 X هم از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی محل نشیمن، کمر، گردن و پهلوی کاربران به گونه‌ای روی این صندلی انجام شده که از خستگی زودرس آنها جلوگیری کرده و لذت انجام بازی طولانی را دو چندان کند.

مانند دو صندلی قبلی، برای این صندلی گیمینگ هم دو بالشتک در بالا و پایین قرار داده شده که قابل برداشتن هستند. این بالشتک‌ها برای استراحت گردن و قوس کمر در این بخش از صندلی قرار داده شده‌اند.

چرخ‌ها و فریم مقاوم

یکی از مشکلاتی که صندلی‌های گیمینگ ارزان دارند، استفاده از فریم‌های نامناسب است که با گذشت زمان تغییر شکل داده و کیفیت خود را از دست می‌دهد.
استفاده از فریم فولادی باعث شده طول عمر صندلی گیمینگ MAG CH130 X به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

علاوه بر این باید به وجود چرخ‌های مدل PU 6 در این صندلی اشاره کرد که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است.

قابلیت خم شدن تا 150 درجه

هر زمان که خسته شدید می‌توانید صندلی گیمینگ MAG CH130 X را خم کرده و روی آن استراحت کنید. این صندلی تا 150 درجه خم می‌شود و مانند یک تخت خواب عمل می‌کند.

قابلیت خم شدن در عین استحکام یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندلی گیمینگ به شمار می‌رود. گیمرهای حرفه‌ای که زمان زیادی روی صندلی می‌نشینند از این قابلیت به شدت استقبال می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله 3 مورد بهترین صندلی گیمینگ در ایران را به شما معرفی کردیم. هر سه مدل با فریم فولادی، بالابر گازی کلاس 4 و طراحی ارگونومیک ساخته شده‌اند.

اگر شما هم قصد خرید صندلی گیمینگ با کیفیت، مقاوم، زیبا و با طول عمر بالا دارید، پیشنهاد می‌کنیم در اولین قدم روی این سه مدل صندلی حساب کنید. همچنین می‌توانید پیشنهادات و نظرات خود را هم در زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.