بررسی حافظه SSD M.2 مدل S40G ای دیتا توسط رسانه Funkykit

رسانه funkykit در بررسی حافظه SSD M.2 مدل S40G ای دیتا می نویسد: به عنوان یکی از علاقمندان دنیای تکنولوژی  که دائما تغییرات صورت گرفته در دنیای کامپیوترهای شخصی را دنبال میکند، باید بگویم که به احتمال زیاد M.2 SSD خنثی‌ترین قطعۀ موجود در سیستم شما است. خیلی کم پیش می‌آید که نصب شدن این قطعه‌ای بر روی کامپیوتر به چشم کاربرها بیاید و بسیاری از آنها حتی نمی‌دانند که چنین چیزی در سیستم آنها وجود دارد. شاید بتوان این قطعه را در دو کلمه خلاصه کرد کوچک و کسل کننده. اما دیگر اینطور نیست میتوانیم با استفاده از SSD، ADATA XPG Spectrix S40G RGB کمی هیجان و درخشش به دستگاه خود اضافه کنید. این قطعه به خوبی با Asus AURA sync, Gigabyte Fusion, MSI Mystic Light, and ASRock Polychrome RGB و …سازگار است، در نتیجه به‌راحتی می‌توانید آن را با تمام اکوسیستم‌های RGB شگفت‌انگیز که در بالا ذکر شد ادغام کنید.

رسانه Funkykit

S40G ای دیتا از لحاظ عملکرد نیز ما را امیدوار می کند. نسبت به رقیبان خود عملکرد خوبی دارد، سرعت خواندن آن بسیار عالی و میان 3530-3،543 مگا بایت بر ثانیه است، در حالی که سرعت نوشتن در آن به 1767-2،144 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. در زمینه سرعت نوشتن ویژگی‌هایی وجود دارد که همچنان می تواند بهتر شود، اما من مطمئن هستم شرکت Realtek این موارد را در نسل بعدی کنترل‌کننده‌های SSD اصلاح کرده و بهبود می‌بخشد. بر اساس آنچه گفته شد، مدتی طول خواهد کشید تا علاقه مندان به کنترل‌کننده‌های (SSD Realtek  (Realtek RTS5762 بتوانند آن را تهیه کنند… این محصولات در رده جدیدترین محصولات این شرکت هستند.

حافظه SSD M.2 مدل S40G ای دیتا

ADATA XPG Spectrix S40G RGB در ظرفیت های 256GB / 512GB / 1TB / 2TB ارائه می‌شود. می‌توان از کوچکترین ظرفیت آن که 256 گیگابایت است فقط به عنوان درایو بوت استفاده کرد. اما من پیشنهاد می‌کنم که حداقل از ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنید، این ظرفیت برای استفاده به عنوان درایور بوت و نصب و اجرای چندین برنامه مناسب است. البته واضح است که اگر بودجه شما اجازه دهد ظرفیت‌های 1TB یا 2TB همیشه انتخاب خوبی است.

ADATA XPG Spectrix S40G RGB در ظرفیت های 256GB / 512GB / 1TB / 2TB

من اهمیتی نمی‌دهم که بقیه چه می‌گویند … ممکن است خیلی از شما RGB را دوست نداشته باشید و احتمالاً از آن خسته شده باشید، اما من هر جا RGB ببینم فوراً عاشقش می‌شوم.

مهم ترین مزایای S40G ای دیتا

  • سرعت خواندن:  3500Mb/sec+ ، سرعت نوشتن:  2000Mb/sec~
  • ارزش خرید بالا
  • رابط کاربری PCI-E Gen3x4
  • پشتیبانی از NVMe v1.3
  • LED های RGB
  • ضمانت 5 ساله
  • سازگار با …
    • همگام سازی Asus AURA
    • فیوژن گیگابایت
    • MSI Mystic Light
    • ASRock Polychrome RGB

جمع بندی

اگر به RGB علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید یک SSD M.2 مقرون به صرفه  مانند M.2 PCIE Gen3x4 SSD داشته باشید که هم عملکرد خوبی دارد و هم به عنوان درایو اصلی بوت و برنامه‌های کاربردی ظرفیت کافی داشته باشد… پس معطل نکنید، این درایو اس اس دی دقیقا چیزی است که شما به دنبالش هستید. ADATA XPG Spectrix S40G RGB 512GB تمام موارد مورد نظر شما را با هم دارد و علاوه بر آن 5 سال گارانتی هم خیال شما را از همه جهت راحت می کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید.