رسانه IT Pro:اس اس دی Adata XPG SX8200 Pro بهترین انتخاب از نظر اقتصادی

بهترین SSD سال 2019 از نگاه IT Pro

درایو ذخیره‌سازی غالبا در محاسبات نادیده گرفته می‌شود. سرعت هارد درایو شما می‌تواند تفاوتی بزرگ در سرعت کامپیوتر شما، مشخصا در هنگام بوت شدن و باز کردن برنامه‌ها ایجاد کند. SSDها نقش بزرگی در سرزنده بودن دستگاه‌ها و قابل استفاده بودن آن‌ها بازی می‌کنند؛ در عین حال، هارد دیسک‌های صفحه‌گردان قدیمی، مزیت‌هایی در ظرفیت حافظه دارند، اما در انتقال داده‌ها بسیار کندتر هستند و می‌توانند باعث شوند دستگاه شما در استفاده‌های روزمره، کندتر و آهسته‌تر به نظر برسد.

به همین دلیل، باید مطمئن شوید که از یک درایو با کیفیت خوب استفاده می‌کنید؛ اما سرعت تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید، به خصوص در زمینه‌ی دستگاه‌های تجاری. باید قابلیت اطمینان SSD را نیز در نظر بگیرید. معمولا درایوها توسط تولیدکننده برای داشتن طول عمری مشخص، ضمانت می‌شوند که به این معناست که می‌توان مقدار مشخصی داده روی دستگاه نوشت، قبل از اینکه شروع به خراب شدن کند. درایوهای تجاری، ضمانت بیشتری دارند، بر این اساس که احتمالا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای هر کسب‌وکاری که با حجم وسیعی از داده‌های محلی (Local) مانند فایل‌های تصویری، مدل‌های سه‌بعدی، پایگاه داده‌های عظیم و غیره سروکار دارد، اطمینان از اینکه درایوهای موجود در ماشین‌ها طول عمری طولانی دارند، بسیار مهم است؛ چرا که از خرابی سخت‌افزار و جایگزینی‌های پرهزینه جلوگیری می‌کند. امنیت نیز می‌تواند یک عامل مهم باشد. برخی از درایوها دارای رمزگذاری داخلی هستند که به منظور اطمینان از لایه‌ی امنیتی اضافی، برای افرادی که روی اطلاعات حساس یا محرمانه کار می‌کنند، مفید است. با توجه به تمام موارد زکر شده درایو SSD ای دیتا مدل XGP SX8200 Pro یک درایو با عملکرد فوق العاده و ارزش خرید بالا نسبت به قیمت محسوب می شود.

ای‌دیتا XPG SX8200 Pro

از نظر ارزشمند بودن، این درایو NVMe از برند ای‌دیتا انتخابی فوق‌العاده برای کسانی است که به دنبال قیمت مناسب می‌گردند. این SSD سرعت بالایی را ثبت می‌کند و در آن سرعت باقی می‌ماند و در تست‌ها به بالای 1 گیگابایت بر ثانیه برای انتقال فایل‌‌های بزرگ رسیده است، چه در عمل خواندن و چه در نوشتن.  شما برای پیدا کردن ظرفیت‌های بیشتر از 1 ترابایت با خود کلنجار می‌روید، اما قیمت این SSD به ازای هر گیگابایت، نسبت به کل ظرفیت‌ها، بسیار کمتر است و دوام و ماندگاری آن نیز بسیار چشم‌گیر است.

ظرفیت: 1 ترابایت

رابط: NVMe

سرعت خواندن: 3500 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن: 3000 مگابایت بر ثانیه

با مراجعه به صفحه محصول می توانید درباره این درایو بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید : بررسی عملکرد درایو اس اس دی XPG SX8200 Pro